וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה לאורי מגבו: אתה נשאר בקבוצה

עודכן לאחרונה: 9.2.2021 / 18:17

המגן יסיים את העונה בירושלים, בני יהודה עדיין מעוניינת בגרצ'קין. מתאוסיניו: "היה לי מזל רע, רוצה להצליח עם בית"ר ולקדם את הקריירה שלי"

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

בשעה טובה, בית"ר ירושלים תחזור לליגה ביום חמישי הקרוב עם משחק חוץ מול מכבי נתניה. זאת לאחר שהקבוצה הייתה מושבתת מפעילות בשל התפשטות הקורונה במועדון. סגל השחקנים עדיין בשלבי התאוששות כאשר שי קונסטנטין, חלאופילו פלייטר,עלי מוחמד ואופיר קריאף דיווחו על חולשה ובאימון ביום ראשון איתמר ניצן נטש כבר בתחילתו. אור זהבי ונתנאל דלויה, שהיו מגל הנדבקים האחרון, עדיין לא חזרו לאימונים. שחקנים בקבוצה אמרו על האימון אתמול: "זה מרגיש כמו אימון אחרי פגרה, אבל לא בגלל הכושר, הרבה עדיין עם חולשה ומקווים שכל יום שעובר עד המשחק שחקנים ירגישו טוב יותר".

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר מקווים שייכנס לעניינים כמה שיותר מהר. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

המאמן סלובודן דראפיץ' אסף את שחקניו שלשום והסביר להם את השינויים: "קודם כל אני שמח שכולכם חזרתם, חשוב לי להגיד לכם כמה דברים מהלב. יש פה שחקנים ששיחררתי כמו שלום ורוטמן, או רציתי לשחרר מכאן כמו מגבו ואחרים כדי לעשות טרייד, אבל שלא תחשבו שאנחנו לא אוהבים אתכם או מעריכים, פשוט יש בעיה. אם שחקנים לא משחקים זה עושה להם רע ובמצב כזה צריך דם חדש בקבוצה, לפעמים צריך לשנות ולעשות סדר מסויים בסגל".

בנוגע לשחקני החיזוק. ניקו אולסק צפוי לטוס לישראל מחר או מחרתיים, אך בכל מקרה לא יהיה בסגל לנתניה. מרקו ינקוביץ' אמור לעבור היום בדיקות רפואיות לפני חתימה, כאשר במועדון יכינו תכנית אימונים מסודרת עבור השחקן, שלא היה בפעילות בחודשיים האחרונות ולא שיחק מאוקטובר.

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
מתכוון לתבוע את המועדון. ורדאסקה/לירון מולדובן

מתאוסיניו, שעדיין לא ערך אימון מלא עם בית"ר, סיפר לאנשי המועדון כי עשה את כל ההכנות הפיזיות והוא מוכן בתוך מספר ימים לערוך אימונים מלאים. הוא אף הוסיף כי "היה לי מזל רע, אני רוצה להצליח עם בית"ר ולקדם את הקריירה שלי. יש דיבורים שהייתי בחופשה ולא התאמנתי. זה לא נכון, עבדתי קשה וחיזקתי את הגוף. בגלל זה נשארתי בברזיל, עשיתי הכל כדי לבוא מוכן לשחק".

בית"ר הודיעה היום לאורי מגבו כי הוא נשאר במועדון עד לתום העונה. בנושא עודכנה בני יהודה שהתעניינה במגן השמאלי והגישה לו הצעה לשנה וחצי. עדיין לא ברור מה יקרה עם מקס גרצ'קין, בו מעוניינת בני יהודה אחרי שהיה בחצי העונה הראשונה בזוריה לוגנסק האוקראינית.

בבית"ר בודקים ברגע האחרון אפשרות לצרף בלם ישראלי לעיבוי הסגל, אך הסיכויים לכך קלושים. דיוגו ורדאסקה, שקיבל אתמול מכתב בו הודיעו לו שהוא מוקפא, אמר לשחקנים כי הוא מתכוון להגיש תביעה כנגד המועדון. בנוסף לבעיות של בית"ר עם ורדאסקה, היא צריכה לשלם החודש כ-175 אלף יורו לסראגוסה עבור רכישת כרטיסו, תשלום שנדחה מהשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully