וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר דורש שחרור בחינם בתום העונה, הפועל תל אביב מסרבת

1.2.2021 / 16:18

לטענת מדר, שמקווה לעבור בקיץ ל-NBA, הקבוצה דורשת פיצוי של 700 אלף דולר. העניין יידון בבוררות: "החלטת נציגי המועדון מקוממת ומפתיעה". מהמועדון האדום נמסר: "הוא שחקן תחת חוזה"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

ים מדר ונציגיו הודיעו היום (שני) שהם מגישים תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב, וזאת בעקבות דרישתו לשחרור בחינם בתום העונה. מדר, שנבחרת בדראפט האחרון על ידי בוסטון סלטיקס ומקווה לעבור בקיץ ל-NBA, חתום לעונה נוספת בהפועל תל אביב, ולטענת נציגיו, הקבוצה דורשת פיצוי של 700 אלף דולר - בניגוד להסכמות עמו. העניין יידון בבוררות, כאמור, כשמנגי מדר נמסר ש"החלטת נציגי המועדון מקוממת ומפתיעה". יש ליין כי עוד לפני שנבחר בדראפט בין מדר לאנשי הקבוצה היו אי הבנות לגבי רצונו להתרכז באימונים לקראת הדראפט והוא אף לא הגיע לאימונים, כשלאחר מכן הכריזו בקבוצה ומצידו כי הצעד נעשה באישור. אנשיו של מדר שקלו לדרוש שחרור מהפועל תל אביב מיד לאחר הדראפט, עוד לפני שנבחר על ידי בוסטון בסיבוב השני, אך לאחר מכן הוחלט על ידם כי ימשיך בחוזהו בקבוצה.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ., אודי ציטיאט
שוב ראש בראש עם המועדון. ים מדר/אודי ציטיאט, .

קודם לכן, הודיע פרקליטו מדר, עו"ד רועי רוזן: "לפני זמן קצר הוגשה על ידי נציגיו של ים מדר, בלית ברירה, ולאחר נסיונות רבים להסדרת הנושא, תביעה לבוררות כנגד נציגי קבוצת הפועל תל אביב. במסגרת הפנייה דורש השחקן סעד אחד ויחיד - להורות על שחרורו מהקבוצה בתום העונה הנוכחית ללא כל תנאי או מגבלה או דרישה כספית ממנו וזאת, בהתאם למסגרת החוזית הקיימת בין הצדדים.

"לנוכח החלטתם המקוממת והמפתיעה של נציגי המועדון לחזור בהם מההסכמות הברורות והחתומות אל מול השחקן ולהמשיך ולהתנות את סיום החוזה בתמורה כספית נאלצים נציגי השחקן להביא את עניינו בפני המוסד לבוררות, באמצעות עוה"ד רועי רוזן וערן נוימן.

"כאמור, נציגי המועדון הודיעו לשחקן כי לא יסכימו למעברו בסוף העונה הנוכחית אלא אם המועדון יקבל בתמורה סך של 700 אלף דולר.

"דרישת נציגי המועדון עומדת בניגוד גמור להסכמות שהיו קיימות וחתומות בין השחקן לנציגי המועדון.
נציגיו של השחקן פעלו משך חודשים ארוכים לבוא בהסדר אל מול נציגי המועדון על מנת למנוע את אי ההבנה ולחסוך את עוגמת הנפש והפירסום הכרוכים בהליך שכזה אולם נציגי המועדון סירבו לכל הסדר והפנו את השחקן אל המוסד לבוררות.

"אין בכוונתו של ים מדר להסיר אפילו במיקצת מנחישותו להצלחת המועדון והבאתו להישגים הגבוהים ביותר. ים מדר ימשיך לייצג את המועדון בכול אירוע ספורט או אחר באיכות ובמסירות הגבוהה המאפיינים את התנהלותו עד כה והבוררות לא תעיב על אהבתו למועדון ורצונו בהצלחתו".

עוד בוואלה!

אולי בבית המשפט זה יראה אחרת: הפועל תל אביב מלקקת את הפצעים אחרי הדרבי

לכתבה המלאה
רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל לא מוכנה לשחרר את מדר לפני תום חוזהו. יו"ר הקבוצה רמי כהן/ברני ארדוב

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "ים מדר הוא שחקן תחת חוזה מחייב בהפועל תל אביב עד סוף עונת 2021/22 ללא אפשרות יציאה. באופן טבעי, הפועל תל אביב מעוניינת בקיום החוזה במלואו ועד תומו.
מיותר לציין שלו הייתה הפועל תל אביב מסכימה לשחרר את השחקן לפני תום עונת 21/22, היה זה תמורת פיצוי ההולם את כישוריו של השחקן כפי שנהוג ומקובל בעולם הספורט. לו היה בידי נציגיו של ים הסכם לפיו הוא זכאי להשתחרר בחינם, מן הסתם שהם לא היו צריכים לפנות לבוררות. אנו מדגישים, שאין קשר בין המחלוקת על סכום השחרור של ים המנוהל ע"י נציגיו של השחקן לבין הפן המקצועי בו ים והקבוצה ימשיכו לעמוד ביחד בכל האתגרים העומדים בפנינו".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully