וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד עלתה לרבע הגמר אחרי 0:1 בהארכה מול ווסטהאם

צפו בתקציר: מקטומיניי (98) כבש משחק שלישי ברציפות והעניק לשדים האדומים את הניצחון. בורנמות' עלתה לרבע הגמר בפעם השנייה בתולדותיה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על ווסטהאם בהארכה בגביע/ספורט 1

באנגליה מנצלים את אמצע השבוע לטובת משחקי שמינית גמר הגביע, והעולות הראשונות לרבע הגמר נקבעו הערב (שלישי). מנצ'סטר יונייטד נזקקה להארכה כדי לנצח 0:1 את ווסטהאם באולד טראפורד, ואילו בורנמות' מליגת המשנה ניצחה 0:2 בחוץ את ברנלי מהפרמירליג.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם סקוט מקטומיניי. רויטרס
סקורר בהתהוות. סקוט מקטומיניי עם החברים/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1

הפטישים לא ניצחו באולד טראפורד מאז מאי 2007, וגם הניסיון ה-16 לא הביא את הבשורה. לוקאש פביאנסקי החזיק את ווסטהאם במשחק עם כמה הצלות נהדרות, גם אחרי פציעתו של הבלם אנג'לו אוגבונה, כשבצד השני דוני ואן דה בייק קיבל הזדמנות נדירה בהרכב ולא לקח אותה. מרכוס רשפורד סיפק כמה רגעי קסם, ובהארכה גם בישל בנגיעה קטנה לסקוט מקטומיניי שהגיע מאחור וירה פנימה בדקה ה-98. שער שלישי ברציפות של הקשר הסקוטי, שמצא את הרשת כבר שבע פעמים העונה. אותה כמות הייתה לו עד לפתיחת 2020/21. הגול הזה הספיק כדי שהשדים האדומים יעברו את ווסטהאם בגביע בפעם הרביעית ברציפות.

עוד בוואלה!

אופ"א אישרה: ריאל סוסיאדד תארח את מנצ'סטר יונייטד בטורינו

לכתבה המלאה
שחקני בורנמות' חוגגים. רויטרס
מהמקום השישי בליגת המשנה. שחקני בורנמות' חוגגים/רויטרס

ברנלי - בורנמות' 2:0

כל ארבעת מפגשי הגביע הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של ברנלי, אבל הפעם הדובדבנים עשו תיקון וניצחו במגרשה של ברנלי בסך הכול בפעם השנייה בהיסטוריה (לעומת 10 הפסדים ושש תוצאות תיקו). המאמן הזמני ג'ונתן וודגייט חסר את דומיניק סולאנקה, אבל מחליפו בחוד סם סארידג' כבש בדקה ה-21 וג'וניור סטניסלס חתם בפנדל בדקה ה-88 מול הרכב משני של ברנלי. רבע גמר שני בסך הכול בהיסטוריה של בורנמות', המדורגת שישית בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully