וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאלה שגרמה לו להתכווץ והסימן החיובי: סקוט ברוקס מעודד מדני אבדיה

מאמן וושינגטון הגיב בסרקסטיות לשאלה של כתב ישראלי שהשווה בין אבדיה לווסטברוק, ובאותה נשימה החמיא: "אהבתי את הביטחון שלו בזריקה". בוושינגטון ציינו לטובה את אימון הקליעות היזום של הישראלי לאחר המשחק: "זה מה ששחקנים גדולים עושים"

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה מנסה להתרגל לתפקידו החדש בוושינגטון ככלי נשק שעולה מהספסל. הרוקי הישראלי שותף הלילה (בין רביעי לחמישי) ל-27 דקות בתבוסה 137:115 שספגה הקבוצה מטורונטו, וסיפק 9 נקודות (3 מ-7 מהשדה כולל 2 מ-6 מהשלוש, ו-1 מ-2 מהעונשין), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם שני איבודים ו-3 עבירות.

לרגעים קצרים במשחק תופקד אבדיה כמוביל כדור, והראה חלק מיכולות המסירה שפחות באו לידי ביטוי עד כה העונה. בסיום המשחק הגדיל לעשות אחד הכתבים הישראלים ששאל את מאמן וושינגטון סקוט ברוקס האם אבדיה היה טוב יותר כפליימייקר מאשר ראסל ווסטברוק, שאמנם סיים עם 23 נקודות, אבל הציג עוד משחק מפוזר עם עוד יחס אסיסטים/איבודים לא מספיק טוב (5/7).

"אני מעריך את השאלה", השיב ברוקס בטון סרקסטי. "אם אתה אומר שדני פליימייקר יותר טוב מראסל, אני לא בטוח שאני מבין את השאלה...יש לנו פליימייקרים טובים בקבוצה, ודני מתקדם בקצב הנכון כרגע. הוא משחק בעמדה מאתגרת בליגה הזאת, כי יש הרבה שחקנים זריזים והרבה שחקנים שתוקפים אותך. הוא עושה עבודה טובה, למרות שעדיין הוא מבצע יותר מדי עבירות ולפעמים לא עומד במקומות הנכונים, אבל זה משהו שהוא ישפר ככל שהוא יהיה יותר מנוסה. הוא יהיה בסדר גמור".

"לדני יהיו משחקים טובים ומשחקים פחות טובים, ככה זה עם שחקנים צעירים, ככה זה עם שחקנים באופן כללי, למען האמת", המשיך ברוקס. "אתה מחפש מהם יציבות, ככה זה בליגה. בשני המשחקים האחרונים דני קיבל הרבה מבטים פנויים, ואני אוהב את העובדה שהוא חזר לקלוע היום. אתמול הוא החטיא את כל השלשות שלו, והרבה פעמים אחרי שאתה לא קולע, אתה מהסס במשחק הבא, אבל דני לקח את הזריקות בביטחון וקלע שתי שלשות היום. דני יהיה שחקן טוב, הוא צריך להמשיך לעבוד על המשחק שלו כמו שהוא עובד עד עכשיו".

הקטע המדובר על אבדיה (החל מ-4:30)

כמו בלא מעט מקרים בעבר, גם הפעם אבדיה נשאר לאימון קליעות יזום אחרי המשחק, זמן רב אחרי ששריקת הסיום נשמעה. המצלמות שוב תיעדו אותו עושה זאת, וב-NBC החמיאו לישראלי הצעיר על מוסר העבודה המרשים.

"השחקנים הכי טובים עובדים הכי קשה כשהעולם לא צופה, ולמרות שבאופן אירוני המצלמות קלטו את אבדיה עושה את זה, ראוי להערכה לראות אותו רוצה להשתפר אחרי ששיחק לא מעט דקות", כתבו. "למרות שהקליעה רחוקה מלהיות חולשה אצל אבדיה בעונת הרוקי שלו, הוא שואף להפוך לקלע אוטומטי ומתאמן ספציפית על זריקות מהפינה, שגארדים דינמיים כמו בראדלי ביל וראסל ווסטברוק יכולים לייצר לו. אם הוא יהפוך לקלע אוטומטי משם, זה יהיה חשוב מאוד לוושינגטון במשחקים צמודים שההתקפה פחות עובדת בהם".

עוד בוואלה!

וושינגטון שוב הובסה, דני אבדיה סיפק 9 נקודות ו-7 ריבאונדים מהספסל

לכתבה המלאה

אבדיה החטיא 12 שלשות ברציפות בשני המשחקים האחרונים, עד שדייק פעמיים במחצית השנייה הלילה. אבל הירידה באחוזים שלו היא חלק ממגמה קבוצתית: בארבעת המשחקים האחרונים, הוויזארדס מדייקים בפחות מ-30% מהשלוש בממוצע, ומתקשים לעמוד בקצב של היריבות (הראפטורס קלעו הלילה 19 פעמים מחוץ לקשת).

"מה מפריע לנו לקלוע? אני מניח שזה כוח המשיכה. כוח המשיכה לא לצידנו לאחרונה", אמר בראדלי ביל ספק בציניות. "יש משהו באוויר שגורם לזריקות שלנו לא להיכנס. אולי אם הייתי משחק בירח, הזריקות היו נכנסות באחוזים גבוהים יותר. בכל מקרה, האחוזים שלנו בהתקפה לא יכולים להסביר את ההגנה החלשה שלנו. זו הבעיה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully