וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תפתח בחקירה פנימית בעקבות הדלפת החוזה של ליאונל מסי

ההנהלה הזמנית התכנסה לישיבת חירום, השחקנים דווקא מוצאים את הצד החיובי בסערה: "ההדלפה איחדה את חדר ההלבשה". במקביל: הפלרטוטים של די מריה ופ.ס.ז' עם הפרעוש מרתיחים את קומאן, בספרד חושפים את ניסיון המחטף הקודם של הצרפתים - כולל הפקדת הענק בלוקסמבורג

תקציר: גראנדה - ברצלונה 5:3/ספורט 1

גם אחרי קאמבק גדול בתוספת הזמן, גם אחרי משחק משוגע והתעלות מרשימה של ג'ורדי אלבה ואנטואן גריזמן, ברצלונה שוב טרודה מעתידו של ליאונל מסי. אחרי הניצחון אתמול 3:5 על גרנאדה בהארכה ששלח את הקטלאנים לחצי גמר גביע המלך, עסקו במועדון שוב בחזית המתמשכת עם פריז סן ז'רמן - שממשיכה להגביר את המתיחות בין המועדונים לקראת המפגש הכפול בשמינית גמר ליגת האלופות.

"יש סיכויים גבוהים שמסי יגיע לפ.ס.ז'", הצהיר אמש אנחל די מריה אחרי הניצחון 0:3 של אלופת צרפת על נים. "אני מקווה מאוד שזה יקרה. אנחנו חייבים להיות רגועים ולהמתין בסבלנות, אני משוכנע שזה תסריט שיכול לקרות".

השמועות על מעבר של מסי לפ.ס.ז' בקיץ הולכות וגוברות בשבועות האחרונים, והגיעו אמש לנקודת רתיחה. מלבד האמירות של די מריה, גם ניימאר העלה פוסט באינסטגרם המרמז על חתימתו המתקרבת על חוזה חדש בקבוצה, והסקופיסט פבריציו רומאנו כתב: "ניימאר מחובר מאוד למנהל המקצועי לאונרדו, מעריך את המאמן פוצ'טינו ומשוכנע שהנהלת פ.ס.ז' תעשה הכול כדי להחתים את ליאו מסי (אבל זה יהיה מירוץ ארוך עם מנצ'סטר סיטי...וברצלונה").

כך או כך, הדברים של די מריה הרתיחו את ברצלונה. "מבחינתי, מה שהוא אמר זה חוסר כבוד", טען רונאלד קומאן בסיום המשחק. "לא מכובד לדבר ככה על מישהו שהוא עדיין שחקן ברצלונה, זה לא טוב ולא בריא. זה טעות לומר דברים כאלה, במיוחד כשהמפגש בין הקבוצות בליגת האלופות ברקע".

לטענת קומאן, "בפ.ס.ז' מדברים על ליאו יותר מדי. הוא משחק בברצלונה, וחוץ מזה מחכה לנו מפגש כפול מולם".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
אפילו ביום כזה, מסי מדאיג את בארסה/רויטרס

ביום שאחרי המשחק הגדול, בברצלונה התעסקו בהכול חוץ מכדורגל. בתקשורת הקטלאנית דיווחו שבשעות הצהריים התכנסה ההנהלה הזמנית של ברצלונה לישיבת חירום בעקבות הדלפת החוזה של מסי, והחליטה לפתוח בחקירה פנימית כדי לגלות מיהו המדליף. לפי דיווחים, מסי כבר החליט לתבוע את ברצלונה על הדלפת החוזה ואת העיתון "אל מונדו" שפרסם אותו, ובברצלונה מנסים למזער נזקים. לחוזה היו ארבעה עותקים בלבד - אצל מסי, אצל הליגה הספרדית, אצל משרד עורכי הדין שמסי משתמש בשירותיו, ועותק אחרון אצל ברצלונה, במקום שמור וסודי. בהתחשב בעובדה שרק לעובדים בכירים ביותר במועדון הייתה גישה לחוזה, ההנחה היא שגורם בכיר הדליף אותו.

כך או כך, יש בברצלונה מי שגם מרוויח מהסאגה המתמשכת. שחקנים בקבוצה אמרו ל"ספורט" שפרשיית החוזה, גרמה לחדר ההלבשה להתגבש. "כל הרעש מבחוץ סביב הדלפת החוזה של מסי, שיפרה את האווירה בחדר ההלבשה", כתבו ב"ספורט" הקטלאני. "עכשיו כולם משדרים על אותו גל, וברצלונה של היום חזקה בהרבה מברצלונה של לפני כמה שבועות, במיוחד בהיבט המנטלי".

אגב, בקטאלוניה חשפו אתמול שפ.ס.ז' ניסתה לבצע "מחטף" על מסי כבר ב-2017. לפי הפרסום, הנשיא דאז ז'וספ מריה ברתומאו, קיבל דיווח ממקור לא ידוע על הפקדה של 300 מיליון יורו בחשבון בנק בלוקסמבורג שנועדה לרכוש כדורגלן שזהותו לא ידועה. ברתומאו חשש שמדובר במסי, שסעיף היציאה בחוזהו החדש שנחתם זמן קצר לפני כן, עמד בדיוק על 300 מיליון יורו. לפי הפרסום, ברתומאו קיבל דיווח שהכסף הופקד על ידי אנשי עסקים מהמפרץ, שהיו קשורים בדרך זו או אחרת לפ.ס.ז'. הוא פנה באופן מיידי למסי ולאביו חורחה, המשמש כסוכנו, וביקש לפתוח את החוזה ולהגדיל את סעיף השחרור ל-700 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

גביע המלך: ברצלונה עלתה לחצי הגמר אחרי 3:5 משוגע על גרנאדה בהארכה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני אנחל מונטורו שחקן גרנאדה. רויטרס
פ.ס.ז' ניסתה לעשות מחטף כבר ב-2017. מסי/רויטרס

הפרק החדש במשולש ברצלונה-מסי-פ.ס.ז', שוב השכיחו את גיבורי המשנה של ברצלונה, ג'ורדי אלבה ואנטואן גריזמן, שהנהיגו קאמבק מפיגור 2:0 בדקה ה-88, ל-3:5 משוגע. גריזמן כבש את השער המצמק בזמן החוקי והרשית את השני בדקה ה-100, אלבה נגח את שער השוויון שקבע 2:2 בתוספת הזמן והכריע בדקה ה-113, ולקינוח גם פרנקי דה יונג הלוהט מצא את הרשת, והבטיח את הניצחון.

"אני יודע שהחברים סומכים עליי והמאמן סומך עליי. עבורי, זה חשוב מאוד", הסביר גריזמן את הפריחה שלו לאחרונה, אחרי שהיה מעורב ישירות ב-13 שערים בתשעת המשחקים האחרונים (7 שערים ו-6 בישולים). "אני מאושר מהאופי שגילינו הערב. נתנו את כל מה שהיה לנו, והראינו גישה של ווינרים שלא מוותרים עד הרגע האחרון".

"כשמסי משחק ככה, אנחנו הרבה יותר מסוכנים. אני מרוצה מאוד מהכושר שלו ומהיכולת שלו, ובטוח שהוא מסוגל להמשיך ככה לאורך זמן", החמיא קומאן לצרפתי. "הוא עובד קשה ויש לו אופי נהדר, זה מגיע לו".

כותרות עיתוני ברצלונה, הבוקר

קומאן העלה בסיום את האפשרות שג'ורדי אלבה, שכבר הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים כחלק ממגמת ההצערה של הנבחרת, יחזור לשורות לה רוחה. "לג'ורדי יש תפקיד חשוב מאוד בברצלונה. אני מניח שאין לי יכולת להשפיע על זה, אבל הייתי שמח לראות אותו חוזר לנבחרת", אמר.

אלבה עצמו אמר בנוגע לשער השוויון הדרמטי שלו: "אני כבר לא זוכר מתי בפעם האחרונה כבשתי בנגיחה. בכל מקרה, בטוח שהקאמבק הזה יוסיף לנו המון ביטחון. הקבוצה נשארה מאוחדת וחזקה, גם ברגעים הקשים".

יחד עם זאת, בברצלונה היה גם מי שדאג לצנן את ההתלהבות. ראשית, הפציעה של סרג'י רוברטו שחזר רק לאחרונה לפעילות אחרי היעדרות ארוכה, הדאיגה את הקבוצה. לפי דיווחים ראשוניים, הבדיקות שלו הצביעו על פציעה משמעותית, שעלולה לגרום לו להחמיץ לפחות חודש.

שנית, קומאן הודה שהציפיות שלו מהעונה הקרובה עדיין צנועות, למרות הקאמבק והשיפור שהקבוצה מגלה לאחרונה. "לזכות בטרבל זו שאיפה לא ריאלית מבחינתי. אבל עם האופי שגילינו היום, אני חושב שעשינו צעד ענק העונה. זה ייתן לנו השראה וביטחון שאפשר לזכות בתארים נוספים".

(עדכון ראשון: 7:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully