וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: יובנטוס הציעה לליון טרייד על דפאי, את מי יביא פוצ'טינו לפ.ס.ז'?

ויאריאל החתימה את אטיין קאפו, ריאל מדריד מחפשת "בית" לבייל, ארטטה רוצה את איסקו לארסנל, את מי תשלח יובה לליון תמורת ההולנדי?

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1

העברות

* אטאלנטה הודיעה על רכישתו של המגן הימני יואקים מיילה בן ה-23, עליו שילמה כ-10.5 מיליון יורו לגנק הבלגית. הדני חתם על חוזה ארוך טווח.

* אטיין קאפו, קשרה הצרפתי של ווטפורד, חתם לשנתיים וחצי בוויאריאל. סכום ההעברה של הקשר בן ה-32 לא פורסם, והוא נפרד מהצרעות אחרי 181 משחקים ו-14 שערים בארבע שנים וחצי.

שמועות

* "ג'יני ויינאלדום רוצה מאוד להישאר בלבירפול, אבל רוצה לקבל שכר שממחיש את היותו שחקן מרכזי במערך של יורגן קלופ", כך טוענים ב"ליברפול אקו", על הקשר ההולנדי שעשוי לעזוב את אנפילד, ולכאורה מחוזר על ידי קבוצות אחרות.

* גארת' בייל הוא עדיין השחקן עם השכר הכי גבוה בריאל מדריד (650 אלף יורו לשבוע) וריאל משתוקקת להיפטר מהחוזה שלו ולמצוא לו "בית", על מנת שתוכל לשחרר כסף ולהתקדם בעסקאות לרכישת הכוכבים שעל הכוונת שלה: קיליאן אמבפה, אדוארו קמאבינגה או ארלינג הולאנד.

* המינוי הצפוי של מאוריסיו פוצ'טינו למאמן פריז סן ז'רמן מייצר לא מעט ספקולציות: על רקע ההעכות שמאמן טוטנהאם לשעבר ינסה לצרף את דלה עלי (שלא מקבל קרדיט ממוריניו) וכריסטיאן אריקסן (ששוחרר מאינטר), באנגליה טוענים שהוא ירצה גם את ווילפריד זאהה מקריסטל פאלאס, ש"מתכוננת למלחמה על השחקן שעשוי לעלות 50 מיליון ליש"ט". גם מילאן בתמונה.

* באנגליה מדווחים: ליאון ביילי, כוכבה הג'מייקני של באייר לברקוזן, הצטרף לסוכנות אנגלית ( Unique Sports Management), מה שעשוי לקרב אותו לקבוצה מהפרמיירליג. יונייטד, אברטון, טוטנהאם וארסנל מעוניינות.

* האם לליאו מסי יש כבר תוכנית סדורה לגבי עתידו? בקטאלוניה משוכנעים שכן. כתב "קאדנה סר" חוסה אנטוניו פונסטי, שנחשב למקורב למסי, חושף היום (רביעי) שהפרעוש רכש דירה בפרוייקט יוקרתי במיאמי לפני כשנה, במטרה לעבור אליה ב-2023 ולהצטרף לאינטר מיאמי, הקבוצה שבבעלותו של דייויד בקהאם.

עוד בוואלה!

"התכנית של מסי: להישאר בברצלונה ולעבור ב-2023 למיאמי". קוטיניו עלול להיעדר 4 חודשים

לכתבה המלאה

* וולבס רוצה להחתים את דייגו קוסטה בהעברה חופשית, אחרי שהחלוץ שוחרר מאתלטיקו מדריד. הבעיה: הוא עדיין חתום על חוזה של 300 אלף יורו בשבוע.

* היום קוסטה נפרד מאוהדי אתלטיקו: "אני זוכר רגעים שבהם הקהל קרא בשמי, ואני רוצה להגיד לכם שאלה רגעים מיוחדים עבורי, הרבה יותר מתארים. כי אהבה, הרגש, תמיד יהיו הדבר הכי חשוב עבורי. תודה לכם אוהדים, הדבר הכי טוב שיש למועדון הזה. אני לא רוצה להגיד את מה שכל שחקן אומר כשהוא עוזב קבוצה. לא. הראיתי את זה על המגרש, בכל משחק: אני חלק מאתלטי".

* בינתיים אתלטיקו מדריד מחפשת חיזוק משלה, ומתכוונת להעלות הילוך בניסיון להחתים את ארקדיוש מיליק מנאפולי.

* מיקל ארטה, מאמן ארסנל, מעוניין לצרף בהשאלה את איסקו, הקשר שלא מקבל הרבה קרדיט בריאל מדריד.

* ויקטור פונט, המועמד לנשיאות ברצלונה, הציג את החזון הספורטיבי שלו: צ'אבי וג'ורדי קרויף כמנהלים המקצועיים של בארסה. עוד בברצלונה: הקבוצה החליטה שריקי פוץ' לא יושאל.

* יובנטוס הציעה לליון הצעה לטרייד: ממפיס דפאי יעבור לגברת הזקנה תמורת פדריקו ברנרדסקי, שחקן ההתקפה שנרכש מפיורנטייה לפני שלוש שנים ב-40 מיליון יורו.

* פאביו קאפלו נשאל על שוק ההעברות של יובנטוס והספקולציות שעולות: "אני לא הייתי מחליף את פאולו דיבאלה תמורת פול פוגבה. אם הייתי יכול, הייתי עושה טרייד איתו תמורת הארי קיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully