וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מודאגים ממצבם הפיזי של השחקנים, סיכוי נמוך שבלם זר נוסף יצורף

10.2.2021 / 9:14

רוב שחקני הסגל עדיין מתאוששים מקורונה, אוקמפוס ובן חיים אמורים לפתוח מול נתניה. אולסק ינחת הערב וייכנס לבידוד של חמישה ימים

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

הקשר החדש של בית"ר ירושלים ניקו אולסק ינחת הערב (רביעי) בישראל וייכנס לבידוד ביתי, כפי שנכנסו אתמול מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ', שקיבלו אישור מוועדת חריגים להעביר את הבידוד בביתם ולא במלונית משום שיתגוררו לבד בדירה. לאחר חמישה ימי בידוד ובדיקת קורונה שלילית יוכל השחקן לצאת מביתו לאימונים. במקרה של ינקוביץ' ואולסק, רק בשבוע הבא הם יוכלו לעבור את הבדיקות הרפואיות לקראת חתימה, אך זה סיכון שקבוצות יודעות מראש שהן לוקחות.

גם אתמול הצוות המקצועי בבית"ר ירושלים היה מודאג מאוד ממצבם הפיזי של השחקנים, שמרביתם מתאוששים מקורונה. למעשה, רק ארבעה שחקנים משמעותיים לא נדבקו בנגיף - אורי מגבו, אוראל דגני, אביאל זרגרי ואלירן עטר, שצפויים לפתוח מחר מול מכבי נתניה. סנטיאגו אוקמפוס עשוי לעלות כמגן ימני משום ששי קונסטנטין עדיין חש חולשה ואילו טל בן חיים אמור לפתוח לצידו של אוראל דגני במרכז הגנה, לאחר שאור זהבי עדיין לא חזר.

שחקן בית"ר ירושלים ניקו אולסק. אתר רשמי, אתר רשמי
אחרי חמישה ימי בידוד יעבור בדיקות לקראת חתימה. אולסק/אתר רשמי, אתר רשמי

בקבוצה בודקים ברגע האחרון מספר אופציות של בלמים זרים, אך הסיכוי שיצטרף אחד ברגע האחרון הוא נמוך. בעקבות מצבם הפיזי של השחקנים לאחר הקורונה והעובדה כי אורי מגבו נמצא בכושר פיזי טוב יותר מחבריו, במועדון קיבלו אתמול החלטה סופית לא להשאיל את המגן ולהשאירו עד תום העונה. מקס גרצ'קין יחזור למועדון בעונה הבאה, ויחפש קבוצה חלופית עד תום העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully