וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת על ברדה: ניסיון נוסף של ברקת להשארתו כמאמן

3.2.2021 / 7:23

ברדה כבר הבהיר שאינו מעוניין לשמש כמאמן ראשי במקום אבוקסיס, אבל ברקת מרוצה מהדקות הטובות מול מכבי תל אביב ובטוחה: הוא האיש הנכון לתפקיד

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

אלונה ברקת לא מוותרת על האפשרות למנות אליניב ברדה כמאמן הפועל באר שבע עד תום העונה. למרות שברדה אמר כי הוא לא מעוניין בתפקיד, בעלי הפועל באר שבע רוצה מאוד לראות אותו כאיש שיחליף את יוסי אבוקסיס, ומושקע מאמץ גדול כדי לשכנע את ברדה לנסות ולעשות את התפקיד, אפילו שמבחינה בריאותית מאמן הוא לא התפקיד האידיאלי למי שעבר אירוע לב מצער כמו זה שעבר ברדה.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. דני מרון
לא מרגיש מוכן? ברקת מרגישה שהוא כן. ברדה/דני מרון

ברקת משוכנעת כי שחקן העבר, שמשמש כמנהל המקצועי, הוא האיש הנכון בעיתוי הזה כדי למשוך את הקבוצה עד סוף העונה. למרות ההפסד למכבי תל אביב שלשום (שני), בהפועל באר שבע זיהו שהקבוצה שיחקה בדקות רבות טוב מהיריבה ולכן המצב הרצוי הוא שברדה יאמן כשמאור מליקסון עובד כעוזרו. בשלב הזה ברקת טרם החליטה על המאמן הבא אם ברדה לא יסכים לאמן בשום אופן.

בהפועל באר שבע אפילו בדקו ומצאו כי ברגע שמאמן עובר קורס פרו ונמצא בשלבים המתקדמים שלו, הוא רשאי כבר לאמן ולכן לברדה לא תהיה בעיה לאמן את הקבוצה למרות שהוא כרגע רק עושה את קורס הפרו ואמור לסיים בעוד שלושה חודשים.

ברדה יעמוד היום לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל האירוע בו הורחק על ידי השופט נאאל עודה. ברדה כבר הורחק אוטומטית ממשחק אחד ולא היה על הספסל מול בני סכנין ובבאר שבע מקווים שהדיין יסתפק בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully