וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר: "אין שום סיבה שערן זהבי לא יחזור למכבי תל אביב"

3.2.2021 / 21:05

הבעלים בריאיון: "אמרו שאני פראייר כשקניתי את מכבי תל אביב. אני נותן למאמנים את כל התנאים, עד שאני מאבד ביטחון בהם. ביום בו לא אהנה, לא אהיה כאן". מתן חוזז נרשם למפגש עם שחטאר בליגה האירופית, באופן מפתיע גם ניקוליץ' הפצוע בפנים

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, התראיין הערב (רביעי) לאנדי רם מביתו בקנדה במסגרת אירוע זום של הקריה האקדמית אונו. במהלך הריאיון אמר גולדהאר: "שמעתי הרבה את המילה פראייר כשקניתי את מכבי תל אביב. קניית מכבי תל אביב היא הרפתקה נהדרת עבורי. כל עוד אני נהנה אהיה בעלי מכבי תל אביב, ובינתיים אני נהנה. ביום בו לא אהנה, לא אהיה כאן".

עוד אמר גולדהאר בנוגע לפיטורי המאמנים והחלפתו של גאורגיוס דוניס היווני העונה: "אני נותן למאמנים שלי את כל התנאים, עד שאני מאבד ביטחון בהם. אני לא מתערב לגבי שחקן כזה או אחר, ולא בהחלטות בנוגע להרכב".

באשר לערן זהבי והסיכויים שיחזור למכבי תל אביב, גולדהאר הבהיר: "אין שום סיבה שזהבי לא יהיה במכבי תל אביב בהמשך. תמיד אנחנו חושבים על חיזוק ומסתכלים על אופציות, אבל זה לא הדבר המרכזי כרגע. הקבוצה התחזקה העונה ממשחק למשחק והתפתחה בצורה נהדרת מבפנים".

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עכשיו, מן הסתם, הוא כבר כן בסגל. חוזז/דני מרון

מכבי תל אביב רשמה את הסגל שלה לקראת משחקי הנוקאאוט מול שחטאר דונייצק בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.

מתן חוזז, שלא היה בסגל של הצהובים באירופה עד כה, נרשם לשלב הבא. שחקן נוסף שנרשם למשחקים באירופה הוא לא אחר מאשר אורוש ניקוליץ', שלא שיחק בכלל העונה. גם מתן בלטקסה, שלא זוכה ליותר מדי דקות משחק, נכלל בסגל.

הסגל המלא: דניאל טננבאום, דניאל פרץ, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, אנדרה ז'ראלדש, מאור קנדיל, שחר פיבן, לואיס הרננדס, דן גלזר, מתן חוזז, שרן ייני, אבי ריקן, אייל גולסה, יונתן כהן, אדוארדו גררו, דור פרץ, אורוש ניקוליץ', עדן קארצב, ניק בלקמן, איתי שכטר, טל בן חיים, דן ביטון, אילון אלמוג ואלכסנדר פשיץ'.

יניב טוכמן על תקרית היריקה של ז'וזואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully