וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מודה שעבר ימים לא פשוטים: "היה מצב קשה עם הקורונה, במיוחד בתור רוקי"

הישראלי של וושינגטון הציג יכולת משופרת במשחקו השני מאז שהושבת לתקופה ארוכה, אבל מספר על הרגעים הקשים: "שבועיים לא יכולתי לעשות כלום, לא הייתי על המגרש, לא יכולתי להתאמן. גם לחזור לא היה קל". וגם: "יש רגעים לא פשוטים שבהם אני רוצה להיות עם עצמי"

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה מודה: "עברתי תקופה קשה". הרוקי של וושינגטון הושבת למשך תקופה ארוכה בגלל פרוטוקול הקורונה, ואומנם הלילה (בין שלישי לרביעי) רשם את המשחק השני במדי וושינגטון מאז החזרה ורשם יכולת משופרת, אבל לדבריו, הימים הארוכים בבית גרמו לו לתסכולים ולקשיים.

אבדיה שוב פתח בחמישייה של הוויזארדס, קלע 13 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים במשחקו השני מאז ששב למגרשים, ועשה זאת באחוזים טובים: 5 מ-6 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש, ועוד 1 מ-1 מקו העונשין ב-23 דקות. הוא רשם יכולת משופרת אחרח שבמשחק הקודם קלע 2 נקודות בלבד, - אבל לצערו הרב, זה לא הספיק לוושינגטון, שאחרי שהפתיעה השבוע את ברוקלין במשחק דרמטי, חזרה הלילה להפסיד, 132:121 לפורטלנד, והוויזארדס ירדו למאזן 13:4, לעומת הבלייזרס שעלו ל-9:11.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Nick Wass, AP
הוא חוזר לעצמו, לקבוצה עדיין יש בעיות. אבדיה/AP, Nick Wass

אבדיה סיפר על שלושת השבועות הקשים שלו מחוץ למגרש, והודה: "לא היה קל. היה מצב קשה עם הקורונה, הרבה שחקנים היו בחוץ, שבועיים לא יכולתי לעשות כלום, לא הייתי על המגרש, לא יכולתי להתאמן, וזה קשה, במיוחד כשאתה רוקי, בשנה הראשונה כאן, ורוצה לעבוד ולהשתפר.

"גם לחזור לא היה קל, אחרי שלא עשית כלום שבועיים, אבל יש לי פה מאמנים נהדרים סביבי, שעזרו לי לחזור לכושר במהירות האפשרית, וכמו שראיתם, היה הבדל בין היום למשחק הראשון, כך שאני מקווה שאנחנו עושים עבודה טובה.

"היה לא פשוט. אתה לבד פה, עם קצת בני משפחה, וכשעם הקורונה אתה לא יכול לצאת, להיות כל היום בבית, רחוק מהארץ, ועדיין הכל חדש לך, פתאום אתה לא עם הקבוצה - אז כן, היה קשה, אבל ממשיכים הלאה".

על המשחק הראשון אחרי הקאמבק, שבו קלע 2 נקודות בלבד, אמר אבדיה: "לא הייתי בקצב, לא הייתי עם הקבוצה, כך שהקצב שלי חוזר. הכושר שלי לא היה טוב, ניסיתי לעשות את המקסימום אבל לא הייתי 100 אחוז. היום באתי מרוכז כולי. פשוט דחפתי יותר משיכולתי כדי לעזור לקבוצה שלי. לא הייתה לי בעיה עם כוח, נתתי כל מה שיכולתי מבחינה פיזית".

על הימים הארוכים מחוץ לכדורסל, שבהם לא שיחק ולא התאמן: "היה נחמד להיות קצת עם המשפחה שלי, לבלות איתם, אבל חוץ מזה - לראות מהצד מהבית את החברים שלי, לעודד אותם מהבית... אין לך הרבה מה לעשות".

עוד בוואלה!

דני אבדיה חזר לעצמו וסיים עם 13 נקודות ו-7 ריב', וושינגטון חזרה לעצמה והפסידה לפורטלנד

לכתבה המלאה
דני אבדיה עם שחקני וושינגטון וויזארדס, בראדלי ביל, ראסל ווסטברוק. Will Newton, GettyImages
כמה סלים יפים. אבדיה/GettyImages, Will Newton

על התחושות האישיות אחרי ההפסד: "הדבר הראשון - אני שונא להפסיד. זה מצב מבאס מבחינתי, מבחינתנו. אנחנו פשוט עוברים על טעויות שעשינו. אני באמת מאמין בקבוצה הזאת, אנחנו קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים את הזמן שלנו, צריכים להיות סבלניים, ואני מאמין שבקרוב הכל יתחבר. בנוגע אליי - אני תמיד עובד אקסטרה ומנסה להשתפר, ומשתפר כל הזמן".

על אימון הקליעות שעשה אחרי המשחק הקודם: "תמיד הייתי עושה את זה. זה בעיקר בשביל לנקות את הראש. יש הרבה הסחות מסביב. ניצחנו משחק, ויש רגעים לא פשוטים שבהם אני רוצה להיות עם עצמי ולעבוד על המשחק שלי. היום הרגשתי טוב מאוד, גם פיזית וגם מנטלית, אני חושב שיש לנו את היכולת והכישרון. קשה להפסיד, אבל זה חלק מהתהליך.

גם בראדלי ביל מתוסכל מההפסד של קבוצתו, שפיגרה 40:23 כבר אחרי הרבע הראשון: "אין תירוץ על הרבע הראשון, התחלה רעה, לא שיחקנו מהר בהתקפה, לא הגבנו בהגנה, והם בעטו לנו בתחת. במשחק הקודם הם קיבלו בעיטה ממילווקי, והלילה הסתערו עלינו. נתנו להם יותר מדי חופש, לא עשינו רוטציות, היו להם הרבה שלשות פתוחות. אנחנו צריכים לעזור אחד לשני, ולדעת לסגור משחקים. כבר צימקנו ל-4 והיינו במשחק, ועלינו לדעת להשלים את העבודה".

בראדלי ביל קלע 37 נקודות לוושינגטון, ראסל ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל (17 נקודות, 12 ריבאונדים, 10 אסיסטים), רוי האצ'ימורה קלע 24 לוושינגטון, אבל בכל פעם שהוויזארדס צימקו והתקרבו, פורטלנד הגיבה בקלות ושמרה על היתרון הבטוח שלה לאורך כל הערב. דמיאן לילארד (32 נקודות), גארי טרנט (26), כרמלו אנתוני (21), רוברט קובינגטון (19), אנס קאנטר (14 ו-15) ורודני הוד (15) חגגו בשורות פורטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully