וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "המצב של בית"ר כ"כ קשה לי, שלפעמים בא לי להיעלם ביער בסרביה"

5.2.2021 / 13:02

המאמן מודה שהוא לא מרוצה ("לא אשן בלילה עד שלא אחזיר את החיוך לאוהדים"), מקווה לקבל תוצרת מהזרים ("את מתאוסיניו ראינו רק בתמונות מקופקבנה") וחושף את המהלכים שהשתבשו בחלון ההעברות ("מאוד רצינו את חוזז")

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ' דיבר היום (שישי) ברדיו ירושלים על מצב הקבוצה, והודה שהוא רחוק מלהיות מרוצה. "אני לא אוכל לישון בלילה עד שלא אביא את החיוך לאוהדים ולשחקנים. אני מתבאס על עצמי. אשתי אמרה לי, 'מה יש לך'? אני שונא לראות את עצמי בטלוויזיה ככה, מבואס וכואב. אני יודע כמה אנשים רצו לראות אותי בבית"ר ירושלים וזה כואב לי. המצב כל כך כואב לי, שבא לי לפעמים ללכת לאיזה יער בסרביה ולהישאר לבד. זה קורע אותי, כי אני כל כך רוצה שנצליח ונשמח את כל אלה שרצו אותנו כאן".

דראפיץ' מקווה שהזרים יתנו לקבוצה דחיפה בקרוב, אחרי הסיכום עם מרקו ינקוביץ' והחזרה המתקרבת של מתאוסיניו מברזיל. "יש בעיה. את מתאוסיניו עד היום ראינו רק בתמונה מקופקובנה, נקווה שעכשיו הוא יחזור אחרת. לגבי ינקוביץ' דיברתי עם פאטוס בצ'יראי ועוד שחקנים ששיחקו איתו. הוא לא אגרסיבי אבל מאוד טכני ויכול לעזור לנו. ברור שלהביא אותו זה הימור, בינואר צריך להמר, זה חלון שמביאים בו לפעמים שחקנים שלא שיחקו במשך תקופה. זה זה חלק מהקושי".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מחפש פתרונות. דראפיץ'/דני מרון

דראפיץ' הוסיף: "אנחנו משחררים שחקנים ומתחזקים בשחקנים מתאימים. אנחנו רוצים לשחרר את דיוגו ורדאסקה, הוא שחקן טוב אבל לא מתאים לי. גם את ניקו אולסק אני רוצה, אבל צריך לשחרר שחקנים ולקבל כסף בגלל רשת הביטחון. מאוד רצינו את מתן חוזז, אבל זה דלף החוצה ופתאום הוא התחיל לשחק במכבי תל אביב. הרבה דברים ברחו לנו בחלון הזה".

יחד עם זאת, דראפיץ' מדגיש ש"אנחנו עובדים על הכל יותר קשה ממה שעבדו בכל הקריירה ונותנים את כל הלב. זה קשה מאוד, אבל אנחנו נמצא את הדרך להוביל את הקבוצה להיות אטרקטיבית. בית"ר בלי קהל מפסידה 15-17 נקודות בעונה וזה עולה לנו ביוקר, אבל ננסה לסדר את זה, יש דברים שעושים אותי אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully