וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף: "צריכים לכבד את החולצה". ברק לוי תורגל בשער בני יהודה

10.3.2021 / 17:05

בית"ר ירושלים חייבת ניצחון על בני יהודה (חמישי, 20:00, ספורט 1), דראפיץ': "עברנו דברים לא נעימים בשני המשחקים האחרונים". ניראון לא יפתח אצל הכתומים לראשונה העונה?

מחזור 19הסתיים11/03/2021
בית"ר ירושלים
  • עטר (57)
1:1
  • (75) פוצ'יבה
בני יהודה תל-אביב
תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני יהודה/ספורט 1

בית"ר ירושלים

כדי לשמור על סיכוי להשיג בכל זאת כרטיס לפלייאוף העליון, בית"ר ירושלים חייבת לנצח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) את בני יהודה במשחק ההשלמה מהמחזור ה-19. מרקו ינקוביץ' התלונן על חולשה לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ולא ברור אם יוכל לפתוח. עלי מוחמד ואור זהבי ייעדרו בשל צהובים וניקו אולסק יפתח על חשבון מוחמד בקישור, כאשר במועדון מקווים כי טל בן חיים יהיה כשיר לפתוח לצד אופיר קריאף בהגנה. גם מתאוסיניו נמצא בתמונת ה-11.

סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "עברנו דברים לא נעימים בשני המשחקים האחרונים, אבל אין לנו זמן להוריד את הראש אלא רק להסתכל קדימה. אנחנו יכולים לשחק כדורגל יותר טוב. יש עוד שלושה משחקים ואנחנו רוצים לחשוב כמה שיותר גבוה, ויש גם את שמינית גמר הגביע נגד אשדוד, ככה שאנחנו מסתכלים בשיא הרצינות על ארבעת המשחקים האלה".

על התקופה הקשה מבחינה פיזית ומנטלית, אמר: "אף פעם לא היינו במצב כזה, זו פעם ראשונה גם לי וגם למאמנים אחרים להיות בקורונה ולשחק כל יומיים. גם השחקנים לא רגילים ואנחנו רואים את הסימפטומים. יש הרבה פציעות ועייפות, ועם זה אנחנו צריכים להתמודד".

אופיר קריאף, שיערוך את הופעתו ה-200 במדי בית"ר, אמר: "זה משהו שאתה רק חולם עליו כנער, אין ספק שזה מאוד מרגש מבחינתי ואני מקווה שעוד שחקני בית יצמחו ויציינו הופעות כאלה ואפילו יותר. יש לי מטרה יותר חשובה מחר, והיא לעזור לקבוצה להביא שלוש נקודות, ואז החגיגה תהיה מושלמת. אנחנו מייצגים משהו, מועדון בסדר גודל של בית"ר ירושלים שהוא משהו גדול ועוצמתי. אנחנו צריכים לכבד את החולצה שאנחנו לובשים ולעשות מחר את המקסימום".

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
"זה משהו שאתה רק חולם עליו כנער". אופיר קריאף לקראת ההופעה ה-200/דני מרון

בני יהודה

נועלת הטבלה מתכוננת למשחק ההשלמה מול בית"ר ירושלים, בו תנסה לנצל את הקריסה של הירושלמים כדי להיחלץ מהמקום האחרון. בני יהודה רשמה ניצחון בודד ב-16 המשחקים האחרונים שלה, ובקבוצה יודעים שאם לא יתחילו לצבור נקודות בקרוב משימת ההישרדות תהפוך להיות קשה מאוד. באימון האחרון נרשמה הפתעה, כאשר ברק לוי תורגל בין הקורות, מה שאומר שעומר ניראון עשוי להישאר מחוץ להרכב לראשונה העונה. ג'ורג' פוצ'יבה עשוי לחזור לקישור אם אבוקסיס יעדיף לשחק הפעם עם רביעייה בהגנה.

יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "חשוב להבין שהשחקנים באמת נותנים את כל מה שיש להם מבחינת מחוייבות ומשמעת טקטית, אבל אנחנו צריכים לעשות מספר התאמות מבחינה התקפית, להיות רגועים יותר בפעולה האחרונה ומול השער. אין לי ספק שגם השערים והניצחונות יגיעו".

על היריבה אמר אבוקסיס: "משחק מול בית"ר ירושלים בטדי הוא תמיד משחק מאתגר. מדובר בקבוצה עם הרבה מאוד איכות בחלק הקדמי וזה יחייב אותנו להיות מרוכזים וממושמעים מהרגע הראשון ועד השריקה האחרונה. לצערנו אנחנו סובלים כבר כמעט חודש משחקנים שנמצאים מאומתים לנגיף הקורונה וכמו שכולם יודעים, גם לאחר החזרה לאימונים, לוקח לשחקנים האלה לא מעט זמן עד שהם חוזרים לכושר משחק מלא".

עוד בוואלה!

דראפיץ' וברדה משנים גישה עם שחקני בית"ר ירושלים: "דיברנו מספיק"

לכתבה המלאה
שוער הפועל פתח תקוה, ברק לוי. ברני ארדוב
יפתח לראשונה העונה בליגה? ברק לוי/ברני ארדוב

טריוויה

* 108 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהמאזן הוא 33:44 לבית"ר ירושלים ועוד 31 תוצאות תיקו.

* בני יהודה ניצחה בשני מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות. רצף של שלושה ניצחונות על בית"ר לא היו לה מאז השנים 1994-1995, והוא התחיל עם ה-2:8 המפורסם במחזור הסיום של עונת 1993/94. זה עדיין הניצחון הכי גבוה של הכתומים במסגרת הליגה הבכירה. יוסי אבוקסיס לבש אז את מדי בני יהודה, עוזרו יעקב אסייג עמד בשערה של בית"ר.

* אבוקסיס פוגש את סלובודן דראפיץ', המאמן מולו השיג הכי הרבה ניצחונות - 11 ב-18 מפגשים.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה בששת משחקי הבית האחרונים שלה (שתי נקודות מתוך 18) וסופרת שלושה הפסדים רצופים בטדי. ארבעה לא היו לה מאז אפריל-אוגוסט 2010.

* בני יהודה ללא שער חוץ כבר 647 דקות ולא ניצחה כאורחת מאז מחזור הפתיחה (0:3 על בני סכנין). מאז היו לה שבעה הפסדים ועוד שלוש תוצאות תיקו מאופסות במשחקי החוץ.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully