וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף ההכחשה, בספרד מנסים לפצח את עסקת פאו גאסול לברצלונה

לאחר שלא הצליח למצוא חוזה ב-NBA, הכוכב בן ה-40 עשוי להתפשר ולהרוויח 70 אלף יורו בלבד - הכל כדי להגיע בכושר לטוקיו. הסנטר מכחיש, אך בספרד טוענים: "עשוי לערוך בכורה כבר ביום שישי הבא"

תקציר ה-93:103 של ברצלונה על מלאגה/ספורט1

היורוליג עשויה להפוך מעניינת הרבה יותר בימים הקרובים, אם פאו גאסול אכן יצטרף מחדש לברצלונה. בספרד דיווחו אמש (שבת) על סיכום בין הצדדים, אולם שחקן הפנים עצמו דאג לצנן את ההתלהבות והתעקש כי עדיין לא החליט לשוב לפרקט.

כך או כך, התקשורת הספרדית מעריכה שסיכום כן ייתכן עד ה-24 לחודש (יום רביעי) - המועד האחרון לרישום שחקנים חדשים ביורוליג, ואז ישוב גאסול אל קבוצת נעוריו, 20 שנה לאחר שעזב אותה לממפיס. לפי דיווחים, שחקן הפנים בן ה-40 אמור לחתום עד תום העונה וירוויח חוזה מינימלי של פחות מ-70 אלף יורו, כשלקטלאנים לא תהיה אופציה להאריך את חוזהו. כשמאחורי העסקה המתגבשת אינטרס בולט אחד. גאסול מעוניין להוכיח שהוא בכושר כדי להיכלל בסגל של נבחרת ספרד לאולימפיאדה המתקרבת - האולימפיאדה האחרונה שלו. הכסף פחות מעניין את מי שהרוויח כ-220 מיליון דולר בתקופתו ב-NBA.

"אחרי ששמעתי את החדשות מספרד, חשוב לי להבהיר שהדבר היחידי שמעסיק אותי הוא ההתאוששות מהפציעה שלי", צייץ גאסול. "אני עדיין לא מוכן לחזור לשחק בצורה תחרותית. ברגע שיהיה מה להודיע, אני מבטיח לעדכן אתכם ברשתות החברתיות. תודה לכולכם על התמיכה".

"שרונאס יאסיקביצ'יוס עקב אחר השוק מאז הקיץ אבל לא הצליח למצוא שחקן פנים בתקציב שלו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "עם גאסול, כעת, האינטרסים של שני הצדדים התחברו". אם הכל יילך כשורה, עשוי שחקן החיזוק הנוצץ לערוך את הבכורה שלו ביום שישי הבא, בבית מול וילרבאן, או בעוד שבוע בדיוק, בליגה מול חובנטוד בדאלונה".

משחק האחרון של הספרדי הוותיק היה אי שם במרץ 2019, במדי מילווקי, אך מאז סבל ממספר פציעות ולא הצליח למצוא קבוצה חדשה. בחודשים האחרונים התאמן לבדו, בין היתר בצוותא עם חברו לנבחרת ספרד לשעבר ראול לופז, וקיווה למצוא קבוצת פלייאוף ב-NBA, אך לשווא. על פי דיווחים ניהל מגעים עם לוס אנג'לס לייקרס וגם עם גולדן סטייט, אך הצעה של ממש לא התקבלה. כעת הוא שב אל הקבוצה בה גדל, ולה עזר לזכות באליפות ספרד ב-2001 - אז שיתף פעולה עם מי שעשוי לאמן אותו כיום, שרונאס יאסיקביצ'יוס. כעת גם עתיד לשתף פעולה עם ניקולה מירוטיץ', אליו הוא נחשב מקורב מאוד לאחר ששיחק עימו בשיקגו ומילווקי.

"אצטרך לשחק באופן תחרותי כדי להגיע לקיץ 2021 בכושר", אמר באפריל שעבר, לאחר דחיית האולימפיאדה בשנה בשל הקורונה. "אהיה בן 41, וזה הולך להיות אתגר גדול, אבל זה משהו שמאוד מלהיב אותי. ארצה לקחת חלק באולימפיאדה החמישית שלי, וככל הנראה גם האחרונה". לגאסול שלוש מדליות אולימפיות עד כה - כסף בבייג'ינג 2008 ולונדון 2012, וארד בריו 2016.

עוד בוואלה!

בספרד טענו: פאו גאסול סיכם בברצלונה. הכוכב הוותיק הכחיש

לכתבה המלאה

"הקורונה והשבתת הליגות עזרה לגאסול מאוד", נכתב ב"מארקה". "כך הוא יכול להתאושש בצורה רגועה יותר עד האולימפיאדה ולעבוד לאט-לאט, בזמן שהוא בוחן את האופציות שלו במסגרות קבוצתיות. הוא התאמן עם שחקנים שמנסים להיכנס לליגת הפיתוח בארצות הברית וקיווה להשיג חוזה ב-NBA. לא רק זה, הוא גם תכנן להמשיך את הקריירה שלו כמאמן או כמנהל בארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully