וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה חזר לעצמו וסיים עם 13 נקודות ו-7 ריב', וושינגטון חזרה לעצמה והפסידה לפורטלנד

במשחקו השני מאז שחזר לסגל הרוקי שוב פתח בחמישייה, קלע באחוזים טובים (5 מ-6) וסיפק רגעים יפים ב-23 דקות, אבל וושינגטון הפסידה 132:121 לבלייזרס. לילארד קלע 32, בראדלי ביל (37) וראסל ווסטברוק (טריפל דאבל) בלטו בוויזארדס שחזרו לסורם

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לפורטלנד/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון בעברית, washwizardsil

דני אבדיה מתחיל לחזור לעצמו. אחרי שהרוקי הישראלי של וושינגטון הושבת למשך תקופה ארוכה בגלל פרוטוקול הקורונה, הלילה (בין שלישי לרביעי) אבדיה שוב פתח בחמישייה של הוויזארדס, קלע 13 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים במשחקו השני מאז ששב למגרשים, ועשה זאת באחוזים טובים: 5 מ-6 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש, ועוד 1 מ-1 מקו העונשין ב-23 דקות. לצערו הרב, זה לא הספיק לוושינגטון, שאחרי שהפתיעה השבוע את ברוקלין במשחק דרמטי, חזרה הלילה להפסיד, 132:121 לפורטלנד, והוויזארדס ירדו למאזן 13:4, לעומת הבלייזרס שעלו ל-9:11.

בראדלי ביל קלע 37 נקודות לוושינגטון, שעם הניצחון על ברוקלין קטעה רצף של ארבעה הפסדים, והלילה חזרה לסורה, עם עוד תצוגה הגנתית מאכזבת. ראסל ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל (17 נקודות, 12 ריבאונדים, 10 אסיסטים), רוי האצ'ימורה קלע 24 לוושינגטון, אבל בכל פעם שהוויזארדס צימקו והתקרבו, פורטלנד הגיבה בקלות ושמרה על היתרון הבטוח שלה לאורך כל הערב. דמיאן לילארד (32 נקודות), גארי טרנט (26), כרמלו אנתוני (21), רוברט קובינגטון (19), אנס קאנטר (14 ו-15) ורודני הוד (15) חגגו בשורות פורטלנד, שכבר את הרבע הראשון סיימו ביתרון 23:40 - 17 הפרש.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Nick Wass, AP
שב לעצמו, לאט לאט. אבדיה מול לילארד/AP, Nick Wass
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול דמיאן לילארד שחקן פורטלנד בלייזרס. Nick Wass, AP
וושינגטון שוב נכנעה. אבדיה מול טרנט/AP, Nick Wass

אבדיה פתח טוב את המשחק, וקלע את הסל הראשון של ההתמודדות, עם חדירה שהסתיימה בסל ועבירה. לקראת סוף הרבע השני הוסיף עוד חדירה מאסיסט של ראסל ווסטברוק, אבל וושינגטון בכל זאת ירדה להפסקה בפיגור 15 נקודות, 78:63, בסיומה של מחצית הגנתית מאכזבת בתחילת הרבע השלישי אבדיה קלע עוד שלשה ומיד לאחר מכן הוויזארדס צימקו את ההפרש ל-7 בלבד, אבל פורטלנד הגיבה בריצת 0:12.

ברבע האחרון, 7 דקת לסיום, אבדיה לקח עוד ריבאונד התקפה והוסיף לייאפ כדי לצמק ל-10 הפרש, 4:05 דקות לסיום קבר שלשה שצימקה ל-122:118, משמע 4 הפרש בלבד אחרי שוושינגטון כבר פיגרה ב-21 הפרש. אבל משם הבלייזרס הגיבו בריצת 0:10, כשוושינגטון לא קולעת למעלה משלוש דקות רצוף, ומסיימת עוד משחק מנוצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully