וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר התפרץ בסיום לעבר אנשי חדרה: "צרם לי קצת המשחק שלהם"

7.2.2021 / 22:47

מאמן הפועל תל אביב שחרר את כל הלחץ אחרי השויון הדרמטי מול חדרה, אנשי הספסלים התעמתו ונמנע עימות. קורצקי מתוסכל: "זה משחק שהיה לנו ביד"

תקציר: הפועל תל אביב סוחטת 1:1 מהפועל חדרה בדקה ה-97/ספורט 1

איזו דרמה קיבלנו הערב (ראשון) בקרב התחתית בין הפועל חדרה לבין הפועל תל אביב. הקבוצה של מנחם קורצקי הצליחה לשרוד מחצית ראשונה בה הפעילה האורחת לחץ כבד על שערה, אך הצליחה לעלות ליתרון שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה משער נפלא של גוסטבו מרמנטיני. הפועל תל אביב לא הצליחה לפרוץ את הגנת המארחת עד הדקה האחרונה של תוספת הזמן, אז הגיע רז שלמה וקבע 1:1 והציל נקודה יקרה עבור ניר קלינגר ושחקניו.

מהומה פרצה בסיום בין אנשי שתי הקבוצות כשעימות פיזי נמנע ברגע האחרון. אנשי הפועל תל אביב לא אהבו את בזבוזי הזמן של חדרה, ומאמן הקבוצה ניר קלינגר הודה ששמח בצורה מופגנת על השוויון, דבר שהרגיז את אנשי חדרה, שהחלו להתעמת איתו.

קלינגר אמר בסיום: "הגול שהבקענו עכשיו מתקזז בסופו של דבר עם אלה שספגנו במשחקים הקודמים, אבל אם אני מסתכל על המחצית הראשונה, שיחקנו אולי את המשחק הכי טוב שלנו והיינו צריכים לרדת ב-0:2 למחצית, אבל במחצית השנייה ספגנו מהתקפה מתפרצת אחת. אני שמח על האופי, אבל זה לא מנחם אותי, היינו צריכים לנצח. אני מקווה שהמצב ישתנה, ששלומי ייכנס לעניינים, ההגבהות של בן ביטון יילכו וישתפרו - הפעולה האחרונה תהיה יותר טובה אצלנו".

על רז שלמה: "בדקות האחרונות ביקשתי ממנו שישחק חלוץ כי לא הייתה ברירה. נכון שהוא עבר תקופה לא טובה, אבל האמנתי בו, השחקנים תמכו בו ואני שמח בשבילו".

על האמוציות אחרי הגול: "צרם לי קצת המשחק שלהם, אני לא מאשים אותם, הם עשו מה שהם צריכים לעשות. ברמה האישית זה הפריע לי, אבל אין לי טענות לחדרה".

על המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה: "אנחנו בתהליך שהתחלנו אותו לפני ארבעה משחקים. המטרה שלנו היא לגרור כמה שיותר קבוצות למאבקי התחתית. יכולנו בקלות לאבד כל עניין. עדיין זה לא מספיק, הפועל תל אביב צריכה להיות יותר דורסנית ויותר טובה. הלו"ז גם לא מאוזן, אבל עייפות היא רק בראש. אני מאמין שנגיע מוכנים למשחק הבא".

על הריב עם המראיין בסיום המשחק מול קרית שמונה: "אני אומר בכנות. בטדי החילופים שלי היו גרועים, אבל בלית ברירה. רציתי לשמור על התוצאה, ואז לא שאלו אותי על החילופים. במחזור לאחר מכן, מול קרית שמונה החילופים לדעתי היו הרבה יותר טובים אבל המזל הרע הפיל אותנו. התגובה שלי הייתה אמוציונלית ואם הייתי לא בסדר אני מתנצל".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם סיאנדה קולו. דני מרון
בדקה ה-97, גם תיקו עם חדרה זה אושר/דני מרון
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם רז שלמה. דני מרון
נקודה יקרה. הפועל תל אביב/דני מרון

עומרי אלטמן: "הגלגל מסתובב, הגיע לנו היום. שיחקנו כדורגל טוב מאוד מהדקה הראשונה. הם גנבו שער, הסתגרו מאחורה ובזבזו זמן כמו שהם יודעים לעשות. הנקודה הזו מרימה לנו את מצב הרוח ונבוא ליום רביעי במצב רוח הרבה יותר טוב. קצב צבירת הנקודות לא מספיק טוב, אבל גם לא הפסדנו בארבעה משחקים. ברור שאנחנו רוצים לנצח, איבדנו גם יתרון נגד הפועל חיפה וקרית שמונה, אבל פה אתה יודע שיש לזה השלכות כשאתה כובש שער בדק האחרונה. הביאו שחקנים מצוינים שעוזרים לנו להיראות הרבה יותר טוב".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הרוויח נקודה יקרה ברגע האחרון. קלינגר/דני מרון

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי: "זה משחק שהיה לנו ביד. אני יכול להעריך את המחוייבות של השחקנים שלי. 20 דקות דברים לא התחברו לנו. ידענו איך לנטרל את הפועל תל אביב. הם לא בעטו לשער ומקרן של שנייה אחרונה לקבל גול זה מתסכל. המשחק הזה נותן לי הרבה סיבות לאופטימיות".

"ידענו שהליגה צפופה. הקבוצות שנלחמות נגדינו מאוד איכותיות. אני שמח שהחבר'ה מתחברים גם לסגנון. בסופו של דבר נדע להבקיע את השער השני במשחקים כאלו שזה מאוד קריטי".

על המשחק מול מכבי תל אביב: "נתאושש מהמשחק הזה ונתכונן. נצטרך לעשות כמה רוטציות, אבל עם משמעת טקטית ועבודה נוכל להוציא נקודות גם ממכבי תל אביב".

מקסים פלקושצ'נקו: "כולנו מאוכזבים. במחצית השנייה הרגשנו טוב. הם כמעט לא הגיעו למצבים. מתבאסים, אבל ממשיכים הלאה. מול מכבי תל אביב יהיה משחק הרבה יותר קשה. נבוא להראות מי זו חדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully