וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פארליי רוזה סיכם לעונה וחצי

8.2.2021 / 17:43

אחרי שהגעתו של דור מיכה ירדה מהפרק, באר שבע סיכמה עם הקשר הברזילאי, שצפוי להגיע ביום שלישי לישראל ולחתום לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

יש חיזוק: הפועל באר שבע הודיעה היום (ראשון) שהקשר הברזילאי פארליי רוזה סיכם את תנאיו במועדון לעונה וחצי. השחקן צפוי להגיע מחר לארץ ולחתום בקבוצה לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות. כזכור, באר שבע רצתה להנחית את דור מיכה, אך הדבר לא הסתייע בעקבות הדרישה של מכבי תל אביב לדמי השבחה, וכעת צירפה קשר אחר. הברזילאי הפך למצטרף השני בחלון הנוכחי, אחרי שבאר שבע החזירה את חאתם עבד אלחמיד, ששב לקבוצה מסלטיק.

רוזה בן ה-27 שיחק מתחילת העונה עד ינואר בקבוצת פוג'אירה מהליגה באיחוד האמירויות ולפני כן לבש גם את מדי פאנתוליקוס וארטומיטוס היווניות, א.א.ק לרנקה ואפולון לימאסול הקפריסאיות וסבסטופול האוקראינית. בשנים 2009-2013 שיחק במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון. הוא שיחק גם בקבוצות מברזיל וערב הסעודית.

אליניב ברדה ידריך את הפועל באר שבע מחר (שלישי, 20:15, ספורט1) מול מ.ס. אשדוד, אבל הוא לא שינה את דעתו ועדיין רוצה שמישהו אחר יאמן את הקבוצה. אלונה ברקת עדיין מעוניינת שברדה ומאור מליקסון יאמנו את הקבוצה עד סוף העונה. אם ברדה לא יתרצה לבסוף, יש סיכוי גבוה לשרון מימר לזכות במשרה עד תום העונה.

פארליי רוזה. Ben Whinwright, GettyImages
חיזוק לקישור. רוזה/GettyImages, Ben Whinwright

בתוך כך במועדון רוצים לנצח מחר את אשדוד במחזור אמצע השבוע ורק הערב באימון יתברר אם סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא יוכלו להתלבש אחרי שהחלימו מפציעות. תומר יוספי ורותם חטואל שהחלימו מקורונה עדיין מתקשים להיכנס לכושר. לואי טהא ייעדר ככל הנראה בגלל פציעה. אור דדיה ואלטון אקולטסה סובלים מפציעות קלות וינסו להכשיר אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully