וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד: ברדה יעמוד על הקווים, בן שמעון לא מתכנן שינויים

8.2.2021 / 18:25

שחקן העבר שב מעונש ההרחקה, מימר בתמונה. המאמן היריב מתלבט האם להמשיך עם אותם 11 שניצחו את מכבי חיפה או שמא לפתוח עם יחזקאל (שלישי, 20:15, ספורט1)

מחזור 20הסתיים09/02/2021
הפועל באר שבע
    3:0
    • (4, פנדל) גורדנה
    • (50) דוד
    • (75) בגאיוקו
    מ.ס. אשדוד
    תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

    הפועל באר שבע

    אליניב ברדה ידריך את הפועל באר שבע מחר (שלישי, 20:15, ספורט1) מול מ.ס. אשדוד, אבל הוא לא שינה את דעתו ועדיין רוצה שמישהו אחר יאמן את הקבוצה. אלונה ברקת עדיין מעוניינת שברדה ומאור מליקסון יאמנו את הקבוצה עד סוף העונה. אם ברדה לא יתרצה לבסוף, יש סיכוי גבוה לשרון מימר לזכות במשרה עד תום העונה.

    בקבוצה ינסו לסגור את הקצוות האחרונים כדי לסכם עם הזר הברזילאי פרלי רוסה. הפלונטר מול דור מיכה, מכבי תל אביב ואנורתוזיס פמאגוסטה עדיין לא נפתר וגם הקבוצה הקפריסאית רוצה לא מעט כסף כדי להסכים לשחרורו של מיכה מעבר לדמי ההשבחה שתדרוש מכבי תל אביב.

    בתוך כך במועדון רוצים לנצח מחר את אשדוד במחזור אמצע השבוע ורק הערב באימון יתברר אם סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא יוכלו להתלבש אחרי שהחלימו מפציעות. תומר יוספי ורותם חטואל שהחלימו מקורונה עדיין מתקשים להיכנס לכושר. לואי טהא ייעדר ככל הנראה בגלל פציעה. אור דדיה ואלטון אקולטסה סובלים מפציעות קלות וינסו להכשיר אותם.

    אליניב ברדה הפועל באר שבע. דני מרון
    שב לקווים. ברדה/דני מרון

    מ.ס. אשדוד

    מפגש מעניין לרן בן שמעון מחר מול הפועל באר שבע, הקבוצה שהיתה שמחה לשלם כרגע לא מעט כדי לשכנע את ג'קי בן זקן לשחרר אותו. אבל עם כל הכבוד לרצונות של הפועל באר שבע, למ.ס. אשדוד יש את המטרות שלה והיא רוצה להמשיך מחר את המומנטום שהושג בזכות הניצחון על מכבי חיפה שלשום ולאסוף עוד שלוש נקודות במאבק על כרטיס לאירופה. לבן שמעון סגל מלא למחר. המאמן העדיף לערוך הבוקר רק אימון קל וגם מחר זימן את השחקנים לאימון קליל שלאחריו תצא הקבוצה למלון בדרך לבאר שבע שם יאכלו השחקנים ארוחת צהריים וינוחו עד היציאה לטרנר. רן בן שמעון טרם החליט האם לעלות מחר עם אותו הרכב שפתח מול מכבי חיפה או לעשות לפחות שינוי אחד בדמות הכללת שגיב יחזקאל בהרכב הפותח.

    עוד בוואלה!

    הפועל באר שבע: פארליי רוסה סיכם לעונה וחצי

    לכתבה המלאה
    רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    לא מתכנן שינויים גדולים. בן שמעון/לירון מולדובן

    טריוויה

    * הפועל באר שבע עם שבעה ניצחונות בית רצופים במפגשי הליגה שלה עם מ.ס. אשדוד וסך הכול לא הפסידה לה בבית ב-12 המשחקים האחרונים.

    * הניצחון האחרון של אשדוד בבאר שבע במסגרת הליגה היה באוקטובר 2004, כאשר דוד רביבו ועידן שריקי קבעו 0:2 בווסרמיל.

    * כל ארבעת המשחקים האחרונים של הפועל באר שבע הסתיימו בתוצאה זהה של 0:1. פעמיים לטובתה ופעמיים לרעתה. היא עדיין לא ניצחה העונה בבית בהפרש של יותר משער אחד.

    * בחמשת המחזורים האחרונים אשדוד מנצחת ומפסידה לסירוגין: אחרי כל ניצחון ביתי מגיע הפסד בחוץ. גם הפעם?

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: טרנר

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully