וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: שלומי אזולאי ייעדר לפחות שבועיים, השחקנים רוצים בהישארות בן שמעון

10.2.2021 / 15:32

הקשר סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בקבוצה לא מתכוונים לוותר על המאמן לו יש חוזה לעונה נוספת. שחקנים: "גם אבוקסיס חשב שייהנה בבאר שבע". מחמאות ליואב ג'רפי שעלה פצוע ולקפטן טום בן זקן שרשם משחק מצוין

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט 1

במ.ס. אשדוד נזכרו אמש (שלישי) שבשנים האחרונות הם היו מחשבים ערב הכניסה לפלייאוף התחתון, כמה נקודות יספיקו כדי להישאר בליגה והיו מפנטזים על 34 נקודות בסוף העונה, כמות הנקודות שיש הבוקר לקבוצה אחרי 19 משחקים בלבד.

שלומי אזולאי, שעלה כמחליף ובישל נהדר לדין דוד, עבר בדיקת אולטראסאונד בצהריים ממנה עולה כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר לפחות שבועיים. הקשר יחמיץ את משחקי הליגה מול בני סכנין ועירוני קרית שמונה, כמו גם את משחק גביע המדינה מול הפועל רעננה. בקבוצה מקווים שיתאושש עד המפגש מול מכבי תל אביב בתחילת מרץ.

גם השחקנים, כולל הזרים, יודעים היטב שבתום העונה הם עלולים להיפרד ממאמנם רן בן שמעון ואמש בדרך מבאר שבע צפונה אחרי הניצחון המצוין 0:3, דיברו כמה מהם על כך שבן שמעון צריך להישאר איתם גם בעונה הבאה.

"נכון שבכדורגל דברים משתנים ומאמנים עוברים קבוצות, אבל אני בטוח שרן יישאר איתנו גם בעונה הבאה", אמר אחד השחקנים הבולטים בקבוצה. שחקן אחר אמר: "אנחנו רוצים את רן איתנו גם בעונה הבאה. אפשר לעשות דברים מאוד גדולים יחד. בבאר שבע הוא יצטרך לבנות קבוצה מחדש. אצלנו הוא ייהנה יותר. גם אבוקסיס חשב שהוא הולך ליהנות בבאר שבע".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"גם אבוקסיס חשב שהוא ייהנה בבאר שבע. בן שמעון חוגג אמש/דני מרון

עיקרי הדברים

  • שחקני אשדוד מאותתים לרן בן שמעון: "הוא צריך להישאר. גם אבוקסיס חשב שייהנה בבאר שבע"
  • בקבוצה שיבחו את יואב ג'רפי שהצטיין מול באר שבע למרות שעלה לשחק כשהוא סוחב פציעה
  • גם טום בן זקן סחט מחמאות. שלומי אזולאי שהתלונן על פציעה סובל ממתיחה בשריר האחורי

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע הובסה 3:0 על ידי מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

באשדוד שיבחו אמש את השוער יואב ג'רפי שהצטיין בטרנר בלי שרבים יידעו שהוא לא היה צריך לשחק. ג'רפי פתח את הבוקר אתמול כשהוא מטופל על ידי הצוות הרפואי בשל מתיחה קלה בשריר התאומים. באשדוד חששו שלא יוכל ליטול חלק במשחק וכבר חשבו על שוער המשנה עומר אגוזי, אבל ג'רפי שהפך לשוער הבכיר אחרי הפציעה של רועי משפתי טופל ארוכות ונחבש היטב וכך עלה ונתן הופעה מצויינת. בקבוצה ידאגו לשמור על ג'רפי לשבת למשחק מול בני סכנין, כאשר היום יעבור רועי משפתי את ניתוח הבקע בגרמניה.

גם הקפטן טום בן זקן זכה למילים חמות מהצוות ומהשחקנים אחרי הופעה בוגרת ואחראית כשהוא גם נכנס לתיקול חזק מאוד עם מיגל ויטור, נפגע מזה אבל דווקא הבלם הפורטוגלי נאלץ לבסוף לנטוש את המגרש עם חבלה ברגלו. באשדוד הזכירו את הפציעה הקשה שעבר בן זקן בברכו בגללה נותח והושבת לשנה. בן זקן משלים הגנה מצויינת של הקבוצה עם טימותי אוואני וננאד צבטקוביץ' הנחשבים בעיני אנשי מקצוע רבים לצמד הבלמים הטוב בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully