וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש זעם על הנהלת מארסיי והודיע במהלך מסע"ת: "רוצה לעזוב במיידי"

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 17:53

טירוף בצרפת. אחרי שנצ'אם הוחתם בניגוד לרצונו, המאמן הכריז באמצע מסיבת עיתונאים: "הגשתי את התפטרותי. לא רוצה מההנהלה כלום, רק לעזוב". מאוחר יותר מארסיי הודיע רשמית על פיטוריו

אנדרה וילאש בואש מאמן מארסיי. רויטרס
הטיל פצצה במסיבת העיתונאים. וילאש בואש/רויטרס

רעידת אדמה במארסיי: במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום (שלישי) הודיע המאמן אנדרה וילאש בואש שהוא מעוניין לעזוב ואף חשף כי הגיש את התפטרותו להנהלה אחרי שאוליבייה נצ'אם הוחתם בניגוד לרצונו.

"אני רק רוצה לעזוב את מארסיי", אמר הפורטוגלי במסיבת העיתונאים. "אני לא רוצה שום דבר מההנהלה - לא כסף ולא שום דבר אחר אלא רק לעזוב. לצערי, עדיין לא קיבלתי תשובה מההנהלה בנוגע לכך.

על פי התקשורת הצרפתית, הסיבה לרצון של וילאש בואש לעזוב את קבוצת הפאר הצרפתית היא החתמתו של הקשר אוליבייה נצ'אם מסלטיק, זאת בניגוד לרצונו. "הודעתי שאני לא מעוניין בו", אמר המאמן. עוד טוענים בתקשורת המקומית שפרט לסטיב מנדנדה שידע על כוונת המאמן, כל השחקנים שמעו לראשונה על רצונו לעזוב במהלך מסיבת העיתונאים. אחרי מסיבת העיתונאים הזו, מארסיי הודיעה כצפוי ורשמית על פיטוריו של המאמן.

הפורטוגלי בן ה-43 החל את קריירת האימון שלו באקדמיקה בארצו, לפני שעבר לפורטו, בשורותיה עשה את קפיצת המדרגה. הוא אימן את קבוצת הפאר הפורטוגלית במשך עונה אחת בלבד לפני שחתם בצ'לסי, שגם אותה עזב בתום עונה אחת בלבד. הוא עבר לטוטנהאם ואימן גם את זניט ושנגחאי לפני שהגיע למארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully