וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בבית המשפט זה יראה אחרת: הפועל תל אביב מלקקת את הפצעים אחרי הדרבי

1.2.2021 / 10:01

האדומים נראו רע נגד מכבי תל אביב, בר טימור: "פתחנו חלש ורך, אנחנו בדרך הנכונה". חוזהו של טוקוטו שאיכזב הוארך והוא ישתכר כ-130 אלף דולר בעונה הבאה. האדומים יתייצבו בבית המשפט נגד רפפורט שדורש עיקולים בין היתר על כספי המנהלת ורשת הביטחון

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסד הליגה השביעי שלה העונה מ-10 משחקים כשנוצחה 85:69 בדרבי התל אביבי בביתה מול מכבי תל אביב. לאחר ההפסד מדורגת הפועל במקום העשירי בטבלה, כשביום רביעי היא תפגוש את הקבוצה המדורגת מתחתיה, בני הרצליה, למשחק קריטי במאבקי ההישארות.

הקבוצה של יאניס קסטריטיס, ללא בעיית פציעות ושחקנים שטרם הגיעו כפי שהייתה בעבר, פיגרה בהפרש דו ספרתי כבר במהלך הרבע הראשון נגד הצהובים ורדפה אחרי היריבה ללא הצלחה. האדומים קיבלו 22 נקודות ו-6 ריבאונדים מים מדר ו-13 נקודות ו-7 אסיסטים מבר טימור אך רק 25 נקודות מכל ארבעת הזרים שלה, כשגייב יורק המבטיח משחק רק 15 דקות.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ., אודי ציטיאט
"אין לי כל כך תשובה או הסבר". קסטריטיס/אודי ציטיאט, .

"אין לי כל כך תשובה או הסבר, פתחנו חלש ורך. כשאתה פותח פיגור נגדם, לא קל לרדוף, חוץ מהרבע הראשון והחצי השני ששיחקנו קצת יותר טוב, אין לנו יותר מדי לקחת מהמשחק הזה", אמר בר טימור בסיום המשחק, "לפני ארבעה או חמישה ימים היינו בעננים והיום בא לנו למות, האמת איפשהו באמצע. היינו מאוד לא בריאים העונה, פצועים וחסרים, ואנחנו כן בדרך חדשה, אנחנו יוצרים רצף של אימונים ומשחקים בסגל מלא. אנחנו בדרך הנכונה. יש לנו משחק עוד שלושה ימים, צריכים לשכוח מזה, להתחיל להתכונן ליום רביעי, הדבר הכי טוב שיש לנו משחק ולא שבוע חופש, אין לנו זמן להתחרבש בבאסה של עצמנו, צריכים לבוא לכאן מחר ולהתכונן ליום רביעי".

מי שרשם משחק חלש מאוד היה ג'יי פי טוקוטו שסיים עם 4 נקודות ואותה כמות של איבודים ב-27 דקות. טוקוטו חתם בשבוע שעבר על חוזה לעונה נוספת בהפועל תל אביב כשבעונה הבאה הוא ישתכר כ-130 אלף דולר. האפשרות היחידה שלו לצאת מחוזהו היא אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית. בשבעה משחקים מאז שהגיע רשם טוקוטו 9.4 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק בלבד, כשהוא הספיק כבר להיפצע.

שחקן הפועל תל אביב ג'יי.פי. טוקוטו עם ים מדר. ., אודי ציטיאט
ישתחרר רק אם הפועל תל אביב תרד. טוקוטו/אודי ציטיאט, .

אחרי ההפסד בדרבי ועוד לפני משחק העונה נגד בני הרצליה, מחכה להפועל תל אביב יום דרמטי וחשוב לא פחות. הקבוצה תתייצב בבית המשפט מול נציג הבעלות הפרטית לשעבר ידידיה רפפורט שהגיש תביעה על סך 5 מיליון שקל נגד האדומים. הדיון מחר הוא דיון לפני התביעה בו מבקש רפפורט עיקולים על כספי המועדון, ביניהם כספים שהקבוצה אמורה לקבל ממנהלת הליגה וממשרד הספורט במסגרת רשת הביטחון. אם בית המשפט יחליט לפסוק לטובתו של רפפורט, הקבוצה תתקשה לתפקד.

במקביל, נגד הקבוצה הוגשה תביעה על סך כ-300 אלף שקלים מטעם ארבעה מאמנים ממחלקת הנוער של המועדון, שלושה מהם עדיין עובדים בקבוצה, בגין בין היתר אי הפרשות של תגמולים ופיצויים, אי מסירת הודעה לעובד, השתתפות בהוצאות הנסיעה, פדיון חופשה, דמי הבראה ופיצוי מכוח תיקון 24 בגין אי מסירת תלושי שכר, אי ציון מתכונת ההעסקה של התובע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully