וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמרור אזהרה או תופעת לוואי של הקורונה: וושינגטון ודני אבדיה במשבר קליעה

הוויזארדס לא פוגעים מחוץ לקשת בחמשת המשחקים האחרונים, וגם האחוזים של הרוקי הישראלי צונחים. בוושינגטון תוהים מתי ואיך הבעיה תיפתר, אבל שחקן העבר האגדי של הניקס משוכנע: "אפשר לראות שאבדיה קלעי"

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון פתחה את העונה בצורה רעה למדי, אבל על דבר אחד לא היה ספק גם כשההפסדים נערמו: לוויזארדס יש כוח אש התקפי, ויכולת לקלוע הרבה נקודות בזמן קצר. אבל במשחקים האחרונים הוויזארדס מתקשים: הלילה הם קלעו 91 נקודות בלבד בהפסד הביתי לניקס - הכמות השנייה הכי נמוכה שלהם העונה - ושוב נראו מאוד לא מדויקים מחוץ לקשת.

וושינגטון קלעה הלילה 9 שלשות בלבד מתוך 34 ניסיונות (26%), ובחמשת המשחקים האחרונים היא דייקה ב-30% או פחות מחוץ לקשת. דני אבדיה הוא חלק בלתי נפרד מהצניחה באחוזים: בחמשת המשחקים הללו הוא קלע 3 שלשות מ-20 ניסיונות - 15% בלבד - ואחרי פתיחת עונה מרשימה מאוד בתחום הזה, נראה שגם הוא מתקשה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
עדיין לא חזר לעצמו מאז ההיעדרות? אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בוושינגטון תוהים האם מדובר בבעיה ממשית, או שזו עוד מתופעות הלוואי של הקורונה: הרי לא מעט שחקנים כולל אבדיה לא שיחקו והתאמנו באופן סדיר במשך זמן מה אחרי שנכנסו לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA, וכעת הם לאט לאט חוזרים לכושר.

"בהחלט יכול להיות שזה עניין של תשישות פיזית. יש לנו קלעים טובים בקבוצה ואני חושב שהם מגיעים למבטים די פנויים. אנחנו צריכים להפסיק לחשוב על זה ופשוט לקלוע את הזריקות הללו", אמר סקוט ברוקס. כך או כך, המספרים מגבים את הטענה שהצניחה ההתקפית החלה בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה: לפני ההתפרצות הוויזארדס קלעו 120.5 נקודות למשחק ודורגו במקום השני ב-NBA, ואחרי ההתפרצות הם קולעים 105.9 נקודות בלבד, מקום 27 בליגה.

בנוגע לאבדיה, יש מי שמשוכנע שהבעיה תיפתר ושמדובר במשבר קליעה זמני. "דני אבדיה הגיע למשחק הזה עם 38% מהשלוש. כן, הוא קלע 1 מ-5 הלילה, אבל אני לא חושב שזו סיבה גדולה לדאגה", צייץ זאק רוזן מהאתר הרשמי של וושינגטון.

גם שחקן העבר האגדי של הניקס וולט פרייז'ר, שפירשן את המשחק עבור הצופים מניו יורק, אמר בשידור על אבדיה: "אפשר לראות שהוא קלעי. יש לו את התנועה והגרוב של קלעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully