וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לקראת אשדוד: "מדובר בקבוצה איכותית, אני צופה משחק קשה"

מאמן מכבי חיפה מוכן למשחק מול הקבוצה של רן בן שמעון (שבת, 20:45, ספורט 5): "המטרה שלנו היא להשתפר בכל משחק"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט 1

מכבי חיפה ערכה היום (שבת) אימון לקראת המשחק ביום שבת מול מ.ס. אשדוד (שבת, 20:45, ספורט 5). הירוקים יקוו להמשיך במומנטום לאחר הניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא, שעזר לשים בצד את ההפסד הדרמטי במשחק העונה מול מכבי תל אביב במחזור שקדם לכך. בסיום האימון התייחסו מאמן הקבוצה ברק בכר והמגן סאן מנחם למשחק הקרוב מול הקבוצה של רן בן שמעון.

ברק בכר אמר לקראת המפגש מול מכבי חיפה: "לשחק במשחק באשדוד זה תמיד קשה, מדובר בקבוצה איכותית שנמצאת בצמרת ואני צופה משחק קשה". על שחקני הספסל: "אנחנו תמיד דורשים מהשחקנים שלנו יותר, גם מאלה שמשחקים וגם מאלה שעולים מהספסל. לא תמיד זה הולך, אבל אנחנו שמחים שיש לנו סגל טוב ובטוחים שגם הספסל יתרום בהמשך".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. ., מאור אלקסלסי
"אנחנו תמיד דורשים מהשחקנים שלנו יותר". בכר/מאור אלקסלסי, .

על מאמן היריבה רן בן שמעון: "הוא אימן אותי כשהייתי שחקן וגם הייתי עוזר שלו במהלך האליפות בקרית שמונה. הוא יכין את הקבוצה שלו הכי טוב, אנחנו נעשה את שלנו ונראה מה יהיה". על שדרוג הקבוצה בחלון ההעברות: "אני לא יודע להגיד כרגע, אנחנו מתמקדים בליגה ובמשחק החשוב שיש לנו בשבת - נראה מה יהיה עד סוף החלון".

על השאלה האם הקבוצה שלו משחקת את הכדורגל הכי טוב בישראל: "אני לא מתעסק בלחלק לעצמינו ציונים. המטרה שלנו זה לבוא ולהשתפר בכל משחק, לבוא ולנצח. את הציונים שהתקשורת תתן".

המגן השמאלי סאן מנחם על הדיבורים על חוזה חדש: "אמרתי את זה לא פעם אחת: במכבי חיפה אני מרגיש בבית, ואני מקווה שהחוזה ייסגר כמה שיותר מהר". על המשחק מול אשדוד: "אני מסכים שמדובר במשחק קשה. אשדוד היא קבוצה חזקה, אבל אנחנו מתכוננים בצורה חזקה לכל יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully