וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל בכדורסל מעודדת את הקבוצות והשופטים להתחסן

4.2.2021 / 13:27

במכתב רשמי שיצא מטעם המנהלת קוראים במנהלת לקבוצות, לאיגוד השופטים ולספקים השונים ללכת להתחסן נגד הקורונה במהרה: "היענות גדולה ומהירה להתחסנות תעזור לנו לסיים את העונה בבטחה"

מנהלת ליגת העל בכדורסל פנתה היום (חמישי) במכתב רשמי לקבוצות הליגה, איגור השופטים וספקי הליגה השונים כדי לעודד אותם ולהתחסן נגד וירוס הקורונה במהירות האפשרית.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הכדורסל. ניב אהרונסון, ניב אהרונסון
פנה לקבוצות. שמואל פרנקל/ניב אהרונסון, ניב אהרונסון

"משרד הבריאות הודיע כי קופות החולים רשאיות לחסן את כלל האוכולסייה ללא הגבלת גיל", נכתב בהודעת המנהלת, "מנהלת ליגת העל קוראת לכל השחקנים, אנשי הצוות, הנהלת הקבוצות, שופטי המשחק, שופטי מזכירות, אנשי תפעול האולמות ולכל הספקים השונים ללכת ולהתחסן בהקדם האפשרי. היענות גדולה ומהירה להתחסנות, תעזור לנו לסיים את העונה בבטחה".

עוד נכתב כי: "צוות המנהלת, בראשות היו"ר שמואל פרנקל, כבר התחסן וכן רבים מאנשי הקבוצות שעברו את גיא 35. אנו פועלים מול משרד הבריאות כדי לחסן את השחקנים באופן מרוכז, אך מכוון שהחיסונים מבצועים על ידי קופות החולים, יהיה קל ומהיר יותר אם כל שחקן ואיש צוות יתחסן בקופת החולים אליה הוא שייך".

לוואלה! ספורט נודע כי בחלק מקבוצות הליגה לא חיכו להודעות המנהלת וכבר חיסנו חלק גדול מהשחקנים כדי להמנע מסיטואציה של הדבקות בתוך הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully