וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' וברדה משנים גישה עם שחקני בית"ר ירושלים: "דיברנו מספיק"

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 10:27

מאמני בית"ר חרגו ממנהגם ולא ערכו אסיפה אחרי התבוסה, השחקנים מודים: "עכשיו הקריירה של כל אחד ואחד מאיתנו נבחנת". ינקוביץ' התלונן על עייפות לקראת בני יהודה (חמישי, 20:00, ספורט1), מתאוסיניו בתמונת ההרכב. ורד יקבל הצעה לעונה עם אופציה לעונה נוספת

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה בחרו לא לשוחח עם שחקני בית"ר ירושלים אתמול (שלישי) לאחר התבוסה 4:1 מול מכבי תל אביב. האווירה במתחם האימונים בבית וגן הייתה ירודה, אבל השחקנים מנסים להרים אחד את השני לקראת המשחק מול בני יהודה (חמישי, 20:00, ספורט1). גם הם כבר מבינים את השינוי הגישה של המאמנים.

"דיברנו מספיק, עשינו יותר מדי שיחות", אמר אחד השחקנים. "אנחנו בסגל חסר ויהיה לא פחות קשה מאף משחק אחר, אבל כל עוד יש סיכוי לפלייאוף העליון, כל אחד צריך לתת מעצמו הכל. עכשיו זו לא רק על ההצלחה של המועדון, זה השם של כל אחד ואחד כאן".

מאמני בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', שי ברדה. אריאל שלום
אין טעם בדיבורים. דראפיץ' וברדה/אריאל שלום

מרקו ינקוביץ' התלונן על חולשה לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ולא ברור אם יוכל לפתוח. עלי מוחמד ואור זהבי ייעדרו בשל צהובים וניקו אולסק יפתח על חשבון מוחמד בקישור, כאשר במועדון מקווים כי טל בן חיים יהיה כשיר לפתוח לצד אופיר קריאף בהגנה. גם מתאוסיניו נמצא בתמונת ה-11. חליאופילו פלייטר, שלא קיבל דקות בבלומפילד, אמר לחבריו: "לא יודע מה עובר עליי. איבדתי את הביטחון, אבל אני רוצה לנסות לעזור לקבוצה".

בבית"ר לא חושבים כרגע על העונה הבאה ולא עושים תכניות שיתברר התקציב. יחד עם זאת, החלטה אחת כן התקבלה - להציע לעידן ורד חוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת. בית"ר החלה בשיחות עם סוכנו אבי נמני, אך הן יימשכו ככל הנראה לאחר סיום הליגה הסדירה. מלבד ורד, החלטות יתקבלו רק לאחר שיוכרעו גובה התקציב ושאלת הצוות המקצועי שיוביל את המועדון בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully