וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדומייטיס: "זו האחריות שלי". אופטימיות בראשון לציון לגבי צירופו של פארגו

11.2.2021 / 23:42

מאמן ירושלים היה מאוכזב בסיום ההדחה מגביע המדינה על ידי מכבי ראשון לציון. גודס חגג: "ניצחון אדיר יותר מהשנתיים הקודמות". הגארד הוותיק יצטרף?

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים עלייה לחצי גמר הגביע. דני מרון
ערב מתוק לראשון לציון/דני מרון

בדיוק כמו בליגת האלופות של פיב"א, כך גם הערב (חמישי) הפועל ירושלים בעטה בדלי ברגע האמת. הפעם זה קרה בחצי גמר גביע המדינה, שם שמטה יתרון דו-ספרתי מול מכבי ראשון לציון, הפסידה 90:84 ונפרדה מהתואר בו החזיקה בשנתיים האחרונות. והיתה גם קבוצה מנצחת: אף שהגיעה במומנטום רע לאחד מרגעי השיא של העונה, הקבוצה של גיא גודס גילתה המון אופי וכעת היא רחוקה 40 דקות מזכייה ראשונה בתולדותיה בגביע. גולן גוט הצטיין עם 22 נקודות.

בראשון לציון מחכים לתשובה מג'רמי פארגו, כשבמועדון אופטימיים שפארגו יבחר בקבוצה על פני הצעת קרשיאקה הטורקית והפועל תל אביב שגם כן מעוניינות בשחקן. בשיחות עם פארגו הוא הביע רצון להגיע, אך טרם נתן תשובה סופית.

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
"עשינו טעויות". אדומייטיס/דני מרון

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס: "במשחק כזה כל התקפה חשובה, לא רק ההתקפות האחרונות, עשינו טעויות גדולות מאוד בסוף הרבע השני, ומנטאלית נתנו להם נקודות קלות וחזרה מהירה למשחק, וזה לא הפעם הראשונה שזה קורה. העליות והירידות הן הבעיות הגדולות שלנו".

מאמן ירושלים התייחס לכמות האימונים: "הדבר המרכזי והבעייתי שאין לנו מספיק אימונים כדי לשחק לפי מה שאני אוהב, הקבוצה שיחקה בשיטה מסוימת שחלקה אני אוהב. השחקנים עדיין לא מבינים מה חשוב לי במשחק, עשינו טעויות מנטאליות שעלו לנו במשחק. יש דברים קטנים שאנחנו צריכים לתקן במשחק. הייתה לנו בעיה עד היום בסגירה לריבאונד עד עכשיו. זה האחריות של המאמן, השחקנים מתאמנים חזק מאוד".

הליטאי המשיך: "אנחנו צריכים למצוא מצבים טובים יותר לטיישון, הוא שיחק הרבה מאוד דקות גם עכשיו וגם לפני כן, הוא כנראה עייף. זה לא תירוץ, אנחנו צריכים למצוא מצבים טובים יותר בשבילו, והוא צריך לסיים אותם. אני יודע שהרכז הוא השחקן הכי חשוב על המגרש, שליטה בקצב המשחק, ברור שיש לנו בעיות שם, אבל זה לא תירוצים. עוד רכז יכל לעשות לנו רוטציות טובות יותר. כריס פצוע, אבל זה לא תירוץ. ג'ייקובן יצא מהמיטה אחרי ארבעה ימים, כריס פצוע ותמיר צריך לקבל יותר החלטות".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי ראשון לציון גברה 84:90 על הפועל ירושלים ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דני מרון
גאה בשחקניו. גודס/דני מרון

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "זה משחק ענק שלנו. צריך לתת המון קרדיט לאביחי הפיזיורתפיסט שעשה עבודה מדהימה עם כל הפצועים שהיו לנו, האימונים לא היו אימונים כמעט, ההכנה המנטאלית שלנו עזרה לקבוצה לשחק כמו ששיחקנו הרבה דקות. עשינו מהלכים גדולים, וזה ניצחון אדיר יותר מהשנתיים הקודמות".

המאמן המנצח הסביר מה הלך לקבוצתו: "במשחקים כאלה מהניסיון שלי הנושא המנטאלי הוא מאוד חשוב. כשאתה בא למשחק אחד, ההכנה המנטאלית וזה מה שעשינו, סרטוני וידאו והכנה כללית, זה מה שהיה חשוב. אני שמח שיש לנו אחוזים מצוינים במשחקי נוקאאוט, זה לא קשור לכישרון, זה מי מסוגל להביא את עצמו מנטאלית ברמה האישית והקבוצתית, שמח שעשינו את זה יותר טובים מירושלים בפיינל פור".

לגבי המשך הדרך: "יש לנו פגרה קודם כל, ונחשוב איך אפשר לקדם את הקבוצה, אסור שהניצחון יסנוור אותנו. הכי חשוב זה להמשיך עם זה. להגיד שהכל בסדר, זה לא. החבר'ה שלנו יודעים את זה. נשמח היום, וממחר נתחיל לחשוב מה לעשות. כשהחטאנו אמרתי שזה עוד פעם הדבר הזה, הפסדנו שני משחקים על העונשין, כל אימון הם עומדים וזורקים הרבה. אין נוסחא אחרת, על זה דיברתי בחצי, בסופו של דבר אמרתי להם שהמשחק יוכרע על העונשין. שמח שבסוף עשינו את העונשין. זה שהגמר לא עכשיו מצוין בשבילנו. יש לנו זמן להתכונן לגמר".

על ההתעוררות של טיילור בסיום: "זה האייזיאה שאני רוצה לראות, בסוף הוא שחרר את החיה שבו, הוא חדר ויצר, ככה אני רוצה אותו. שנה ראשונה שלו באירופה, צריך לעזור לו להיות יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully