וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים קיבלה אישור: ינקוביץ' ומתאוסיניו יגיעו מחר בערב לישראל

עודכן לאחרונה: 7.2.2021 / 22:12

אחרי שהגעתם עוכבה, השחקן המונטנגרי החדש וגם הברזילאי יצטרפו לקבוצה. מאתוסיניו ממריא הלילה מברזיל לפרנקפורט, ינקוביץ מגיע בשני בבוקר מפודגוריצה

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

סוף סוף בשורות טובות בבית"ר ירושלים: מסמכי האישור להגעתם של מרקו ינקוביץ' הקשר החדש ושל מאתוסיניו התקבלו הערב במשרדי המועדון. שני השחקנים יגיעו מחר בערב לישראל ויצטרפו לאימונים. מאתוסיניו ממריא הלילה מברזיל לפרנקפורט, ינקוביץ מגיע בשני בבוקר מפודגוריצה.

משה חוגג, שזעם לפני כן על הסאגה המתמשכת וכתב נגד זה בפייסבוק. הגיב להתפתחות החיובית עם ציוץ מפוייס: "חוץ מביבי, כל הממשלה היתה עסוקה היום בלאשר כניסה למתאוסיניו וינקוביץ' והמאמצים ברוך השם נשאו פירות, האישור הנכסף הגיע, תודה לכל העוסקים במשימה הסבוכה.

התגובה של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג למניעת הכניסה של מרקו ינקוביץ' לישראל. מתוך פייסבוק, צילום מסך
התגובה של חוגג בפייסבוק/צילום מסך, מתוך פייסבוק

בקבוצה ייחלו סוף סוף לאימון עם שוערים ואיתמר ניצן קיבל אישור להתאמן, אבל הוא הרגיש לא טוב אחרי כמה דקות וחזר לחדר ההלבשה. בנוגע לרכש, דראפיץ' וברדה מקווים כי יימצא הפתרון הכספי לצירופו של ניקו אולסק כבר בימים הקרובים, כאשר שכרו שצפוי לעמוד על כ-10 אלף יורו לחודש, כבר סוכם. מלבד אולסק, ייתכן שבית"ר תנסה לצרף שחקן רכש נוסף ברגע האחרון.

עוד בוואלה!

דראפיץ': "המצב של בית"ר כ"כ קשה לי, שלפעמים בא לי להיעלם ביער בסרביה"

לכתבה המלאה
קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דרמת בהמשכים בשדה התעופה. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר מבינים: ורדאסקה וקונטה "עושים מאיתנו צחוק"/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

המונטנגרי הבהיר שלמרות שהוא לא בכושר מלא, הוא עבד עם מאמן אישי לאחרונה ומעריך שאחרי שבוע עד עשרה ימים של אימונים כבר יוכל להיכלל בסגל ולסייע לקבוצה. לאור הקושי של מיכאל אוחנה לחזור לעצמו והקשיים הפיזיים שהוא חווה, ינקוביץ' עשוי להשתלב בהתחלה במרכז השדה למרות שהגיע על תקן שחקן כנף.

מתאוסיניו היה אמור להצטרף לטיסה, אך מתברר כי שכשהגיע לשדה התעופה בברזיל ובכרטיסו הופיע שהיעד הסופי שלו הוא ישראל, לא אושר לו לעלות לטיסת ההמשך מאירופה בגלל ששדה התעופה בישראל סגור לכניסות. לכן נאלץ הברזילאי להישאר במולדתו. בבית"ר ינסו להטיס אותו לאירופה בימים הקרובים ולחכות לאפשרות להעלות אותו על אחת הטיסות החריגות לישראל.

הצוות המקצועי בבית"ר לא מעוניין באנטואן קונטה ובדיוגו ורדאסקה מעדיף להסתדר בלעדיהם. קונטה הבהיר לבית"ר ש"אתפנה ברביעי-חמישי ואצור קשר כדי לחזור לישראל", בעוד ורדאסקה מתעקש שלא לעזוב לקבוצה אחרת בישראל. היועצים המשפטיים של בית"ר מטפלים בעניין קונטה ומבחינת המועדון הוא הפר חוזה מכל כיוון אפשרי. ורדאסקה טוען שסוכניו בודקים לו עדיין אופציות בליגות אירופאיות שחלון ההעברות בהן עדיין לא נסגר.

הבלם נקרא לשיחה עם אלי אוחנה והצוות המקצועי בסוף השבוע, ודראפיץ' אמר לו: "אתה לא בתכניות. גם אם תישאר בכח אתה לא תשחק אצלנו, יש שחקנים שלא מתאימים לי כמאמן". בלי קשר לאמירות החד משמעיות של דראפיץ', בבית"ר קיבלו החלטה לנסות לסיים סופית את ההתקשרות עם השניים, שלטענת גורמים במועדון "עושים מאיתנו צחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully