וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מותחן נוסף? מכבי תל אביב והפועל חולון נפגשות פעם נוספת

13.2.2021 / 19:14

שלושה ימים אחרי הקאמבק המדהים של הצהובים על חשבון הסגולים, ייפגשו הקבוצות ביד אליהו בראשון (18:00, ספורט 5). ווילבקין, קלויארו וז'יז'יץ' נותרו מחוץ לסגל. בני הרצליה תארח את הפועל חיפה (20:00, 5PLUS)

שחקן הפועל חולון גיא פניני מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. דני מרון
איך זה ייגמר הפעם? קלויארו מול פניני/דני מרון

המחזור ה-16 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים מעניינים נוספים. שלושה ימים אחרי המותחן הנהדר ביניהן בחצי גמר גביע המדינה, תארח מכבי תל אביב את הפועל חולון למשחק רביעי בין הקבוצות בכל המסגרות. בני הרצליה שנמצאת במגמת שיפור תארח את הפועל חיפה השלישית בטבלה.

seperator

מכבי תל אביב - הפועל חולון (18:00, ספורט 5)

שבע דקות לסיום חצי גמר הגביע נגד הפועל חולון ביום חמישי הרגישו במכבי תל אביב כיצד כל התקופה הטובה שלהם בליגה לאחרונה מתהפכת עליהם וכיצד תואר ראשון בורח להם מהידיים. אלא שמהפך מדהים עד לסיום מחק יתרון 17 נקודות של היריבה ונתן לצהובים את הכרטיס לחצי הגמר. במכבי תל אביב יודעים שהמשחק הקרוב נגד חולון הוא מבחן אופי נוסף אחרי השיא של יום חמישי, ומקווים להמשך המומנטום מסיום ההתמודדות. סקוטי ווילבקין, אנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ' נשארו מחוץ לסגל הקבוצה, עומרי כספי גם כן לא יתלבש. מנגד טי ג'יי קליין צפוי לקבל דקות.

בהפועל חולון סיימו את המשחק בדרייב אין ביום חמישי עם תחושת תסכול מצד אחד על איבוד היתרון המשמעותי שהיה להם, אך גם כעס גדול מצד שני על שיפוט שפגע בהם, כך לפי דברי אנשי המועדון. בחולון התקשו להעריך כיצד מה שקרה במשחק בדרייב אין ישפיע עליהם לקראת המשחק ביד אליהו, אך הם מקווים כי אם השחקנים יציגו את היכולת שהראו במשך 33 דקות, הם יוכלו לצאת עם ניצחון חוץ חשוב להמשך הדרך בליגה. מי שלא צפוי להיות בסגל הוא ריצ'רד האוול, שנפצע עוד בשבוע שעבר נגד הפועל אילת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל חיפה עמית שמחון חוגג עם קינן אוואנס. לילך וייס רוזנברג
המומנטום של הפועל חיפה יימשך?/לילך וייס רוזנברג

בני הרצליה - הפועל חיפה (20:00, 5PLUS)

הקבוצה של שרון דרוקר הצליחה בתקופה האחרונה לצאת מהמקום האחרון ולטפס עד המקום העשירי בטבלה עם ארבעה ניצחונות בשישה מחזורים, והיא מגיעה רגע לפני הפגרה למשחק שמשמעותו עבורה - ניצחון וכניסה למאבקי הפלייאוף, הפסד והמשך מלחמת ההישרדות. הרצליה של השבועות האחרונים, מאז ההגעה של מקס היידיגר ועבדול גאדי, נראית טוב בהרבה, כשגם שחקן הפנים האמריקאי טרל פארקס מציג יכולת יעילה ביותר. ג'ארד קנינגהאם צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה, כשפארקס נשאר מחוץ לסגל.

אין כל ספק כי הקבוצה של אלעד חסין היא הקבוצה המפתיעה העונה בליגת העל. העולה החדשה ניצבת אחרי 13 מחזורים במקום השלישי בטבלה, מעל קבוצות שנחשבו איכותיות ועשירות ממנה כמו הפועל ירושלים והפועל חולון, כשאת שתיהן היא ניצחה בשבועות האחרונים בבית. מה שהופך את האדומים מהכרמל לקבוצה כל כך חזקה הוא מאזן ביתי מדהים של שבעה ניצחונות משמונה משחקים, כשלמעשה מחוץ לרוממה הם מנצחים רק פעם אחת העונה מארבעה משחקים. בקבוצה מגיעים דרוכים מאוד לאור היכולת המשופרת של הרצליה ורוצים לצאת לפגרה עם המשך המומנטום המצוין שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully