וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד חתם לשלוש שנים וחצי בהפועל באר שבע, רוזה לעונה וחצי

10.2.2021 / 18:20

בלם/מגן הנבחרת חוזר לקבוצה ממנה עזב לסלטיק ואמר: "מאושר לחזור, התגעגעתי לעיר, לאווירה ובמיוחד לקהל שלנו". הקיצוני הברזילאי: "שמח לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על התמיכה בי"

חאתם עבד אלחמיד נוחת לקראת חתימה בשורות הפועל באר שבע/צילום: אריאל שלום

פארליי רוזה, שהגיע אתמול (שלישי) לישראל, חתם היום לשנה וחצי בהפועל באר שבע. לאחר מכן הודיעה הפועל באר שבע גם על החתמתו של חאתם עבד אלחמיד לשלוש עונות וחצי. אלחמיד אמר: "אני מאושר לחזור לקדנציה השנייה שלי במועדון. התגעגעתי לעיר, לאווירה, לאנשי המועדון ובעיקר לקהל הענק שלנו. אני מודע לציפיות ממני ואעשה הכול על מנת להחזיר על המגרש".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "בשתי העונות ששיחק כאן, חאתם הפך להיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה, בנוסף לחיבור עם העיר והמועדון. אני מברכת את חאתם על חזרתו אלינו ואין לי ספק שהוא יעזור לנו לעמוד ביעדים הניצבים לפנינו".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
חתם לשלוש שנים וחצי. אלחמיד/אריאל שלום, .

רוזה אמר אחרי ההחתמה: "אני שמח לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על התמיכה בי. אני מחכה בקוצר רוח להצטרף לאימונים. שמעתי וראיתי סרטונים של הקהל ואני מקווה מאוד שבקרוב אזכה לשחק באצטדיון הביתי ביחד איתכם". הבעלים אלונה ברקת: "אנחנו שמחים לצרף את פארליי למועדון. אני בטוחה שהוא יתרום לנו רבות וישתלב היטב בקבוצה".

כזכור, באר שבע רצתה להנחית את דור מיכה, אך הדבר לא הסתייע בעקבות הדרישה של מכבי תל אביב לדמי השבחה, וכעת צירפה קשר אחר. הברזילאי הפך למצטרף השני בחלון הנוכחי, אחרי שבאר שבע החזירה את חאתם עבד אלחמיד, ששב לקבוצה מסלטיק.

רוזה בן ה-27 שיחק מתחילת העונה עד ינואר בקבוצת פוג'אירה מהליגה באיחוד האמירויות ולפני כן לבש גם את מדי פאנתוליקוס וארטומיטוס היווניות, א.א.ק לרנקה ואפולון לימאסול הקפריסאיות וסבסטופול האוקראינית. בשנים 2009-2013 שיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון. הוא שיחק גם בקבוצות מברזיל וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully