וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה קווין: הפועל תל אביב סוף סוף תצליח לנצל את המומנטום?

8.2.2021 / 7:05

שני המשחקים האחרונים כללו דרמה בתוספת הזמן שלא ממש הספיקה, וכדי לברוח מהתחתית האדומים חייבים לנצל את הרוח הגבית. וגם: האזהרה במחצית והעונה הקשה של שלמה

תקציר: הפועל תל אביב סוחטת 1:1 מהפועל חדרה בדקה ה-97/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • קלינגר שחרר הרבה לחץ בסיום: "מחצית שניקח איתנו להמשך"
  • הפועל תל אביב מקווה להמשיך במומנטום גם מול מכבי פתח תקוה
  • אלטמן? הוא יהיה חייב להוות איום גדול יותר
  • שלמה מאושר, האדומים הרוויחו אותו בחזרה?
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"מרגישים קצת אוויר כשמשווים בדקה האחרונה". קלינגר/דני מרון

הפרצופים של אנשי הפועל תל אביב בזמן הפציעות אתמול (ראשון) אמרו הכול, עוד לפני שער השוויון שקבע 1:1 דרמטי מול הפועל חדרה. אמנם הפועל תל אביב נתנה את המחצית הראשונה הכי טובה שלה העונה אך זה לא הספיק והקבוצה הייתה בדרך להפסד אכזרי. מה היה קורה אם? גם ניר קלינגר לא רוצה לדעת. יש סוג של משברים שגם הנהלה לא יודעת להתמודד איתם, והפסד אתמול יכול היה לייצר לחץ כזה. אבל איך אמר קלינגר בסיום? "בשורה התחתונה כמו שבשבוע שעבר ספגנו בדקה האחרונה וסבלנו, אז מרגישים קצת אוויר כשמשווים בדקה האחרונה". המאמן אמר לשחקניו בסיום: "היינו צריכים לנצל את המצבים בחצי הראשון אבל זאת הייתה מחצית שניקח איתנו להמשך, כל הכבוד שלא ויתרתם עד הסוף, זאת הגישה שאני רוצה לראות כל הזמן".

הבעיה של קלינגר היא איך להתייחס לאוויר הזה. מצד אחד לתת מחצית ראשונה מצויינת ולשלוט באופן מוחלט, לספוג גול באיום ראשון על השער, לרדוף מחצית שלמה ועדיין להשוות זה די מעודד. מנגד, יש תכל'ס, והוא שנגד עירוני קרית שמונה האדומים לא ידעו לשמור על היתרון ואתמול לא ניצלו את המחצית הכי טובה העונה לשערים, מה שאולי אמור להדאיג הרבה יותר. כן, הקבוצה עברה מהפכה בינואר, נראית אחרת והשינוי ברור, אבל הוא יהיה חייב להתבטא גם בנקודות במשחקים הקרובים אם הקבוצה רוצה לעלות אל מעבר לקו האדום. אגב, במחצית הצוות המקצועי הזהיר את שחקניו שחדרה תעלה אחרת לחצי השני כאשר גוזלן ומרמטיני יחפשו חללים בין ההגנה לקישור בניסיון להפתיע במתפרצות אך זה לא עזר ומרמטיני הבקיע כבר לאחר 40 שניות.

רז שלמה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
גיבור הערב. שלמה/דני מרון

ברביעי יפגשו האדומים את מכבי פתח תקוה ובשני את בני יהודה וחניכיו של קלינגר יצטרכו לאסוף 3-4 נקודות. "עדיין, יש אכזבה, כי הייתה לנו מחצית ראשונה יוצאת מהכלל, בטעות אחת ספגנו שער ואחרי זה היה קשה לפצח את המבצר", הוסיף המאמן. "אני מאוכזב מהתוצאה אבל יש שמחה בלב שלא ברחו לנו ואנחנו עדיין חזק במאבק". קלינגר עצמו התפרץ בסיום לעבר אנשי חדרה והסביר זאת בסיום כאמוציות של כל מה שהיה לאורך המשחק.

עמרי אלטמן אמר בסיום: "היה לי משחק טוב, מחצית ראשונה מצויינת, יצרנו הרבה הזדמנויות אבל זה לא נכנס, בחצי השני קיבלנו מהר מאוד גול והתחלנו לרדוף אחריהם לאורך כל המחצית. לשמחתי הצלחנו להשוות. מדובר בנקודה חשובה מאוד להמשך וגם למורל שלנו. הפנים כבר ליום רביעי". אלטמן אמנם החזיר את האדומים לחיים עם השער בטדי, אך יהיה חייב להוות איום גדול יותר על השער יחד עם לידור כהן ורז שטיין שהצטרף. גם בדקות הטובות של האדומים הייתה חסרה הצטרפות נכונה של שחקנים ותנועה נוספת לרחבה כדי לייצר שערים.

המאושר באדם בסיום היה רז שלמה. הוא עובר שנה רעה מאוד, והרוויח את הביקורות ביושר. מתחילת העונה הוא לא היה מרוכז, נראה היה ברקע שהזימון לנבחרת והדיבורים על מכבי תל אביב בשנה האחרונה קצת בלבלו אותו. הקבוצה ספגה שערים שטותיים באשמתו הישירה ובשלב מסוים קלינגר התקשה לסמוך עליו. לאחרונה פתחו בהרכב אבו עביד, גוטליב זה עתה חזר וסירושטיין עשוי היה להצטרף אם היה משוחרר. אמנם השער שכבש שלמה אינו קשור לפעולת הגנה ולא אמור לספק לו יותר דקות משחק, אך לפעמים יש רגעים מנטליים בקריירה של שחקן שמשנים את הכול. אולי הפועל תל אביב הרוויחה אותו אתמול מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully