וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל שמרה על הפסגה, פריז סן ז'רמן התאוששה

המוליכה הביסה 0:3 את בורדו, האלופה גברה באותה תוצאה על נים וגם ליון ומונאקו ניצחו בערב מוצלח של המובילות. יתרון 0:2 לא הספיק למארסיי

מהומות במתקן האימונים של מארסיי/יוטיוב

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית נערך הערב (רביעי) במלואו, כשכל ארבע הראשונות ניצחו. המוליכה ליל הביסה 0:3 את בורדו בחוץ, ליון ניצחה 0:1 בדיז'ון, האלופה פריז סן ז'רמן התאוששה עם 0:3 ביתי על נים ומונאקו המשיכה ברצף שלה עם 1:2 בדרבי מול ניס. מארסיי איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 בלאנס אחרי השבוע הסוער.

ניימאר עם מרקיניוס שחקני פריז סן ז'רמן ביציע. רויטרס
לא ממש התעניין במשחק. ניימאר עם מרקיניוס ביציע/רויטרס

בורדו - ליל 3:0

ניצחון חמישי רצוף למוליכה המרשימה, שהסתדרה גם ללא מלך שעריה בוראק אילמז הפצוע. בורדו, שהפסידה בליון בתוספת הזמן ביום שישי, החזיקה מעמד מחצית אחת, עד שבדקה ה-54 ג'ונתן במבה השתלט על כדור ארוך של השוער מייק מניאן ובישל ליוסוף יאזיג'י. טים וואה קיבל הזדמנות די נדירה בהרכב וחתם מתפרצת קטלנית בדקה ה-66 אחרי הכנה של לואיז' אראוז'ו, והקנדי ג'ונתן דייויד נכנס כמחליף ונעץ את השלישי בדקה ה-89 מבישול של ג'ונתן איקונה.

עוד בוואלה!

אנדרה וילאש בואש זעם על הנהלת מארסיי והודיע במהלך מסע"ת: "רוצה לעזוב במיידי"

לכתבה המלאה
ג'ונתן דייויד שחקן ליל חוגג שער. David Vincent, AP
ליל לא עוצרת. ג'ונתן דייויד/AP, David Vincent

דיז'ון - ליון 1:0

רודי גרסיה חזר למקום בו עשה את הפריצה כמאמן ולקח את שלוש הנקודות, כשליון ללא הפסד חוץ מאז ספטמבר. הקשר הברזילאי לוקאס פאקטה הכריע את המשחק בדקה ה-22 עם שערו השני מאז הגיע ממילאן, כשהעביר לרגל שמאל ובעט באלגנטיות פנימה אחרי בישול של קרל טוקו אקמבי. ניצחון שלישי ברציפות לשנייה בטבלה, הפסד שלישי ברציפות למדורגת לפני אחרונה.

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שער ראשון ב-2021. אנחל די מריה/רויטרס

פריז סן ז'רמן - נים 0:3

האלופה קיבלה יריבה בהזמנה כדי להתאושש מההפסד הסנסציוני שחוותה נגד לוריין, והיא חזרה לנצח גם ללא ניימאר ומרקו וראטי המורחקים ומרקיניוס, קיילור נבאס ואנדר הררה הפצועים. אנחל די מריה חטף כדור מההגנה וכבש בדקה ה-18 את הראשון שלו ב-2021, ובדקה ה-36 הוא בישל לספרדי פאבלו סראביה שנגח את הרביעי שלו העונה בליגה. קיליאן אמבפה הצטרף לחגיגה עם ה-15 שלו בליגה אחרי הכנה של לאנדרו פארדס בדקה ה-68 ונים נותרה במקום האחרון.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
ה-15 שלו העונה. קיליאן אמבפה חוגג עם מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

לאנס - מארסיי 2:2

אחרי מחאת האוהדים האלימה, הבלגן באימון וההתפטרות של אנדרה וילאש בואש, מארסיי איבדה יתרון 0:2 בלאנס. המאמן הפורטוגלי מושעה בינתיים לפני הפרידה הרשמית, ובלעדיו הבלם אלברו שנפגע בפריצת האוהדים בשבת בישל פעמיים לפלוריאן תובאן (37) וארקדיוש מיליק שחגג שער בכורה (45), אבל פלוריאן סוטוקה (46) והארגנטינאי פקונדו מדינה (61) השוו והשאירו את לאנס מעל מארסיי בטבלה.

וויסאם בן ידר שחקן מונאקו חוגג שער. רויטרס
איזה גול. וויסאם בן ידר/רויטרס

מונאקו - ניס 1:2

הקבוצה החמה בליגה השלימה דאבל עונתי בדרבי של הריביירה וממשיכה במרדף אחרי שלושת המוליכות בזכות ניצחון שישי רצוף. וויסאם בן ידר כבש בפנדל בדקה ה-28, פייר לס מלו איזן בדקה ה-47, אבל בן ידר השלים צמד עם טיל מ-23 מטרים אחרי תרגיל בכדור חופשי בדקה ה-51 וחגג את ה-11 שלו העונה.

משחקים נוספים

ראן - לוריין 1:1
לראן: מרטן טרייה (14), ללוריין: קנטן בואגר (83)

סנט אטיין - נאנט 1:1
לסנט אטיין: מהדי קמארה (57). לנאנט: רנדל מואני (36)

מץ - מונפלייה 1:1
למץ: פאפ סאר (47). למונפלייה: גאטן לאבורד (70)

שטרסבורג - ברסט 2:2
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (8), ז'אן-אודה אהולו (70). לברסט: גאטן שרבונייה (83), ז'רמי לה דוארון (90+4)

ריימס - אנז'ה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully