וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדיה ייעדר כמה שבועות, ברדה: "השער הראשון שלהם היה מנבדל"

הפועל שבע מתוסכלת אחרי איבוד יתרון 0:2 נגד הפועל חיפה, המגן פרק את הכתף. סילבס על התיקו: "לא יודע איך לאכול את זה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

בליץ במחצית הראשונה העלה היום (שבת) את הפועל באר שבע ל-0:2 מול הפועל חיפה, בדרכה הבטוחה להתאושש מהתבוסה 3:0 למ.ס. אשדוד. אלא שלאחר השערים המהירים של תומר יוספי (23) ורותם חטואל (28), השוו ניסו קפילוטו (75) ו-וויליאם אגאדה (81) ל-2:2 והחזירו את הקבוצה חיים סילבס לחיים, כמעט משום מקום.

האדומים מהכרמל אמנם רשמו משחק שלישי רצוף ללא ניצחון אך לפחות התאוששו ממאורעות הדרבי. בשבת הבא יתארחו אצל בני יהודה במסגרת גביע המדינה. באר שבע הדועכת סופרת ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים, שמונה ימים לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב בגביע ואם זה לא מספיק, אור דדיה פרק את הכתף (והוחלף בדקה ה-53) וייעדר כמה שבועות.

שחקן הפועל באר שבע, לואי טהא. ., מאור אלקסלסי
אכזבה עצומה בהפועל באר שבע/מאור אלקסלסי, .

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר: "אנחנו יוצאים מאוכזבים כי כשאנחנו משחקים בבית אנחנו רוצים לנצח. הכנסנו את עצמנו לבור עמוק ולצערי רק אז התחלנו לעשות את הדברים כמו שצריך. הם כבשו שני שערים מטעויות שלנו ואחר כך הצלחנו לחפור את עצמנו לתוך המשחק. כולם היו מתוסכלים, קשה מאוד לצאת מבור כזה ועשינו את זה מצוין. היינו ראויים ל-2:2 הזה ויכולנו לעשות יותר מזה, אבל גם יכולנו לספוג ולהפסיד".

סילבס המשיך: "לראות את הפועל חיפה זה מהנה, אבל אנחנו לא מנצחים. אנחנו לא משיגים תוצאות מספיק טובות כרגע ואנחנו עובדים קשה כדי לשנות את זה. יש קבוצה טובה, אבל חסרות תוצאות. לפעמים חסרים קצת ברכה וקצת מזל ולפעמים זה גם יכולת. אני לא יודע איך לאכול את זה, מצד אחד אני שמח שחזרנו בכדורגל ולא במזל. מצד שני, אם אנחנו פותחים כך את המשחק, אולי אנחנו לא ראויים ליותר".

בלם הפועל חיפה ניסו קפילוטו: "אפשר לשאוב הרבה גאווה מהשחקנים היום. גם בפיגור 2:0 היינו קצת עם הראש למטה, אבל חיים אמר לנו שנהיה חזקים בראש ואני שמח שהצלחנו לחזור וכמעט ניצחנו. הראינו הרבה אופי, יש בקבוצה שלנו הרבה אופי. זו נקודה שלא מקרבת אותנו למטרה, אבל היינו בפיגור 2:0, אז אנחנו רוצים לקחת את הדברים החיוביים. ננסה להשיג את הנקודות והמאבק על הפלייאוף לא נגמר עדיין. רצינו לעבור את המשחק היום, נגיע לבית הדין ביום רביעי ונראה. אני רוצה פחות להתייחס לזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אליניב ברדה, מאמן זמני הפועל באר שבע. ., מאור אלקסלסי
הקבוצה שלו שמטה שתי נקודות או הרוויחה אחת? ברדה/מאור אלקסלסי, .

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, אמר בסיום: "משחק של שתי מחציות. החצי הראשון שלנו היה יוצא מן הכלל, הגענו להזדמנויות, כבשנו שערים, היה לנו שער נפסל. במחצית השנייה הלכנו אחורה ואפשרנו להפועל חיפה לייצר מצבים. הבנתי שהשער הראשון שלהם היה בנבדל, אז אם יש VAR ומחכים כל כך הרבה זמן עד שמאשרים את הגול, ראוי לבדוק. התוצאה בסופו של דבר די צודקת, אבל אני מרגיש שמגיע לשחקנים שלי יותר".

ברדה לא רצה להתייחס לשאלת עתידו כמאמן עד סיום העונה והשיב בקצרה: "אני איש מערכת וכל עוד צריך שאני אעזור, זה מה שאעה. מי שצריך לדעת את עמדתי - יודע".

חלוץ הפועל באר שבע שגיב יחזקאל, שרק עבר ביום חמישי וכבר פתח בהרכב, : "כמעט הייתה בכורה מושלמת, הובלנו 0:2 ושלטנו, אבל נתנו להם לחזור למשחק ולסיים בתיקו. אנחנו מאוכזבים, אבל נמשיך הלאה. נסתכל על הדברים הטובים ונמשיך הלאה. עשיתי שני אימונים עם החברים החדשים. כיף גדול לשחק במועדון הזה ושמח שהגעתי לכאן. התחברתי אל החברים החדשים שלי, אני מקווה שנעשה דברים יפים יותר ונשמח ביחד. כל שחקן רוצה להתקדם ולהגיע לבמות גדולות יותר, אני רוצה לעשות דברים יפים בהפועל באר שבע ומאמין שזה יתחיל כבר בשבוע הבא. אני רואה את עצמי כמי שרוצה להיות בורג מרכזי, אבל אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד. אני מודה לאלונה על התמיכה ומאמין שאחזיר על הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully