וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת אישרה: מחזור הליגה הלאומית והגביע נדחו, בסופ"ש יתקיים מחזור בליגת העל

1.2.2021 / 0:15

למרות הלחצים מצד מנהלת הליגות, במשרד הבריאות לא השתכנעו: לאחר שהסגר הוארך, הליגה הלאומית תחזור רק ב-5 בפברואר וגם מחזור הגביע נדחה

מנחם קורצקי באימון הבכורה בהפועל חדרה/שלומי גבאי

משרד הבריאות לא אישר את החרגת הליגה הלאומית בכדורגל לקראת הצבעת הממשלה שנערכה הלילה (ראשון) על המשך הסגר השלישי. במנהלת הליגות פעלו בימים האחרונים כדי לשכנע את בכירי משרד הבריאות להמליץ על החרגת הליגה הלאומית בדומה לליגת העל, אבל ללא הצלחה.

שחקני  הפועל נוף הגליל חוגגים. אודי ציטיאט
עדיין לא יכולים לחזור. שחקני נוף הגליל/אודי ציטיאט

בעקבות זאת, אחרי שהממשלה האריכה הלילה את הסגר (שהסתיים רשמית בחצות), הליגה הלאומית לא תשוחק היום (שני) וגם לא ייערך מחזור גביע המדינה בסוף השבוע הקרוב, בו אמורות ליטול חלק קבוצות הליגה הלאומית וליגה א'.

משחקי הליגה הלאומית יחודשו ביום שישי, ה-5 בפברואר, וכאמור, המשמעות היא שמשחקי הגביע נדחים, ובסוף השבוע הקרוב קבוצות ליגת העל ישחקו במסגרת הליגה ולא בגביע.

מהמנהלת נמסר: "אנו מבינים את התסכול של מנהלי הקבוצות, השחקנים ואנשי הצוות המקצועי של קבוצות הליגה הלאומית. אנו שותפים לדעה כי ניתן היה לקיים את משחקי הליגה הלאומית בתקופה זו ובמהלך הימים האחרונים נעשו מול ממשלת ישראל מאמצים רבים להחרגת פעילות הליגה הלאומית, אך לצערי הם לא צלחו וחובה עלינו לכבד ולקיים את חוקי המדינה.

"יכולנו לבחור "בדרך הקלה" ולהודיע על ביטול המשחקים שתוכננו להיערך מחר (אשר על קיומם הודענו בשבוע שעבר) טרם קבלת ההחלטה הסופית על ידי ממשלת ישראל ולהפסיד את ההזדמנות לקיים את המחזור ולהפחית עומסים, אולם העדפנו למצות את כל האפשרויות ולפעול לקיום המחזור.

"ברור כי פעילות הליגה הלאומית, כמו מגזרים ועסקים רבים במדינת ישראל, נפגעת עקב מגיפת הקורונה, אולם אני שב ומבהיר כי לאחר בדיקה מעמיקה של לוחות המועדים וככל שהפעילות תחודש כמתוכנן, הליגה תגיע לסיומה לא יאוחר מסוף חודש מאי באופן מלא וספורטיבי".

יו"ר ההתאחדות אורן חסון בריאיון על התכנית להצלת הכדורגל הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully