וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין ספורי לאוהדי הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד נחת בישראל

9.2.2021 / 22:28

כ-50 מאוהדי האדומים חיכו לשחקנים אחרי התבוסה לאשדוד, אליניב ברדה: "מרוצה מהשחקנים". גם פארליי רוזה נחת

חאתם עבד אלחמיד נוחת לקראת חתימה בשורות הפועל באר שבע/צילום: אריאל שלום

מ.ס. אשדוד השיגה הערב (שלישי) ניצחון ראשון בבאר שבע מאז אוקטובר 2004 - ולא סתם ניצחון. הקבוצה של רן בן שמעון שהגיעה לאחר הניצחון הגדול על מכבי חיפה הוכיחה פעם נוספת כמה כישרון טמון בה עם 0:3 ענק בטרנר משערים של רועי גורדנה (4), דין דוד (50) ומוסא בגאיוקו (75), שקיבעו את מקומם של האשדודים במקום השלישי בטבלה. מחזיקת הגביע, מנגד, עם הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים (בשלושתם לא כבשה), וביום שבת היא תנסה להתאושש עם משחק חוץ מול הפועל חיפה. אולי התבוסה הערב תאיץ באלונה ברקת למנות מחליף קבוע ליוסי אבוקסיס, לאחר שאליניב ברדה שוב היה זה שעמד על הקווים. בן שמעון, שהוזכר כמועמד לא פעם, ככל הנראה לא יקבל שחרור כל כך מהיר מג'קי בן זקן - לא אחרי ההצגה הנהדרת הערב.

אם ההפסד של באר שבע לא מספיק, הרי שסינטאיהו סלליך ומיגל ויטור נפצעו במהלך המשחק והצטרפו אל אלטון אקולטסה הפצוע וז'וזואה המושעה. לבאר שבע יש גם בשורות חיוביות הערב: חאתם עבד אלחמיד נחת בישראל כמו גם פארליי רוזה. השניים עברו בדיקת קורונה בשדה התעופה וייכנסו לבידוד מלא בארץ. כעבור חמישה ימים, וכמובן בתנאי שייצאו שליליים בבדיקה, יצטרכו לעבור בדיקה נוספת ואחריה יוכלו להשתלב בקבוצה. 50 אוהדים של הפועל באר שבע הגיעו בסיום המשחק לטרנר כדי למחות נגד השחקנים על היכולת בהפסד לאשדוד. לטענת האוהדים קשר באר שבע רמזי ספורי ירק לעברם אחרי שקיללו אותו. בהפועל באר שבע טוענים בתוקף שספורי לא ירק לעבר האוהדים. בנוסף, במועדון אמרו שאותם אוהדים קיללו אותו קללות קשות מאוד וחצו את הגבול.

באשדוד לא הכול ורוד ושלומי אזולאי שוב סובל מחוסר מזל. הקשר חש דקירה חזקה בשריר הירך האחורי במהלך המשחק וקיים חשש לקרע. הוא יבדק ביום רביעי.

אליניב ברדה מאמן זמני של הפועל באר שבע. דני מרון
נשמע חיובי למרות המשחק החלש. ברדה/דני מרון

מאמנה הזמני של הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "מבחינת יכולת אני חושב שבמחצית הראשונה היינו טובים יותר, ספגנו שער מטעות. אוהד שוער מצוין במשחק הרגל ואני חושב שצריכים לדרוש ממנו לשחק עם הרגל בצורה חכמה. טעויות קורות במשחק. במחצית השנייה שוב מאיבוד ספגנו שער במתפרצת למרות שידענו שאשדוד יוצאת טוב למתפרצות. אחר כך הימרנו והמשחק התבלגן. אני לא מאוכזב מהשחקנים, עבדנו בזמן קצר על הרבה דברים. לפחות ב-55 הדקות הראשונות סגרנו את אשדוד בצורה טובה. אם נמשיך לעבוד כמו שהשחקנים עובדים, נשתפר. שני שחקנים נפצעו לנו בדקה ה-20, עוד אחד נפצע בחימום, לא קל בלי ז'וזואה ואקולטסה. אני מרוצה מאלה שכן שיחקו".

ברדה הוסיף: "ספגנו שער מטעות ולא מאיזה מהלך כדורגל והיום הגבנו בצורה טובה, הגענו לשניים או שלושה מצבים טובים מאוד, השוער שלהם לקח כדורים מדהימים. הגענו למצבים ואני בטוח שבהמשך זה ייכנס". על עצמו ועתידו אמר ברדה: "אני איש של המערכת, בינתיים צריכים שאני אעזור ואני אעשה הכול כדי שיהיה טוב. כשיהיה לי מה לעדכן אני אעדכן".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יכול להיות מרוצה. בן שמעון/דני מרון

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "לא נותנים הצגות בכל שבוע, צריך לדעת לנצח. צריך להיות אמיתיים וריאלים. היו מומנטומים במהלך המשחק והם יכלו לחזור אל המשחק. לפעמים נדמה לי שאני מצפה מהחבר'ה שלי לכל כך הרבה, אבל הם כותבים את ההיסטוריה של עצמם. הם מגיעים מוכנים מחדש בכל משחק ולא נותנים לאף אחד לקבוע להם כלום. זה היה משחק עם קצת פחות אנרגיה. זה שידענו לנצח ככה, זה מראה כמה הלבבות של השחקנים גדולים".

על עומרי בן הרוש, שהוחלף בשלב מוקדם, אמר בן שמעון: "עומרי הוא ספורטאי על ומקצוען אמיתי. אני מבין את האכזבה שלו ואתנצל בפניו. המשחק לא הסתדר מבחינת המערך, זה לא היה חילוף בגלל יכולת. אני סומך על עומרי, הוא עבר הרבה בקריירה. אני לוקח על עצמי את החילוף הזה, זה אני".

על הקבוצה שלו וההצלחה שלה הוסיף המאמן של אשדוד: "אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו, אנחנו צריכים להיות קבוצה חזקה ועוצמתית שצריכה לייצר אנרגיה מתוך עצמנו. נלך לאושש את השחקנים, יש לנו בעוד ארבעה ימים משחק חדש. זו גאווה גדולה לנצח כך אחרי משחק חשוב ומרכזי כמו שהיה נגד מכבי חיפה. אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם ואוהב אותם, נתנו לי את השקט לעבוד במועדון כזה. זה ג'קי ואחיו נוני, מגיע להם שאני אדבר על מישהו אחר? המועדון הזה יקר ללב של כולם. אני מחויך כי אני נהנה מהטיפוס עצמו ולאו דווקא מההגעה אל קצה ההר. אני שמח ונהנה מהחבר'ה האלה. לא השגנו את היעד בהגעה לפלייאוף העליון, אבל אסור להגיד שעשינו את שלנו. אין נפילות, אין ירידות, לא השגנו שום דבר. אנחנו ממשיכים הלאה אל האתגר הבא".

חלוץ אשדוד דין דוד, שכבש את השני, אמר: "תמיד כיף לנצח, אנחנו תמיד באים לשחק כדי לנצח. אנחנו קבוצה טובה ומכוונים למעלה, רוצים לשמור על יציבות".

צפו בפארליי רוזה אחרי הנחיתה בישראל

פארליי רוזה נוחת לקראת חתימה בשורות הפועל באר שבע/אריאל שלום

צפו בתקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully