וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים בין המנהלת למשרד הבריאות כדי לבטל את הבידוד הביתי לשחקנים שיתחסנו

4.2.2021 / 21:32

יו"ר המנהלת העביר מכתב לקבוצות, בו ביקש מהן לחסן עצמאית דרך הקופות והודיע על המגעים מול משרד הבריאות לשינוי הנהלים

מנהלת הליגה פנתה היום (חמישי) לקבוצות במכתב וביקשה מהן לדאוג לחיסון השחקנים והצוות המקצועיים והמנהלתיים. במכתב, עליו חתום יו"ר המנהלת ארז כלפון, נכתב כי "האופן היעיל ביותר לביצוע החיסונים הינו תיאום עצמאי של כל קבוצה דרך קופות החולים בסמוך למקום מגוריו של המתחסן (ולא ביצוע כלל החיסונים במקום מרוכז)".

מגעים בין המנהלת למשרד הבריאות לבטל את הבידוד הביתי לשחקנים שיתחסנו. עד כה מחויבים השחקנים בבידוד ביתי, מתווה עליו הוסכם עוד לפני הפלייאוף של העונה שעברה. כדי שכל השחקנים ב-30 הקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית, יקפידו על החיסונים חותרים במנהלת להסכם עם משרד הבריאות לפיו רק השחקנים שיתחסנו ייצאו מהבידוד הביתי. כמו כן התחסנות השחקנים תוביל להסכמה מול משרד הבריאות לכך שהליגות לא ייעצרו עד סוף העונה.

כלפון המשיך וכתב: באופן זה, כל קבוצה תוכל לשלוט ולנהל את הליך החיסונים של שחקניה ואנשי הצוות ולחלק את ימי החיסונים ביחס למועדי משחקי הקבוצה בסמוך לחיסון הראשון והשני, לרבות חלוקת תפקידים (למשל הפרדה בין מועדי החיסון של שוערי הקבוצה) ובאופן זה להמנע מהיעדרות שחקנים במקרה של תופעות לואי לאחר ביצוע כל אחד משני החיסונים".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
קורא לקבוצות לחסן את השחקנים. כלפון/דני מרון

בנוסף, נכתב כי "אנו נמצאים בשיחות עם ראשי משרד הבריאות על המשך יישום פרוטוקול ניהול הליגה תחת נגיף הקורונה ובהחלט ייתכן מצב כי עם הפחתת התחלואה ולאחר הערכת מצב מחודשת, שחקנים ואנשי צוות אשר יהיו בעלי "תו ירוק" יזכו לפטור מהבידוד הביתי אשר הינו חובה כיום לכל השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת לעומת מי שיבחר לא להתחסן (וזאת למעט כמובן מי שיציג אישור רפואי שאין ביכולתו להתחסן).

"אני מפציר בכם לשוחח אישית עם כל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים על הנושא ועל חשיבות ההתחסנות מפני נגיף הקורונה. החיסונים הינם קריטיים ליציאה מהמשבר העצום הפוקד את המדינה בכלל ואת ענף הכדורגל בפרט. אנא מהרו לקבוע את החיסונים לשחקני ואנשי הצוות של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully