וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ' נחתו, "אני לא מוכן ב-100% אבל במצב טוב"

עודכן לאחרונה: 9.2.2021 / 8:38

המונטנגרי והברזילאי סוף סוף הגיעו לישראל, ינקוביץ' הכחיש שלא עבר את הבדיקות הרפואיות בפולין: "יום אחד אולי אספר מה קרה שם"

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

בשעה טובה ומוצלחת, נחתו הלילה (שני) בישראל מרקו ינקוביץ' ומתאוסיניו. צמד הזרים של בית"ר ירושלים נחתו לאחר סאגה לא פשוטה בטיסה שהגיעה מפרנקפורט, ובעוד הקשר הברזילאי שטרם שיחק העונה אמור להצטרף בקרוב לאימונים, המונטנגרי יחתום רק בכפוף לבדיקות הרפואיות.

ינקוביץ' הבהיר לאנשי המועדון שלמרות שהוא לא בכושר מלא, הוא עבד עם מאמן אישי לאחרונה ומעריך שאחרי שבוע עד עשרה ימים של אימונים כבר יוכל להיכלל בסגל ולסייע לקבוצה. לאור הקושי של מיכאל אוחנה לחזור לעצמו והקשיים הפיזיים שהוא חווה, ינקוביץ' עשוי להשתלב בהתחלה במרכז השדה למרות שהגיע על תקן שחקן כנף.

ינקוביץ' אמר עם נחיתתו: "שמעתי הרבה דברים טובים על בית"ר ירושלים משחקנים ששיחקתי איתם. אני מצפה להרפתקאה גדולה וזה אתגר גדול עבורי". על הבעיות בבדיקות הרפואיות בלגיה ורשה הוסיף: "זה לא נכון שלא עברתי את הבדיקות הרפואיות בעבר, אולי אדבר על זה בהמשך ואספר מה היה. אני בריא לגמרי. אני לא מוכן ב-100% אבל אני במצב טוב. אני מעדיף לא לדבר על דברים שקרו בעבר".

מתאוסיניו, שסבל ממספר פציעות בגינן המריא בחזרה לברזיל, נדבק בקורונה במולדתו וגם במקרה שלו ההשתלבות אמורה להיות הדרגתית.

מרקו ינקוביץ', שחקן בית"ר ירושלים, עם נחיתתו בישראל. מתוך חשבון האינסטגרם של ינקוביץ', צילום מסך
בשעה טובה. ינקוביץ'/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של ינקוביץ'

משה חוגג, שזעם כשלא הצליח להנחית בארץ את צמד הזרים, כתב אמש: "חוץ מביבי, כל הממשלה היתה עסוקה היום בלאשר כניסה למתאוסיניו וינקוביץ' והמאמצים ברוך השם נשאו פירות, האישור הנכסף הגיע, תודה לכל העוסקים במשימה הסבוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully