וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לוריין הדהימה את פריז סן ז'רמן עם 2:3 בתוספת הזמן

הפסד חמישי העונה לאלופה וראשון בעידן פוצ'טינו, דווקא מול קבוצת התחתית שהשלימה מהפך מרגלי מופי המחליף. ליל עלתה למקום הראשון, מונאקו האריכה את רצף הניצחונות שלה

מהומות במתקן האימונים של מארסיי/יוטיוב

המחזור ה-22 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) בצל המהומות אתמול במארסיי, שהביאו לדחיית המשחק בין הקבוצה המקומית לראן. פריז סן ז'רמן קיוותה לחזור לפסגה, אבל לוריין הדהימה אותה עם 2:3 בתוספת הזמן. ליל עלתה למקום הראשון עם 0:1 על דיז'ון, מונאקו המשיכה ברצף הניצחונות שלה עם 1:2 בנאנט.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שני פנדלים שלו לא הספיקו. ניימאר/רויטרס

לוריין - פריז סן ז'רמן 2:3

מאז ינואר 2008 לא הצליחה לוריין לנצח בבית את השליטה של הליגה הצרפתית, ודווקא כשהיא מתחת לקו האדום זה קרה. פריז סן ז'רמן הגיעה בהרכב חסר, ללא קיילור נבאס, מרקיניוס, אנדר הררה ומרקו וראטי, וגם צמד פנדלים של ניימאר לא הספיק לה. לורן אברז'ל הדהים בדקה ה-36, הברזילאי כאמור כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (45 ו-58) והפך את התוצאה, אבל יאן וויסה המחליף השווה בדקה ה-80 ובתוספת הזמן, לאחר לחץ כבד של פ.ס.ז', הגיע המחליף טרם מופי, עבר את סרחיו ריקו במתפרצת וקבע 2:3 סנסציוני שמנע מהאלופה לשוב אל המקום הראשון.

שחקני לוריין חוגגים. רויטרס
איזו הפתעה. שחקני לוריין חוגגים/רויטרס

ליל - דיז'ון 0:1

ההפסד המפתיע של פ.ס.ז' שיחק לידיה של ליל, שהסתפקה בשער אחד מול המדורגת לפני אחרונה וחזרה למקום הראשון. הטורקי יוסוף יאזיג'י חטף כדור לקפטן האורח ברונו מנגה בדקה ה-29, עבר בקלות את השוער וכבש מזווית קשה עבור קבוצת הבית הטובה בצרפת שכעת נהנית מיתרון של שתי נקודות בפסגה.

נאנט - מונאקו 2:1

ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה של ניקו קובאץ', שנמצאת חזק במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות ואולי אפילו חולמת על אליפות. הבלם הצ'יליאני גיז'רמו מריפאן נגח בדקה ה-45 את שערו הרביעי החודש והגרמני קווין פולנד כבש בדקה ה-40 את ה-11 שלו בליגה הצרפתית. הקפטן המקומי ניקולא פלואה הורחק בצהוב שני בדקה ה-73 וגם שער מצמק של רנו אמון הבלגי בחלוף 10 דקות לא הספיק לריימונד דומנק, שעדיין מחכה לניצחון בכורה כמאמן נאנט. הקבוצה שלו עדיין מעל הקו האדום, אבל סופרת כבר 13 משחקי ליגה ללא ניצחון.

משחקים נוספים

ניס - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: שארל אבי (88)

ברסט - מץ 4:2
לברסט: פרנק הונורא (33), אירבן קרדונה (47). למץ: פאריד בולאיה (36), פאפ סאר (73), פאפה יאדה (81), ואגנר (87 בפנדל)

אנז'ה - נים 1:3
לאנז'ה: פייריק קאפל (20), לסאנה קוליבאלי (35), לואיס דיוני (55). לנים: רנו ריפאר (41 בפנדל)

שטרסבורג - ריימס 1:0
לריימס: דרק קוטסה (80)

נאנט - מונאקו (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully