וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע: מליקסון יעמוד על הקווים, ספורי במקום ז'וזואה

5.2.2021 / 8:17

עוזר המאמן ידריך את הקבוצה מבירת הנגב בשל ההרחקה של ברדה (שבת, 18:45, ספורט 3). התלבטות בין ג'ונתן אגודלו לאנתוני וארן

מחזור 19הסתיים06/02/2021
הפועל כפר-סבא
    0
    • (33) מלי
    הפועל באר שבע
    ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית הדין/אריאל שלום, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

    הפועל כפר סבא

    הפועל כפר סבא נערכת לשבוע משחקים עמוס בו תשחק שלוש פעמים. כבר בשבת תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע.

    "אנחנו בעיצומן של ההכנות. קיבלנו חזרה כמה שחקנים ששבו מפציעה וחתמו במהלך השבוע. אין לנו את הלוקסוס להרשות לעצמנו להפסיד נקודות ולא משנה מי היריבה", אמר מאמן כפר סבא אלישע לוי. "חשוב לנו לחזור למסלול צבירת הנקודות אותו התחלנו מצוין לפני כמה שבועות. ב"ש קבוצה טובה, פיזית מאוד, אבל אנחנו באים כדי לקחת נקודות", הוסיף.

    מאמן הירוקים התייחס גם לסגל השחקנים המתחדש של הקבוצה: "אנו עושים את כל המאמצים על מנת להשלים את חיזוק הסגל. אחרי ההחתמות של שימקוס, לקאו ומוזי, אנו מצפים לפתיחת השמיים על מנת להנחית שני שחקנים זרים שיחליפו שחקנים ששחררנו".

    הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, עומר דנינו, אביב סולומון, עומר לקאו, דומנטאס שימקוס, בן רייכרט, עומר פדידה, לוואגה קיזיטו, אמאדו סוקונה.

    אלישע לוי מאמן הפועל כפר סבא. ., מאור אלקסלסי
    אופטימי. אלישע לוי/מאור אלקסלסי, .

    הפועל באר שבע

    אחרי שבוע מטלטל צריכה הפועל באר שבע לשים את כל הבלגאן שלה בצד כדי לבוא מרוכזת למפגש מול הפועל כפר סבא ולנסות להוציא שלוש נקודות כדי לא לאבד אחיזה בפלייאוף העליון.

    המטרה שהציבה אלונה ברקת לשחקנים היא השגת הכרטיס לאירופה ואחרי שני ההפסדים האחרונים, בקבוצה כבר קיים חשש מכדור שלג שיוביל להתרחקות מהצמרת הגבוהה. המאמן הזמני אליניב ברדה לא יוכל לעמוד מחר על הקו בגלל הרחקה ואת מקומו יתפוס מאור מליקסון. ז'וזואה המורחק יעדר ואת מקומו אמור לתפוס רמזי ספורי. מיגל ויטור שמוריד עומסים באימונים אמור לפתוח. התלבטות בחוד קיימת בין ג'ונתן אגודלו לאנתוני וארן. תומר יוספי ורותם חטואל חזרו מקורונה וצפויים לפתוח על הספסל.

    הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, מרסלו מלי, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו (אנתוני וארן).

    עוד בוואלה!

    הפועל באר שבע צפויה לטעון לפסילת הליך ההעמדה לדין של ז'וזואה

    לכתבה המלאה
    מאור מליקסון עוזר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
    טבילת אש על הקווים. מליקסון/דני מרון

    טריוויה

    * התיקו המאופס בסיבוב הראשון שיפר מעט את המאזן הגרוע של הפועל כפר סבא מול הפועל באר שבע ב-15 המפגשים האחרונים: 13 הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

    * הניצחון האחרון של הירוקים היה 1:2 בווסרמיל מצמד של יניב אברג'יל בפברואר 2003, ושלושה חודשים לפני כן היה הניצחון הביתי האחרון: 1:3 בנובמבר 2002 עם פנדל של אברג'יל וצמד של אלון מזרחי מול שער מצמק של רמיק יז'רסקי. בסיום העונה הזו ירדה כפר סבא ללאומית.

    * הפועל באר שבע מגיעה אחרי שני הפסדים. רצף של שלושה כאלה לא היה לה מאז אפריל-מאי 2019.

    * גם הפועל כפר סבא במצב דומה, כשהפעם הקודמת שהפסידה שלושה משחקי ליגה ברצף הייתה בפברואר אשתקד. השלישי, אגב, היה 3:1 להפועל באר שבע.

    * הפועל כפר סבא ספגה העונה מכל קבוצות הליגה פרט להפועל באר שבע ופיגרה ב-14 מ-18 משחקיה עד כה - יותר מכל קבוצה אחרת. היא גם השיגה אחרי הרבה נקודות ממצב של פיגור, עם שלושה מהפכים ו-11 נקודות בסך הכול.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully