וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את אטאלנטה: מרסלו צפוי להיעדר כשלושה שבועות מהמגרשים

מגן ריאל מדריד שהצטיין אך נפצע מול חטאפה סובל מפגיעת שריר. בספרד ממשיכים לנתח את הקרע בין זידאן ואיסקו: "אי אפשר לאחות את זה"

מרסלו שחקן ריאל מדריד מול טאקפוסה קובו שחקן חטאפה. Bernat Armangue, AP
עוד פצוע. מרסלו/AP, Bernat Armangue

גם בסגל חסר מאוד וללא שחקני הרכב רבים, הצליחה ריאל מדריד לנצח אתמול (שלישי) 0:2 את חטאפה בבית במשחק השלמה מהמחזור הראשון. קארים בנזמה (60) ופרלאן מנדי (66) כבשו לזכות הבלאנקוס, שצימקו את הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה לחמש נקודות, אבל לקבוצה של דייגו סימאונה יש גם שני משחקים חסרים.

אל רשימת הפצועים הארוכה הצטרף גם מרסלו, שדידה החוצה לקראת סיום המשחק אמש. המגן סובל מפציעת שריר ועל פי הערכות בספרד ייעדר כשלושה שבועות מהמגרשים, מה שיגרום לו להחמיץ את משחק ליגת האלופות מול אטאלנטה. "מרסלו היה טוב ונתן את כולו, אבל הוא נפצע ואנחנו לא יודעים אם זה בקרסול או בשריר", אמר אמש זידאן. "הוא מתאמן טוב, מחויב מאוד ורוצה לעזור לקבוצה".

רשימת השחקנים המושבתים של זידאן כוללת כעת את אדן הזאר, פדריקו ואלוורדה, סרחיו ראמוס, לוקאס ואסקס, אלברו אודריוסולה, אדר מיליטאו ומרסלו, ועומדים לרשותו שלושה שחקני הגנה בלבד - בנז'מן מנדי, רפאל וראן ונאצ'ו.

מדובר בבעיה לא קלה עבור זידאן, בעיקר משום שאמש נראה היה שהוא מוצא את ההרכב הנכון עבור הבלאנקוס, כמעט בלית ברירה. המאמן הציב מערך של 3-4-3, כשמרסלו מתפקד על תקן שחקן כנף ומוסרת ממנו רוב האחריות ההגנתית. מרסלו וגם שחקנים כמו ויניסיוס פרחו בשיטה החדשה, וב"מארקה" טענו ש"זידאן סוף סוף מצא את המערך האידיאלי עבור ריאל". כעת, כך נראה, הוא יצטרך לאלתר פעם נוספת לאור רשימת הפצועים הארוכה, שפוגעת במיוחד בהגנה.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם איסקו. Denis Doyle, GettyImages
שוב לא שקט באלופה. זידאן ואיסקו/GettyImages, Denis Doyle

הבוקר עסקו בספרד בעיקר בייבוש של איסקו. על אף הסגל החסר, הקשר קם מהספסל רק בדקה ה-76, כשמרווין הצעיר הועדף על פניו בהרכב. וכשזה הוחלף, בתחילת המחצית השנייה, זה לא היה באיסקו, כי אם בקשר צעיר אחר - סרחיו אריבאס בן ה-19. "הגירושים הושלמו", נכתב ב"אס". "זידאן שכח מאיסקו לגמרי ואפילו לא הקים אותו לעשות חימום נגד לבנטה. לאחר מכן נותר מחוץ לסגל מול ווסקה וכעת הגיעה חטאפה - טוני קרוס מושעה, פדריקו ואלוורדה פצוע, וזידאן הפתיע ופתח עם מרווין. זה מסר ברור ומפתיע, כי איסקו היה בעבר שחקן חשוב מאוד אצל זידאן, ואפילו פתח לפני גארת' בייל הרבה פעמים".

הקשר שותף עד כה ב-15 משחקי ליגה (33 דקות בממוצע) העונה והשיב עם בישול בודד ואפס שערים. "אי אפשר לאחות את השבר הזה", קבעו ב"אס". "איסקו היה הראשון שאמר שהוא רוצה לעזוב, עוד לפני מרטין אודגור ולוקה יוביץ'. בחלון של ינואר הוא לא הצליח, כי לא היו הצעות".

ב"מארקה" הסכימו והעריכו כי המשחק אמש היה הקש ששבר את גב וסימל את סוף דרכו של איסקו בקבוצה: "זה נכון שהוא סבל מכאבי גב ואולי לא היה כשיר ב-100 אחוז, אבל כפי שציינו בנובמבר, כבר אי אפשר לתקן את המצב הזה. אודגור היה מהיר ממנו ברצון לעזוב ואיסקו לא דפק על הדלת ודרש למצוא קבוצה חדשה. כעת יצטרך לחכות עד יוני כדי לדאוג לעצמו לעתיד מחוץ למדריד".

זידאן, אגב, קיבל מחמאות בתקשורת הספרדית על כך שהעניק קרדיט לשחקנים מריאל מדריד קסטייה כשב"מארקה" כותבים שלא ברור למה היו צריכים לחכות שיהיו כל כך הרבה פצועים בשביל זה. ב"אס" החמיאו למאמן הצרפתי שבחר לעלות במערך של שלושה בלמים כשמרווין הצעיר משחק כמגן שמאלי: "זידאן הוכיח את הגיוון שלו כשעבר לשיטה של שלושה בלמים. מרסלו היה תאווה לעיניים והזכיר לנו את מרסלו של הימים היפים. ראינו ריאל מדריד שהתגברה על מגיפת הפצועים, הליגה הזו עדיין רחוקה מלהיות גמורה. מדריד אף פעם לא מוותרת".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
קיבל מחמאות. זידאן/רויטרס

זידאן עצמו אמר אחרי המשחק: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, במיוחד לאור כל החיסורים שסבלנו מהם. שיחקנו טוב מאוד עם שיטה שונה. שיחקנו עם שלושה בלמים כי היינו צריכים להסתגל אל המצב של הסגל. השחקנים ראויים להרבה אשראי כי זה לא היה משחק קל". על איסקו, שנכנס למשחק רק בשלב מאוחר, אמר זיזו: "איסקו לא יכול היה לפתוח כי הוא התאמן עם הקבוצה רק פעם אחת, לאט לאט הוא ייכנס בחזרה אל הקבוצה". על מאבק האליפות אמר: "לא חושב שיש מדרידיסטים שיוותרו על האליפות, יש עדיין הרבה משחקים".

קארים בנזמה התייחס לשער שלו אחרי הבישול של ויניסיוס ואמר: "זה היה שער נהדר, הייתה מסירת רוחב טובה של ויניסיוס ויכולתי לתקוף את הכדור. ניצחון חשוב מאוד, כל משחק עכשיו הוא כמו גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully