וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ניצחה את נוף הגליל 1:2 ועלתה על חשבונה לפסגה

ג'רסי ושמש קבעו משחק 12 ברציפות ללא הפסד. 0:0 לברקוביץ' והפועל פתח תקוה מול מכבי אחי נצרת, 0:1 לרמה"ש על הפועל רעננה

קמפיין המנהלת להתחסנות ולהחזרת הקהל למגרשים/מנהלת הליגות

חודש ויום אחרי משחקי המחזור ה-19, הליגה הלאומית סוף כל סוף סיימה את פגרת הסגר השלישי ושבה לפעילות היום (שני) עם שישה משחקים שנערכו במקביל, ובמוקד: ה-1:2 החשוב של הפועל ירושלים על נוף הגליל, שהעלה אותה לפסגת הטבלה. איל ברקוביץ' והפועל פתח תקוה סיימו ב-0:0 עם מכבי אחי נצרת, הפועל ניר רמת השרון רשמה 0:1 על הפועל רעננה. המשחק בין סקציה נס ציונה למ.ס. כפר קאסם, שאמור היה להיערך בשלישי, נדחה למועד מאוחר יותר בשל נתוני התחלואה אצל המארחת. המשחק בין הפועל עכו להפועל איכסל נדחה למחר אחרי שאחד משחקני איכסל נמצא חיובי לקורונה

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש עם לידור נקשרי. ברני ארדוב
חילופי מקומות בפסגה. עידן שמש חוגג עם נקשרי/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 1:2

משחק הצמרת המרתק הבטיח וגם קיים, ובסיומו עקפה הפועל ירושלים את נוף הגליל בפסגת הטבלה. המארחת האריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-12, ואף שרצף הדקות ללא ספיגה של אדבאיו אדליי נעצר על 845 דקות, הרי שהתוצאה הסופית היא שקובעת, והתוצאה הסופית אומרת שמוליכת הטבלה ערב המחזור מפסידה לראשונה זה 11 משחקים. המארחת פתחה בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה השישית, כשמאור ג'רסי ניסה בפעם הראשונה, נעצר על ידי שגיא מלול אך השתלט על הריבאונד ובעט פנימה. בדקה ה-32 הצטרף לחגיגה עידן שמש, שקיבל כדור עומק מגיא בדש, הכפיל ל-0:2 עם בעיטה שטוחה מתוך הרחבה וחגג את שערו ה-11 העונה. גיא דיין לא אמר נואש וצימק ל-2:1 עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-52. דובב גבאי פתח לראשונה בשורות קבוצתו החדשה, אך הוא והאורחת לא הצליחו להשוות.

עוד בוואלה!

החזקת סמים והטרדה מינית של שוטרת: חשדות חמורים נגד כדורגלן מהלאומית

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים מאור ג'רסי. ברני ארדוב
פתח בחגיגה. ג'רסי/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה 0:1

הרביעית בטבלה הספיקה להיפרד במהלך הסגר ממאמנה ליאור זדה ומינתה במקומו את יגאל אנטבי, שפתח ברגל ימין עם ניצחון בדרבי השרון. הפועל רעננה של אלדד שביט ממשיכה לדשדש עם שתי נקודות בלבד בשלושת משחקיה האחרונים, כשגם צירופם של אמרי וולשמן, בהג'ת בשיר וירין שרעבי לא עזרו הפעם. המארחת מצאה את הרשת בדקה ה-58, כשרומליו דה קוסטה גלגל פנימה וקבע את תוצאת הסיום.

יגאל אנטבי מאמן הפועל עפולה. לילך וייס רוזנברג
בכורה מוצלחת כמאמן רמת השרון. יגאל אנטבי/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל כפר שלם 2:0

מכת קורונה פגעה בהכנות של האורדונים לקראת חזרת הליגה, שרשמה הפסד מאכזב מאוד והתרחקה מהמקום המוביל לליגת העל. נועלת הטבלה חזרה מצוין מהפגרה וקטעה רצף של חמישה הפסדי חוץ, לאחר שצירפה לאחרונה את גולן אלקסלסי, איתי אלקסלסי, אליאור סיידר ורוי מליקה. כפר שלם עלתה ליתרון בדקה ה-15 מרגלי אוהד חזוט. בדקה ה-49 היתרון הוכפל בזכות פנדל של סיידר שחגג שער בכורה, אלקסלסי הורחק בבכורה (68).

שועל הפועל רמת גן טל בומשטיין. ברני ארדוב
אכזבה לרמת גן. טל בומשטיין/ברני ארדוב

הפועל עפולה - בית"ר תל אביב בת ים 1:0

שיא מועדון של חמישה ניצחונות בית רצופים (על האפס) הרחיק את הפועל עפולה מהקו האדום, אולם השיא הזה נקטע הערב. בית"ר תל אביב בת ים השיגה שלוש נקודות חשובות מאוד וממשיכה לחלום על ליגת העל, יניב מזרחי שוב היה גיבור הערב עם פנדל מדויק בדקה ה-29 - שערו ה-11 העונה.

הפועל ראשון לציון - הפועל אום אל פאחם 0:0

הכתומים מעולם לא הפסידו לאום אל פאחם, אך התיקו המאופס הרחיק אותם מהקרב על המקומות הראשונים. הפועל ראשון לציון איבדה את השוער יהונתן שאבי בגלל פציעה ולכן צירפה את רון שושן, כשפרט אליו הגיעו גם אלון שטרוזברג, אילי טמם, סהר דבח וסמיר פרהוד. הערב זה לא הספיק, גם מול הקבוצה של מוטי איוניר שרשמה משחק שביעי רצוף ללא ניצחון.

טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
הפועל פתח תקוה בשלה. טיסדל/לילך וייס רוזנברג

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 0:0

המנהל המקצועי החדש איל ברקוביץ' קיווה להביא את הבשורה למלאבסים, אולם המהפך המיוחל ככל הנראה ייקח זמן. האורחת אמנם קטעה רצף של חמישה הפסדים, אך שוב לא הצליחה למצוא את הרשת ונותרה מתחת לקו האדום. גם המומנטום השלילי של אחי נצרת נמשך, עם משחק שמיני רצוף ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully