וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נזף במראיינת: "למה בייל לא נכנס? את לא ראויה לתשובה"

מאמן טוטנהאם הוציא את העצבים על שדרית הקווים אחרי ההפסד לצ'לסי. טוכל: "היה קל להגיע לפה, קיבלו אותי בצורה נהדרת"

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 1:0/ספורט 1

צ'לסי המשיכה אתמול (חמישי) להרשים תחת תומאס טוכל והשיגה ניצחון שלישי בשלושת המשחקים האחרונים עם 0:1 בחוץ מול טוטנהאם. ז'ורז'יניו, ששינה את טכניקת הבעיטה שלו בפנדל, כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-24 את השער היחיד במשחק.

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי. רויטרס
זנח את הרוטינה הקבועה לפני הבעיטה. ז'ורז'יניו/רויטרס

* ז'וזה מוריניו הפסיד בשני משחקי ליגה ביתיים ברציפות לראשונה בקריירה שלו, במה שהיה המשחק הביתי ה-327 שלו על הקווים.

* תומאס טוכל הוא מאמן צ'לסי הראשון שהקבוצה שלו לא סופגת תחתיו בשלושת משחקי הליגה הראשונים מאז מוריניו באוגוסט 2004.

* טוטנהאם הפסידה בשלושה משחקי ליגה ברציפות, לראשונה מאז נובמבר 2012 תחת אנדרה וילאש בואש.

* צ'לסי השיגה שבע נקודות בשלושה משחקים תחת תומאס טוכל, אותה כמות שהשיגה בשמונת המשחקים האחרונים של פרנק למפארד בתפקיד.

* טוטנהאם הפסידה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה ללא הארי קיין, שניים מהם מול צ'לסי.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
"אנחנו לא אוהבים את הכושר בו אנחנו נמצאים". מוריניו/רויטרס

ז'וזה מוריניו התעצבן כשנשאל מדוע לא שיתף את גארת' בייל וענה למראיינת: "זו שאלה טובה, אבל את לא ראויה לתשובה". על המשחק עצמו אמר: "הייתה לנו הזדמנות מצוינת בדקות האחרונות עם ויניסיוס. אם אתם רוצים לנתח את המשחק בצורה פרגמטית? פנדל אחד, שער אחד ו-0:1. כשאתה סופג שער כזה מפנדל נגד צ'לסי זה משפיע עליך מאוד. לקראת סוף המחצית הראשונה ראיתי קבוצה שמתקשה, אבל הדברים השתנו במחצית השנייה. חסרים לנו הרבה שחקנים משמעותיים, אבל הרוח של השחקנים במחצית הראשונה הייתה נהדרת. אנחנו לא אוהבים את הכושר בו אנחנו נמצאים, אבל הצורה בה סיימנו את המשחק נותנת לי תחושה חיובית. זה לא עוצר את השגיאות ההגנתיות שלנו, אבל כן מעלה לנו חיוך על הפנים. אני מקווה שהארי קיין יחזור בשבוע הבא. אנחנו משחקים נגד ווסט ברומיץ' כבר ביום ראשון וחייבים לחזור לנצח".

תומאס טוכל מאמן צ'לסי. רויטרס
"היה משחק קשה נגד יריבה חזקה, אבל שיחקנו טוב ושלטנו במשחק היטב". טוכל/רויטרס

כובש השער ז'ורז'יניו אמר אחרי המשחק: "ידענו שיהיה משחק קשה, אבל עבדנו קשה, יצרנו מצבים והגיע לנו לנצח. היינו צריכים לעבוד קשה מאוד במחצית השנייה וידענו שהתוצאה תגיע. הדבר הכי טוב זה שהתכוננו, עבדנו ואנחנו צריכים לחשוב כבר על המשחק הבא".

מייסון מאונט הוסיף: "שלטנו לגמרי במשחק במחצית הראשונה, הגענו למצבים בהם היינו צריכים להיות חדים יותר, כולל אותי. קשה להגיע הנה ולשלוט במשחק, אבל שיחקנו טוב מאוד. המאמן רוצה שנשחק בסגנון הזה וזה עובד טוב מאוד. זה חדש ושונה בשביל חלק מאיתנו, כולל בשבילי כתשע מדומה וכולנו לומדים. יהיה לקבוצות קשה נגדנו כי אנחנו משנים מערכים וטקטיקה והן לא יידעו איך להתכונן אלינו. אמרתי לטוכל שהייתי צריך לכבוש היום, אבל לא נעלתי את נעלי כיבוש השערים שלי היום. אצטרך לעבוד על זה באימונים".

תומאס טוכל אמר: "אנחנו מאושרים במיוחד מהתוצאה. היה משחק קשה נגד יריבה חזקה, אבל שיחקנו טוב ושלטנו במשחק היטב. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה. במחצית השנייה איבדנו את הכדור יותר מדי והמרחקים בין השחקנים היו גדולים מדי. אני מרוצה מהגישה של השחקנים בהגנה. זו הייתה הופעה טובה מאוד והגיע לנו לנצח. השינוי לא קשור לשיטות שלי. אני שמח מהגישה, מרוצה מהסגל ומהפוטנציאל שיש פה. יש כאן בחורים טובים, קבוצה נחמדה והשחקנים פתוחים לרעיונות. תענוג להיות סביבם. אנחנו מקבלים הרבה תמיכה מכל המועדון. השתלבתי מהר וזה היה קל מאוד כי אני מרגיש רצוי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully