וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צפויה לטעון לפסילת הליך ההעמדה לדין של ז'וזואה

5.2.2021 / 7:01

הקבוצה מסרבת לוותר: במועדון שוקלים לעתור לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ולטעון שלא הייתה סמכות להעמיד לדין את הקשר, מאחר שתקרית היריקה נבחנה ע"י שופטי המסך. אם ברדה לא יתרצה: שרון מימר עשוי להתמנות למאמן עד סוף העונה

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית הדין/אריאל שלום, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בהפועל באר שבע לא נרגעים מההחלטה להרחיק את ז'וזואה מארבעה משחקים. לוואלה! ספורט נודע כי המועדון שוקל לעתור ביום ראשון לנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ולטעון כי כל הליך העמדת ז'וזואה לדין על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף היה פסול.

כזכור, כבר בדיון שלשום טען היועץ המשפטי של הפועל באר שבע עורך הדין עידו בר נתן כי אין סמכות לתובע להעמיד את ז'וזואה לדין מאחר ששופט המסך בחן את מקרה היריקה תוך כדי משחק ומכאן שאין מקום להתערבות מצד התובע. הדיין עורך הדין נועם ליובין דחה את הטענה המקדמית הזו של הפועל באר שבע וגרס כי הדיון ייערך.

כעת, אחרי שנגזר על ז'וזואה עונש חמור מדי לטענת באר שבע, שוקלים במועדון לפנות כאמור למוסד השיפוטי שמעל בית הדין המשמעתי כדי לנסות ולבטל את כל ההליך השיפוטי שהוביל להרשעת ז'וזואה.

ז'וזואה קשר הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
המאבק נמשך. ז'וזואה/אריאל שלום, .

אופציית הפנייה לבית משפט אזרחי נבדקה אתמול על ידי הקבוצה ונראה כי הפועל באר שבע תוותר עליה מאחר שהסיכוי שבית משפט אזרחי יתערב בהחלטה שהתקבלה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, שואף לאפס.

באשר לאליניב ברדה, אלונה ברקת מקווה כי הוא יתרצה וייקח את התפקיד עליו ואם לא, לשרון מימר סיכוי לא רע לקבל את המפתחות עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully