וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "גאה בשחקנים, זה משחק שאשדוד הייתה מפסידה בו בעבר"

מאמן הדרומיים היה שבע רצון למרות ה-0:0 מול סכנין, גורדנה: "היה משחק קשה מאוד". כיאל: "באנו כדי להחזיר את הכבוד"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בני סכנין 0:0/ספורט 1

אחרי שני ניצחונות גדולים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, נעצרה הערב (שבת) מ.ס. אשדוד וסיימה ב-0:0 ביתי מול בני סכנין, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
קיבל את התוצאה. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "זה היה ברור שזה יהיה משחק קשה. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. הייתה גישה יוצאת מן הכלל, החבר'ה הניעו את הכדור בסבלנות והכול. יש משחקים בהם אתה כובש את השער הזה מחצי מצב ויש משחקים שלא. אני גאה בשחקנים, אשדוד הייתה מפסידה במשחקים כאלה בעבר. שלטנו במשחק במשך 90 דקות. הפעולות היו קשות כי סכנין יודעת לעשות הגנה טובה מאוד".

על רמזי ספורי: "כל דבר שקורה בקבוצה אני בעד. הייתה סיטואציה קצת מורכבת ולא היו ברירות. שגיב יחזקאל נתן תרומה אדירה, הוא השתפר ושיפר אותנו. הוא בחור מקסים, מחובר למקום הזה, יצא לדרכו. אני מאחל לו הצלחה מכל הלב. יש לנו שחקנים טובים וסגל מצוין שיכול לעשות דברים מדהימים ונדבר רק על יחזקאל מעכשיו".

עוד הוסיף על המשחק: "אנחנו לא משנים את המטרות שלנו. כרגע המטרה היא להיכנס לפלייאוף העליון. זו המטרה המוצהרת היחידה. אחרי זה תפנו אליי ואתן לכם תשובה אחרת".

קשר מ.ס. אשדוד רועי גורדנה: "אנחנו אף פעם לא מרוצים מתיקו, היה משחק קשה מאוד. סכנין קבוצה ממושמעת, קשה לפרוץ אותה. אני שמח ששמרנו על ה-0:0 כי היו משחקים כאלה שהפסדנו בהם בעבר. זו לא תוצאה כזו רעה מבחינתנו. אני לא רוצה לדבר על מי שחסר. אנחנו מסתכלים רק על המשחק מול קרית שמונה בחמישי. אנחנו מסמנים רק על מטרות קרובות".

ניסו אביטן מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
"ראיתי קבוצה לוחמת ומחויבת". אביטן/לירון מולדובן

מאמן בני סכנין ניסו אביטן: "אני חושב שראיתי היום קבוצה לוחמת, מחויבת, שמחזיקה בצורה טקטית את היריבה באופן טוב מאוד. יש לנו קושי בחלק הקדמי. אני מאמין שזה עניין של ביטחון, וגם זה יעבור. אנחנו מאוד מתוסכלים מההישגים שלנו במשחקי הבית. אנחנו מאבדים נקודות מאוד יקרות ויכולנו להיות במקום הרבה יותר טוב".

על התקרית עם אבו יונס: "היחסים בינינו היו מצוינים. הייתה התפרצות שהייתה לא במקום, ועד יום שישי לא דיברנו. הוא בא אליי מיזמתו וחיבק אותי. אם הוא היה רוצה לפטר אותי הוא היה כבר עושה את זה. תמיד יש מחשבות, והדברים היו חמורים. היה רגע של כעס ואיבוד שליטה וזה פגע בכולנו. אני חושב שכולם פה עושים עבודה קשה בשביל המועדון ורוצים בהצלחתו. על המשחק הבא נגד בית"ר: "משחק חשוב מאוד, צריך להשיג בו שלוש נקודות".

קשר סכנין בירם כיאל: "היום באנו במטרה קודם כל להחזיר את הכבוד שלנו. אנחנו קבוצה טובה מאוד, אבל צעירה מאוד. אנחנו תמיד סופגים שערים שטותיים מטעויות. המטרה שלנו היום הייתה לשמור על שער נקי ולצאת למתפרצות. היה לנו משחק הגנה טוב מאוד, יכולנו גם לעקוץ, אבל זה לא היה מספיק חד. אנחנו לוקחים את הנקודה וממשיכים הלאה. כל הלחץ בבני סכנין מגיע מאהבה ולפעמים מרוב שאתה אוהב ורוצה לעשות טוב למועדון, אתה עושה טעויות. אני מדבר על הכול, גם בהנהלה, גם הצוות המקצועי, לשחקנים ולקהל. מרגישים את הלחץ במועדון הזה. מאז שהגעתי לסכנין אני רואה אנשים שרוצים בהצלחת המועדון. כשהתוצאות לא מגיעות, אז מפלס הלחץ עולה. אני אופטימי ורוצה לעזור לשחקנים להיות רגועים ולהגיע למשחק לתת הכול. התשובה הכי טובה היא במגרש תמיד. גם כשרצים לאליפויות יש לחץ. היום אנחנו בלחץ של התחתית וצריכים להתמודד עם זה".

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בחמישי אמר כיאל: "משחק חשוב מאוד, על שלוש נקודות שכל הזמן דיברנו על המשחק החסר. משחק חשוב מאוד מבחינתנו. היום עשינו את הכול וזה רק ייתן לנו ביטחון למשחק הבא בחמישי"

מנכ"ל סכנין חאלד דוכי על המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully