וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן שוקל להתפטר מבני סכנין

עודכן לאחרונה: 10.2.2021 / 13:36

המאמן צפוי לקבל החלטה עד יום חמישי בבוקר, לאחר שהיו"ר צרח עליו בחדר ההלבשה. שחקן: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה פה". מקס גרצ'קין, שלא יצטרף לבית"ר, מועמד

תקציר ה-0:1 של הפועל כפר סבא על בני סכנין/ספורט1

הרוחות סוערות בבני סכנין: המאמן ניסו אביטן שוקל להתפטר באופן מיידי מהקבוצה ויקבל החלטה סופית עד יום חמישי בבוקר. ההפסד אמש (שלישי) 1:0 להפועל כפר סבא בקרב התחתית החשוב גרם לתחושות קשות מאוד, על אחת כמה וכמה לאחר העימות בין אביטן ומוחמד אבו יונס. היו"ר צעק על המאמן שעליו להתפטר והאשים אותו שהקבוצה נראית לא מוכנה, בעוד אביטן השיב: "לא עושה עלי רושם שאתה צועק. אתה זה שאחראי לזה שאני כבר כמה משחקים כמעט בלי סגל".

לא מעט מהשחקנים היו עדים לתקרית בחדרי ההלבשה והעבירו ביקורת על ההתנהלות. "זו התנהגות לא ראויה וזו לא פעם ראשונה שזה קורה", אמר אחד מהם, "הרי אלדד שביט גם עזב בגלל זה. אסור שדברים כאלה יקרו".

מאמן בני סכנין ניסו אביטן. ,, מאור אלקסלסי
רוחות סוערות. אביטן/מאור אלקסלסי, ,

סכנין סופרת כעת שלושה הפסדים ברציפות ועלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בסיום המחזור ה-20. החדשות הרעות הן שבשבת מצפה לה משוכה גבוהה עוד יותר בדמות משחק חוץ מול מ.ס. אשדוד הלוהטת.

בצל חוסר הוודאות סביב עתידו של אביטן, בסכנין ממשיכים בניסיונות להתחזק גם במגן שמאלי. עוד לפני העימות הקשה ניסה אביטן לצרף את מקס גרצ'קין לקבוצה לאחר שהתברר שהשחקן לא יגיע לבית"ר ירושלים. כעת בסכנין יחכו לראות מה יחליט אביטן, אך גורמים במועדון אמרו שאיתו או בלעדיו בקבוצה ינסו ביממה הקרובה לצרף את גרצ'קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully