וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 את טוטנהאם

הבלוז ממשיכים להראות סימני התאוששות תחת תומאס טוכל והשיגו ניצחון חוץ מרשים. ז'ורז'יניו כבש את השער היחיד בפנדל (24)

תקציר: טוטנהאם - צ'לסי 1:0/ספורט 1

צ'לסי ממשיכה להראות סימני התאוששות תחת תומאס טוכל. הבלוז ניצחו הערב (חמישי) 0:1 את טוטנהאם בחוץ במשחק שנעל את המחזור ה-22 בפרמיירליג. ז'ורז'יניו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-24 אחרי שטימו ורנר הוכשל ברחבה על ידי אריק דייר.

צ'לסי טיפסה אל המקום השישי עם 36 נקודות בזכות הניצחון, טוטנהאם נותרה במקום השמיני עם 33 נקודות ורשמה הפסד שלישי ברציפות. תומאס טוכל הפך למאמן צ'לסי הראשון שהקבוצה לא סופגת תחתיו אף שער בשלושת המשחקים הראשונים שלו בתפקיד. מנגד, ז'וזה מוריניו הפסיד לראשונה בשני משחקי ליגה ביתיים ברציפות. זה היה משחק הבית ה-327 שלו בקריירה.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של צ'לסי כשטוטנהאם פאסיבית לחלוטין ובקושי עוברת את קו מחצית המגרש. ז'ורז'יניו כבש אחד מהנקודה הלבנה, אבל הבלוז היו יכולים לכבוש עוד אחד או שניים. במחצית השנייה טוטנהאם קצת נכנסה לעניינים, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ולא הספיק. התרנגולים ממשיכים לאבד קשר עם הצמרת.

ז'ורז'יניו שחקן צ'לסי. רויטרס
שינה את הבעיטה שלו. ז'ורז'יניו/רויטרס

דקה 24: שער! טימו ורנר נשלח לעומק, פרץ ואריק דייר מעד לידו. דייר בעט ברגלו של הגרמני וזה פנדל ברור. ז'ורז'יניו לקח אחריות על הבעיטה ובאופן חריג לא בעט עם הריטואל הקבוע שלו, אבל דייק. 0:1 לצ'לסי

דקה 36: טיאגו סילבה נפצע בשריר הירך האחורי ופינה את מקומו לאנדראס כריסטנסן.

דקה 87: הזדמנות מסוכנת לטוטנהאם. קרלוס ויניסיוס הגיע ראשון להגבהה מימין ונגח לא רע, אבל זה הלך החוצה לרוע מזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully