וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק תיקו לליל המוליכה, מארסיי סחטה 0:0 בבורדו ב-9 שחקנים

ליל שלטה, אבל לא בעטה פעם אחת למסגרת ב-0:0 מול ברסט והפער מפ.ס.ז' הוא רק נקודה. מארסיי עדיין ללא ניצחון בבורדו מאז 1977

תקציר ניצחונה של מארסיי 0:2 על אוקזר בגביע הצרפתי/ספורט 1

ההפסד הביתי מפתיע של ליון אמש (שבת) אפשר לליל להוביל את הליגה הצרפתית ביתרון של שלוש נקודות, אבל היא הסתפקה ב-0:0 מול ברסט ומקדימה כעת רק בנקודה את פריז סן ז'רמן. מונאקו, שרצתה להיבדק גם היא לשלוש המוליכות, נעצרה אחרי שבעה ניצחונות עם 2:2 דרמטי מול לוריין. מארסיי חילצה 0:0 בתשעה שחקנים אצל בורדו. ארבעת משחקי השעה 16:00 סיפקו ארבעה ניצחונות חוץ, כולל 1:3 של נאנט אצל אנז'ה בבכורה של אנטואן קומבוארה.

ג'ונתן במבה שחקן ליל. רויטרס
ערב מאכזב לליל. ג'ונתן במבה/רויטרס

ליל - ברסט 0:0

המוליכה נעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים ויתרונה בפסגה עומד כעת על נקודה בלבד. ליל החזיקה בכדור בכ-70 אחוזים מהזמן ואיימה על השער 14 פעמים, אבל אף אחת מהבעיטות לא הייתה למסגרת, כולל החמצה של יוסוף יאזיג'י הטורקי בתוספת הזמן. ברסט במקום ה-12 ועם שישה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון.

עוד בוואלה!

פריז סן ז'רמן ניצחה 1:2 את ניס בהכנה לברצלונה, ליון הפסידה 2:1 למונפלייה

לכתבה המלאה
מאמן ברסט אוליבייה דל'אוליו עם שחקניו. רויטרס
נקודה יקרה. מאמן ברסט אוליבייה דל'אוליו עם שחקניו/רויטרס

מונאקו - לוריין 2:2

וויסאם בן ידר ירה לתקרת השער בדקה ה-93 אחרי הכנה בראש של בנואה בדיאשיל, ומנע ממונאקו הפסד ביתי מול קבוצת התחתית. טרם מופי הפתיע פעמיים עבור לוריין עם פנדל בדקה השביעית ושער נוסף בדקה ה-62 שהעלה את מאזנו לשמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים, אבל כאמור הקפטן השלים צמד משלו והציל את הקבוצה מהנסיכות עם שערו ה-13 העונה. מונאקו נעצרה אחרי שבעה ניצחונות, לוריין עם חמישה משחקי ליגה ללא הפסד מאז ההתאוששות מהקורונה.

וויסאם בן ידר שחקן מונאקו. רויטרס
מנע הפסד. וויסאם בן ידר/רויטרס

בורדו - מארסיי 0:0

עדיין ללא מאמן ראשי, התכולים הגיעו לבורדו בתקווה לנצח שם לראשונה מאז 1977, אבל נותרו בתשעה שחקנים לחצי השעה האחרונה ויכולים להיות מסופקים מהשגת הנקודה. המארחת קיוותה לתקן את הרושם אחרי שלושה הפסדי ליגה והדחה כואבת מהגביע בעקבות הפסד ביתי בדרבי לטולוז מהליגה השנייה, אבל לא הצליחה להכניע את סטיב מנדנדה גם לאחר האדומים שנשלפו לארגנטינאים לאונרדו באלרדי (55) ודריו בנדטו (59). מארסיי הפכה בכך לשיאנית האדומים העונה בחמש הליגות הבכירות, עם שבעה מורחקים עד כה.

דריו בנדטו שחקן מארסיי. Daniel Cole, AP
אדום מיותר. דריו בנדטו/AP, Daniel Cole

אנז'ה - נאנט 3:1

ריימונד דומנק פוטר אחרי פחות מחודשיים, אנטואן קומבוארה הגיע במקומו והנה נאנט שמה סוף לרצף מזעזע של 15 מחזורים ללא ניצחון. מוזס סיימון (4) ואימרן לוזה (7 בפנדל) העניקו לאורחת יתרון כפול מוקדם, תומא מנגאני צימק בפנדל משלו (33) והמחליף קאדר במבה סגר עניין (86) עבור נאנט שעדיין נמצאת במקום המוביל למבחנים.

משחקים נוספים

ראן - סנט אטיין 2:0
לסנט אטיין: דניס בואנגה (27), ארנו נורדן (71)

דיז'ון - נים 2:0
לנים: רנו ריפאר (76), ניקלאס אליאסון (87)

מץ - שטרסבורג 2:1
למץ: תומא דלאן (17). לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (33 ו-84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully