וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל איכסל סיימה ב-0:0 בעכו, קורונה בהפועל פתח תקוה

המדורגת שלישית לא הצליחה להיצמד למוליכות במשחק שנדחה ביממה בגלל נדבקי קורונה בקבוצה, קפטן המלאבסים רם לוי חיובי לנגיף

קמפיין המנהלת להתחסנות ולהחזרת הקהל למגרשים/מנהלת הליגות

אחרי דחיית משחקה ביממה בעקבות שחקן שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, הפועל איכסל התארחה הערב (שלישי) אצל הפועל עכו ופספסה הזדמנות להיצמד לשתי המוליכות כשסיימה ב-0:0. התוצאה הזו הותירה את הקבוצה של אלירן חודדה במקום השלישי עם 35 נקודות, שתיים פחות מהפועל ירושלים והפועל נוף הגליל שמחזיקות כרגע בכרטיסים המובילים לליגת העל.

שחקני איכסל עברו בדיקות קורונה וקיבלו את אישור משרד הבריאות להופיע למשחק, כשבסגל נרשמו 17 שחקנים, ביניהם אליאן רוחנא שהגיע לאחרונה מבני יהודה ומלך השערים ז'וליו סזאר שקיבל חוזה לעוד עונה אחרי שנמנע מעברו להפועל ירושלים. אלא שגם הוא לא הצליח לפרוץ את ההגנה החזקה של עכו, שסופרת תשעה משחקים ללא הפסד ובמהלכם ספגה שער אחד בלבד. הפעם הקבוצה של אלי כהן קטעה ליריבתה רצף של שלושה ניצחונות והיא רק נקודה מהפלייאוף העליון.

אלי כהן מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
הפועל עכו לא סופגת. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

עוד בלאומית: הפועל פתח תקוה הודיעה כי הקפטן רם לוי נמצא חיובי לקורונה. בעקבות זאת אימון הקבוצה מחר בוטל וכל שחקני ואנשי המועדון יעברו בדיקות קורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגות.

* סקציה נס ציונה הודיעה היום על צירופו של כרם ארשיד, שחקן הכנף שמיעט לקבל הזדמנויות העונה בהפועל חדרה מליגת העל ולפני כן שיחק בהפועל רעננה והפועל עפולה.

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה את נוף הגליל 1:2 ועלתה על חשבונה לפסגת הלאומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully