וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול עם תיקו שני ברציפות, 0:0 מול ניוקאסל

אחרי ה-1:1 המאכזב מול ווסט ברומיץ', האלופה שמטה עוד שתי נקודות יקרות אחרי החמצות רבות ומשחק נהדר של שוער המג'פייז קארל דארלו

תקציר ה-0:0 בין ניוקאסל לליברפול/ספורט 1

אכזבה גדולה לליברפול. שלושה ימים אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי מול ווסט ברומיץ', לא הצליחה האלופה לנצח גם את ניוקאסל וסיימה איתה ב-0:0 במסגרת המחזור ה-16 בפרמיירליג. הקבוצה של יורגן קלופ לא הפסיקה להחמיץ מול שוער ניוקאסל קארל דארלו, שסיפק משחק ענק. כך או אחרת, הפער של ליברפול ממנצ'סטר יונייטד עומד כעת על שלוש נקודות בלבד ולשדים האדומים יש עוד משחק חסר. יכול להיות שמשום מקום זו תהיה העונה של יונייטד דווקא? כך או אחרת, לליברפול יש גם סיבה להתעודד אחרי שקיבלה בחזרה את טיאגו אלקנטרה, ששב אחרי זמן רב ונכנס כמחליף בדקה ה-74. איך אומרת הקלישאה? כמו רכש בינואר.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
סלאח וליברפול עם ערב מתסכל מאוד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 34: הזדמנות גדולה לליברפול. ג'ורדן הנדרסון שלח כדור נהדר למוחמד סלאח, שנותר לבד מול קארל דארלו, שיצא טוב והצליח לבלום אותו עם היד.

דקה 45+1: דארלו שוב הציל את ניוקאסל. הפעם רוברטו פירמינו נגח טוב אחרי הגבהה של סאדיו מאנה משמאל, אבל השוער התמקם טוב והדף לקרן.

דקה 54: מאנה הגיע טוב לקרן שהוגבהה מימין ונגח את זה לרשת החיצונית, עוד הזדמנות לאורחת.

דקה 66: פירמינו עשה מהלך נהדר ועבר שני שחקנים, הוא הכניס מסירת עומק מושלמת לסלאח, שעבר את השומר שלו ובעט ממצב נוח מאוד לרגל שמאל החזקה שלו החוצה.

דקה 69: עוד מצב מסוכן לליברפול, הפעם דארלו יצא לא טוב לקרן של אנדרו רוברטסון וזה הגיע לפירמינו שנותר לבד ונגח החוצה.

דקה 78: הזדמנות מסוכנת מאוד לניוקאסל. מאט ריצ'י הגביה כדור חופשי מצד ימין, זה הגיע אל קיארן קלארק, שנגח טוב ואליסון הדף לקרן.

דקה 80: איזו הזדמנות גדולה לליברפול. מאנה כבר נראה כאילו הוא כבש אחרי שהכדור פגע בברכו, פביאן שר הגיע והרחיק מהקו.

הרכב ניוקאסל: קארל דארלו, דיאנדרה ידלין, קיארן קלארק, פדריקו פרננדס, פביאן שר, מאט ריצ'י (ג'מאל לואיס, 86), מאטי לונגסטאף, איסק היידן, ג'ואלינטון, ג'ייקוב מרפי (מיגל אלמירון, 67), קאלום ווילסון.

הרכב ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, נת'ניאל פיליפס, פאביניו, אנדרו רוברטסון, ג'יימס מילנר (טיאגו אלקנטרה, 74), ג'ורדן הנדרסון, קרטיס ג'ונס (ג'ורג'יניו ויינאלדום, 68), סאדיו מאנה, מוחמד סלאח (ג'רדאן שקירי, 92), רוברטו פירמינו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 30.12: יובנטוס הציעה לליון טרייד על דפאי, את מי יביא פוצ'טינו לפ.ס.ז'?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully