וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לישראל? סרגיי קלשצ'נקו המועמד המוביל לאימון נבחרת מולדובה

פחות מחודשיים לפני המשחק בין הנבחרות במוקדמות המונדיאל, המולדובים עדיין בלי מאמן. אקס מכבי חיפה והפועל תל אביב פייבוריט

מאמן הנבחרת הצעירה של מולדובה, סרגיי קלשצ'נקו. Maurizio Lagana, GettyImages
"מאמן מודרני". קלשצ'נקו/GettyImages, Maurizio Lagana

פחות מחודשיים לפני המשחק נגד נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022, עדיין לא ברור מי יאמן את נבחרת מולדובה. ההתאחדות לכדורגל המקומית קיבלה החלטה סופית להיפרד מהמאמן אנגין פיראט ועדיין לא מינתה לו מחליף.

פיראט הטורקי עמד על הקווים של נבחרת מולדובה מאוקטובר 2019 וב-11 משחקים הוביל אותה ל-2 תוצאות תיקו ו-9 הפסדים. בשבוע שעבר החלו דיונים בהתאחדות המולדובית בנוגע לעתידו והרוב המוחלט של חברי ועדת האיתור המקומית, הצביעו בעד פרידה.

להתאחדות המולדובית כמה מועמדים, ביניהם אקס מכבי חיפה והפועל תל אביב, סרגיי קלשצ'נקו שמאמן את הנבחרת הצעירה. שמות נוספים שעלו הם רוברטו בורדין האיטלקי וחלוץ העבר האגדי אולג פרוטאסוב. קלשצ'נקו,נחשב למועמד המוביל והמאמן היוצא פיראט גם אמר: "לדעתי סרגיי צריך לקבל את התפקיד. הוא מאמן מודרני ואני מאוד מאמין בו".

קלשצ'נקו שיחק במכבי חיפה בשנים 1999-2001 וזכה איתה באליפות. בהמשך עבר לשנתיים בהפועל תל אביב והיה חלק מהמסע האירופי המפורסם בעונת 2001/02, במהלכו כבש בניצחונות על צ'לסי ומילאן. הוא שיחק גם חצי עונה בבני יהודה.

מולדובה נחשבת לנבחרת החלשה בבית ו' במוקדמות מונדיאל 2022 ובכלל באירופה. אחרי שתארח את איי פארו ותתארח אצל דנמרק, היא תשחק נגד ישראל ב-31 במרץ בקישינייב. שתי הנבחרות נפגשו במוקדמות מונדיאל 2010 וישראל ניצחה 1:2 בחוץ ו-1:3 בבית. המשחק האחרון ביניהן, משחק ידידות ביוני 2017, הסתיים ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully