וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם שוב הפסידה, ז'וזה מוריניו עקץ את גארת' בייל אחרי עוד הופעה חלשה

מאמן טוטנהאם הדגיש בריאיון אחרי ההפסד לברייטון כי 30 הדקות האחרונות של קבוצתו - בהן הוולשי לא שיחק - היו טובות. האם לבייל אכפת בכלל?

תקציר: ברייטון - טוטנהאם 0:1/ספורט 1

גארת' בייל רשם אתמול (ראשון) הופעה חלשה מאוד בהפסד של טוטנהאם 1:0 לברייטון. הקיצוני הוולשי, שכבש שער ליגה אחד בלבד מאז הושאל מריאל מדריד בקיץ, הוחלף כבר בדקה ה-61 על ידי ז'וזה מוריניו וספג הרבה ביקורת ברשתות החברתיות ומהפרשנים. בייל פתח העונה רק שש פעמים בהרכב, כולל מול ברייטון בשל ההיעדרות של הארי קיין.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. GettyImages
שוב במוקד הביקורת. בייל/GettyImages

שחקן ומאמן העבר גראהם סונס אמר: "אני מסתכל עליו, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם. הוא חזר אל המועדון בו הפך לכוכב וזה מרגיש כאילו הוא מרוצה מזה שהוא יושב על הספסל כל הזמן. אם הוא לא מרוצה מזה, וזה מה שאמרו עליו תמיד בריאל מדריד, אז שידבר ויעשה משהו, שיגרום לאוהדי טוטנהאם לדעת שהוא לא מרוצה מזה שהוא לא מקבל מספיק דקות. זה שחקן שהיה כוכב גדול ואנחנו לא יודעים אם הוא עדיין כזה כי לא ראינו מספיק ממנו, הוא בן 31, אלה אמורות להיות שנות השיא שלו.

"אני הייתי בשיא שלי בגיל 31. אלה אמורות להיות השנים הטובות ביותר שלו, במיוחד אחרי שהוא חזר לקבוצה בה הוא כל כך אהוב. במהלך המשחקים מתבצעים חילופים והמצלמה תמיד מתמקדת בו. לא נראה שהוא מאוכזב מזה שהוא לא אחד השחקנים שנכנסים. היועצים שלו צריכים לחשוב על גארת' בייל ולא על אם הוא מרגיז מישהו בחדר ההלבשה. אני במקומו לא הייתי מודאג אם אני מעצבן מישהו בחדר ההלבשה ובטח שלא הייתי מודאג לגבי המאמן כי המאמן הוא זה שלא נותן לו לשחק. הוא כשיר ומוכן לשחק, אבל הוא תמיד על הספסל. הוא כשיר מספיק כדי להיות על הספסל, אז כשיר מספיק כדי לשחק שעה או חצי שעה. הוא צריך להגן על עצמו".

גם ז'וזה מוריניו שלח עקיצה ברורה לעבר בייל כשחזר מספר פעמים על כך ש-30 הדקות האחרונות של הקבוצה שלו היו מצוינות. הפורטוגלי אפילו אמר שהוא ראה ב-30 הדקות האחרונות קבוצה עם לב ונשמה, שנלחמה ולא הייתה מוכנה להשלים עם הפסד. 30 הדקות האחרונות כמובן היו אלה בהן בייל לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully