וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ניקו אולסק חתם, אנטואן קונטה נחתך, דיוגו ורדאסקה הוקפא

עודכן לאחרונה: 8.2.2021 / 20:38

הקשר חתם עם אופציה לעונה נוספת, הפורטוגלי פינה מקום לינקוביץ'. הצרפתי שוב לא עלה על טיסה, בקבוצה הודיעו שהוא אינו משתייך יותר לסגל

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

הקשר ניקו אולסק חתם היום (שני) בבית"ר ירושלים עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לחצו לעבות את הסגל בקשר נוסף, כאשר עם אולסק יש לשניים היכרות מוקדמת מהתקופה בה שיחק במכבי נתניה. אולסק הוא שחקן הרכש השני של הקבוצה בחלון הנוכחי, אחרי מרקו ינקוביץ' המונטנגרי.

בנוגע לינקוביץ', לאחר שהסתדרו הוויזות הוא ומתאוסיניו אמורים לנחות הערב בישראל. המונטנגרי יגיע מפודגוריצה דרך פרנקפורט ויצטרף לטיסה של הברזילאי מאותו יעד לישראל.

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
איך הוא יפעל? קונטה/דני מרון

הקבוצה הודיעה הבוקר דיוגו ורדאסקה כי בכוונתה להקפיאו בהתאחדות לכדורגל על מנת לפנות מקום לרישומו של מרקו יאנקוביץ'.

כמו כן, אנטואן קונטה הודיע למועדון שהוא לא יכול להגיע בטיסה של היום מכוון שהוא עסוק, ובעקבות כך שלחה הנהלת המועדון מכתב בו היא מודיעה לו כי התנהלותו החל מתחילת עונת המשחקים הנוכחית ועוד לפני כן לרבות אי הגעתו לישראל במועד שנקבע לו, הן בתחילת העונה והן כעת, מהווה הפרת חוזה מבחינת המועדון והוא אינו משתייך יותר לסגל הקבוצה.

אורי מגבו ובני יהודה לא הגיעו להבנות כספיות ובשלב זה השחקן נשאר. עדיין לא ברור במקרה כזה האם מקס גרצ'קין יצטרף מיידית או בתום העונה, אך נראה שכרגע הנושא תקוע. לקראת מכבי נתניה בחמישי, בבית"ר ירושלים מודאגים מהמצב הפיזי של השחקנים, שעדיין נראים רחוקים מכושר משחק וחדות, כאשר הקבוצה עדיין לא ערכה אימון מלא אחד בצורה מסודרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully